Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsBad trip truffels/wiet: iemand die mij raad kan geven?

Bad trip truffels/wiet: iemand die mij raad kan geven?

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
PandanLid
01-01-2024, 00:00
#1
THC is ook een psychoactieve drug, net als truffels(psilocybine). Dat je een ervaring(die je pas net achter de rug hebt) terugroept als je blowed, is redelijk normaal. Misschien moet je even bijkomen van je trip, een slechte ervaring heeft wat tijd nodig om in te zinken. Uiteindelijk moet het wel goed komen, ik zou even geen drugs gebruiken, anders ga je het allemaal associëren met je slechte ervaring.
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Er is in ieder geval niet iets goed mis met je. Het komt wel vaker voor dat blowen een gevoel uit een trip kan terug halen. Zowel de positieve als de negatieve gevoelens. Blijf rustig, haal diep adem en realiseer je dat het weer over gaat. Dit laatste is trouwens ook de beste manier om tot rust te komen als je bad gaat tijdens de trip zelf.
s
supersid33Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik ben inmiddels een week verder en heb verder wel redelijk geaccepteerd dat ik een bad trip heb gehad. Ik heb ook tussendoor gegeten wat ik dus nooit had moeten doen, en ik stop inderdaad even met blowen. thanks voor de reacties guys!
s
supersid33Lid
01-01-2024, 00:00
#4
hoi,

Ik heb laatst een keertje truffels gebruikt(atlantis) , voor het eerst om precies te zijn. We zaten in een huisje met zn 4en. 1 jongen bleef nuchter ( wel geblowd ). we hadden allemaal 10 gram gegeten en het begin van de trip was heel leuk. daarna besloten we na ongeveer 2 a 3 uur te gaan blowen. Op een gegeven moment besloten een vriend en ik om nog 5 gram erbij te nemen. Dit ging de eerste 1 a 2 uur goed. daarna gingen we filmpjes terugkijken van hoe wij aan het spacen waren en dit gingen wij versneld afspelen enzo. Toen ging het bij mij helemaal mis. Het geluid begin soort van achter te lopen in mn gedachten en ik dacht heel erg traag. naja goed de volgende dag was alles weer Oke. ik heb toen de rest van dat weekend nog veel geblowd en dat ging prima. die maandag daarop ging ik weer blowen. Ik was echt best wel stoned, maar ik hoorde toen ineens weer een paar dingen die ik tijdens mijn trip ook hoorde en daar werd ik tijdens de trip als het stoned zijn heel bang van. ik dacht wel de hele tijd van: shit het zijn de truffels shit het zijn de truffels. het was niet zo dat het de hele tijd zo was, maar het kwam een beetje in vlagen. Ik ben nu een beetje rustig aan aan het doen met blowen, maar zit dit tussen mijn oren of is er iets goed mis?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."