#1
Hallo gebruikers en niet-gebruikers.
Ik weet nog niet heel goed hoe het moet dus het kan een beetje een slecht report worden, maar verbeter me alsjeblieft zodat ik er op kan letten bij het volgende trip-report die morgen komt!
Stof: tussen 0,2 en 0,3g Salvia 10x extract (van de smartshop)
Waar: bij een vriend van mijn vriend thuis, de eigenaar van het huis was eerst de tripsitter, toen wij helemaal nuchter waren heeft hij gebruikt en waren wij de sitters.
Hoe: in een bong gerookt.
Opmerkingen: het is de eerste keer voor mij en mijn vriend geweest dat we een andere drug gebruikte dan wiet/hasj, dit kwam dus harder aan voor ons dan voor die vriend voor mijn gevoel aangezien hij stukken meer had dan ons maar ook ervaren psychedelische gebruiker is.
We zaten in het huis van die vriend en die had van te voren gehaald, hij raadde ons aan om het in onze bong te roken i.p.v. het onder je tong te leggen(?). Ik zeg er even bij dat dit een van de uitprobeersels word van ons, de laatste dagen zullen jullie nog wel meer reports gaan zien van me, ik ga namelijk morgen aan de truffels, dan heb ik 's avonds LSD (niet om METEEN te gebruiken maar vast wel in de dagen erna een keer), en we hebben ook nog paddo's. Niet allemaal tegelijk natuurlijk, maar sowieso de truffels morgen.
De trip van begin tot eind (hij is niet zo lang maar wel heftig):
Ik rookte de bong en zat binnen op een bank. Nadat je de rook die je geïnhaleerd hebt uitblaast, voel je hem eigenlijk al aankomen. Ik raakte enorm uit balans ookal zat ik op een stoel, en de wereld ging schuin staan. Alles werd in hokjes verdeeld, dus die vriend werd een hokje, zijn tv werd een hokje, zijn boxen werden een hokje en verder werden dus alle grote objecten in de kamer hokjes. Gek genoeg bedenk ik me nu dat de kleine dingen die in de kamer stonden waren verdwenen. Ik ging met mijn handen voor mijn ogen zitten omdat het zo hard aankwam, ik was in een andere dimensie leek het. Als ik mijn handen weghaalde voor mijn ogen dan zag ik super wazige dingen en alles werd heel licht. Ik had niet eens meer door dat die vriend voor me me zat te filmen. Ik ging super hard lachen en vond alles heel grappig. Ik lachte overigens echt als een lompe mongool. Na 5 minuten goed hard trippen begon het uit te werken en op dat moment voelde ik ook gelijk dat het ging uitwerken. Om eerlijk te zijn was ik op dat moment wel blij, want het was een hele heftige trip en zeker voor mijn eerste keer psychedelische drugs gebruik.
Afterspace:
Ik werd daarna een beetje wavey en heb nog gesmoked met mijn vriend, dat was opzich wel oké, alleen ik ben nu nogsteeds wavey terwijl de trip nu al 5 uur terug is. De andere 2 jongens wisten niet meer wat ze gedaan hadden, ik dus wel en daar ben ik blij mee want ik wilde sowieso een report schrijven!
Samengevat en advies voor andere:
Ik vond het een hele heftige trip en het is leuk voor 1 keer om te proberen maar voor mij niet voor herhaling vatbaar, als je er net uit bent voel je je behooooorlijk kut en waarom weet je niet. Mijn advies voor andere is wel echt een tripsitter want 1 van die vrienden van mij dacht echt dat hij monsters achter zich aan had en begon in het rond te zwaaien en help te roepen. Van deze drug heb je dus ook heel snel een bad-trip als je iets te veel neemt aangezien het al zo heftig is, dus let op je dosering want dat is echt niet chill!
Hierbij sluit ik mijn report af en hoop ik nog tips te krijgen over wat ik kan verbeteren en wat ik ook zou willen vragen is informatie/tips over paddo's, truffels en LSD. Ze zeggen dat truffels heel vies zijn om te eten bijvoorbeeld en daar heb ik niet zo'n trek in natuurlijk haha, al wil ik het wel heel graag doen. Ik zit heel erg in mijn experimentele periode nu in ieder geval, en ik denk omdat het komt omdat ik student ben, ik vind het in ieder geval helemaal niet erg.![:grin:]()
Greeeeeettzzz, GanjaWoman.
Ik weet nog niet heel goed hoe het moet dus het kan een beetje een slecht report worden, maar verbeter me alsjeblieft zodat ik er op kan letten bij het volgende trip-report die morgen komt!
Stof: tussen 0,2 en 0,3g Salvia 10x extract (van de smartshop)
Waar: bij een vriend van mijn vriend thuis, de eigenaar van het huis was eerst de tripsitter, toen wij helemaal nuchter waren heeft hij gebruikt en waren wij de sitters.
Hoe: in een bong gerookt.
Opmerkingen: het is de eerste keer voor mij en mijn vriend geweest dat we een andere drug gebruikte dan wiet/hasj, dit kwam dus harder aan voor ons dan voor die vriend voor mijn gevoel aangezien hij stukken meer had dan ons maar ook ervaren psychedelische gebruiker is.
We zaten in het huis van die vriend en die had van te voren gehaald, hij raadde ons aan om het in onze bong te roken i.p.v. het onder je tong te leggen(?). Ik zeg er even bij dat dit een van de uitprobeersels word van ons, de laatste dagen zullen jullie nog wel meer reports gaan zien van me, ik ga namelijk morgen aan de truffels, dan heb ik 's avonds LSD (niet om METEEN te gebruiken maar vast wel in de dagen erna een keer), en we hebben ook nog paddo's. Niet allemaal tegelijk natuurlijk, maar sowieso de truffels morgen.
De trip van begin tot eind (hij is niet zo lang maar wel heftig):
Ik rookte de bong en zat binnen op een bank. Nadat je de rook die je geïnhaleerd hebt uitblaast, voel je hem eigenlijk al aankomen. Ik raakte enorm uit balans ookal zat ik op een stoel, en de wereld ging schuin staan. Alles werd in hokjes verdeeld, dus die vriend werd een hokje, zijn tv werd een hokje, zijn boxen werden een hokje en verder werden dus alle grote objecten in de kamer hokjes. Gek genoeg bedenk ik me nu dat de kleine dingen die in de kamer stonden waren verdwenen. Ik ging met mijn handen voor mijn ogen zitten omdat het zo hard aankwam, ik was in een andere dimensie leek het. Als ik mijn handen weghaalde voor mijn ogen dan zag ik super wazige dingen en alles werd heel licht. Ik had niet eens meer door dat die vriend voor me me zat te filmen. Ik ging super hard lachen en vond alles heel grappig. Ik lachte overigens echt als een lompe mongool. Na 5 minuten goed hard trippen begon het uit te werken en op dat moment voelde ik ook gelijk dat het ging uitwerken. Om eerlijk te zijn was ik op dat moment wel blij, want het was een hele heftige trip en zeker voor mijn eerste keer psychedelische drugs gebruik.
Afterspace:
Ik werd daarna een beetje wavey en heb nog gesmoked met mijn vriend, dat was opzich wel oké, alleen ik ben nu nogsteeds wavey terwijl de trip nu al 5 uur terug is. De andere 2 jongens wisten niet meer wat ze gedaan hadden, ik dus wel en daar ben ik blij mee want ik wilde sowieso een report schrijven!
Samengevat en advies voor andere:
Ik vond het een hele heftige trip en het is leuk voor 1 keer om te proberen maar voor mij niet voor herhaling vatbaar, als je er net uit bent voel je je behooooorlijk kut en waarom weet je niet. Mijn advies voor andere is wel echt een tripsitter want 1 van die vrienden van mij dacht echt dat hij monsters achter zich aan had en begon in het rond te zwaaien en help te roepen. Van deze drug heb je dus ook heel snel een bad-trip als je iets te veel neemt aangezien het al zo heftig is, dus let op je dosering want dat is echt niet chill!
Hierbij sluit ik mijn report af en hoop ik nog tips te krijgen over wat ik kan verbeteren en wat ik ook zou willen vragen is informatie/tips over paddo's, truffels en LSD. Ze zeggen dat truffels heel vies zijn om te eten bijvoorbeeld en daar heb ik niet zo'n trek in natuurlijk haha, al wil ik het wel heel graag doen. Ik zit heel erg in mijn experimentele periode nu in ieder geval, en ik denk omdat het komt omdat ik student ben, ik vind het in ieder geval helemaal niet erg.
Greeeeeettzzz, GanjaWoman.
