Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer Salvia 10x extract

Eerste keer Salvia 10x extract

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
G
GanjaWomanLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo gebruikers en niet-gebruikers.

Ik weet nog niet heel goed hoe het moet dus het kan een beetje een slecht report worden, maar verbeter me alsjeblieft zodat ik er op kan letten bij het volgende trip-report die morgen komt!

Stof: tussen 0,2 en 0,3g Salvia 10x extract (van de smartshop)
Waar: bij een vriend van mijn vriend thuis, de eigenaar van het huis was eerst de tripsitter, toen wij helemaal nuchter waren heeft hij gebruikt en waren wij de sitters.
Hoe: in een bong gerookt.
Opmerkingen: het is de eerste keer voor mij en mijn vriend geweest dat we een andere drug gebruikte dan wiet/hasj, dit kwam dus harder aan voor ons dan voor die vriend voor mijn gevoel aangezien hij stukken meer had dan ons maar ook ervaren psychedelische gebruiker is.

We zaten in het huis van die vriend en die had van te voren gehaald, hij raadde ons aan om het in onze bong te roken i.p.v. het onder je tong te leggen(?). Ik zeg er even bij dat dit een van de uitprobeersels word van ons, de laatste dagen zullen jullie nog wel meer reports gaan zien van me, ik ga namelijk morgen aan de truffels, dan heb ik 's avonds LSD (niet om METEEN te gebruiken maar vast wel in de dagen erna een keer), en we hebben ook nog paddo's. Niet allemaal tegelijk natuurlijk, maar sowieso de truffels morgen.

De trip van begin tot eind (hij is niet zo lang maar wel heftig):
Ik rookte de bong en zat binnen op een bank. Nadat je de rook die je geïnhaleerd hebt uitblaast, voel je hem eigenlijk al aankomen. Ik raakte enorm uit balans ookal zat ik op een stoel, en de wereld ging schuin staan. Alles werd in hokjes verdeeld, dus die vriend werd een hokje, zijn tv werd een hokje, zijn boxen werden een hokje en verder werden dus alle grote objecten in de kamer hokjes. Gek genoeg bedenk ik me nu dat de kleine dingen die in de kamer stonden waren verdwenen. Ik ging met mijn handen voor mijn ogen zitten omdat het zo hard aankwam, ik was in een andere dimensie leek het. Als ik mijn handen weghaalde voor mijn ogen dan zag ik super wazige dingen en alles werd heel licht. Ik had niet eens meer door dat die vriend voor me me zat te filmen. Ik ging super hard lachen en vond alles heel grappig. Ik lachte overigens echt als een lompe mongool. Na 5 minuten goed hard trippen begon het uit te werken en op dat moment voelde ik ook gelijk dat het ging uitwerken. Om eerlijk te zijn was ik op dat moment wel blij, want het was een hele heftige trip en zeker voor mijn eerste keer psychedelische drugs gebruik.

Afterspace:
Ik werd daarna een beetje wavey en heb nog gesmoked met mijn vriend, dat was opzich wel oké, alleen ik ben nu nogsteeds wavey terwijl de trip nu al 5 uur terug is. De andere 2 jongens wisten niet meer wat ze gedaan hadden, ik dus wel en daar ben ik blij mee want ik wilde sowieso een report schrijven!

Samengevat en advies voor andere:
Ik vond het een hele heftige trip en het is leuk voor 1 keer om te proberen maar voor mij niet voor herhaling vatbaar, als je er net uit bent voel je je behooooorlijk kut en waarom weet je niet. Mijn advies voor andere is wel echt een tripsitter want 1 van die vrienden van mij dacht echt dat hij monsters achter zich aan had en begon in het rond te zwaaien en help te roepen. Van deze drug heb je dus ook heel snel een bad-trip als je iets te veel neemt aangezien het al zo heftig is, dus let op je dosering want dat is echt niet chill!

Hierbij sluit ik mijn report af en hoop ik nog tips te krijgen over wat ik kan verbeteren en wat ik ook zou willen vragen is informatie/tips over paddo's, truffels en LSD. Ze zeggen dat truffels heel vies zijn om te eten bijvoorbeeld en daar heb ik niet zo'n trek in natuurlijk haha, al wil ik het wel heel graag doen. Ik zit heel erg in mijn experimentele periode nu in ieder geval, en ik denk omdat het komt omdat ik student ben, ik vind het in ieder geval helemaal niet erg. :grin:

Greeeeeettzzz, GanjaWoman. :stoned:
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Leuk reportje! De heftigheid komt mij herkenbaar voor van mijn eerste keer salvia. Voor de eerste keer is het zeker aan te raden een tripsitter te hebben bij Salvia, wij wisselden elkaar toen gewoon af aangezien het toch zo kort duurt. En dan heb je bovendien de pret van de ander te observeren. Het is trouwens niet zo dat een tripsitter je uit een bad trip kan halen van Salvia aangezien je op dat moment volledig in je eigen wereld bent, wat de tripsitter wel kan doen is zorgen dat je jezelf niet bezeerd of iets dergelijks.

Ik heb Salvia na die eerste keer nog wel vaker alleen gedaan, maar wist toen goed wat te verwachten. Salvia is raar spul, bijzonder om mee te maken maar niet perse iets wat je voor de lol doet. Bovendien is het goed om te weten dat Salvia technisch gezien niet psychedelisch is maar eerder dissociatief. Als je aan de echte psychedelica zoals truffels/paddo's of LSD gaat zul je dus wel echt een ander soort ervaring hebben. Salvia is trouwens veel heftiger, alleen duurt ook extreem kort waardoor het makkelijker te verdragen is als je niet lekker gaat.

Je bent toch niet van plan morgen te beginnen met truffels en dan die zelfde avond nog LSD nemen? Ik kan je dit om 2 redenen af raden. Allereerst is het zonde van je LSD want die twee hebben een kruistolerantie waardoor je weinig van de LSD zult merken of je heel veel moet nemen. Ten tweede heeft je geest ook tijd nodig om trips te verwerken. Hoe vaak mensen psychedelica willen gebruiken verschilt per persoon, maar de meesten hebben niet de behoefte dat wekelijks of zelfs maandelijks te herhalen. Bovendien houd tolerantie voor psychedelica ongeveer 2 weken aan, waardoor je na 2 weken dus pas weer het optimale effect uit een dosis haalt.

Voor verdere tips omtrent psychedelica raad ik je aan even goed het forum af te struinen of de zoekfunctie te gebruiken. Het forum staat vol met tips voor een eerste keer of hoe je de truffels fatsoenlijk weg krijgt, heb je daarna nog concrete vragen dan kun je altijd een topic hiervoor aanmaken. Een tripreport is niet echt een handige plek om uitgebreid op de tips in te gaan.
G
GanjaWomanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Psychedelibee zei:
Je bent toch niet van plan morgen te beginnen met truffels en dan die zelfde avond nog LSD nemen? Ik kan je dit om 2 redenen af raden.
Klik om te vergroten...

Nee dit was ik al zeker niet van plan, aangezien het idd sonde is en ik wil ook genieten van mijn trips en niet gelijk alles op maken. Bedankt voor je reactie en de tips, ik zal het forum even af struinen!
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#4
GanjaWoman zei:
Psychedelibee zei:
Je bent toch niet van plan morgen te beginnen met truffels en dan die zelfde avond nog LSD nemen? Ik kan je dit om 2 redenen af raden.
Klik om te vergroten...

Nee dit was ik al zeker niet van plan, aangezien het idd sonde is en ik wil ook genieten van mijn trips en niet gelijk alles op maken. Bedankt voor je reactie en de tips, ik zal het forum even af struinen!
Klik om te vergroten...
Oh ok, zo leek het er te staan haha.
G
GanjaWomanLid
01-01-2024, 00:00
#5
Psychedelibee zei:
GanjaWoman zei:
Psychedelibee zei:
Je bent toch niet van plan morgen te beginnen met truffels en dan die zelfde avond nog LSD nemen? Ik kan je dit om 2 redenen af raden.
Klik om te vergroten...

Nee dit was ik al zeker niet van plan, aangezien het idd sonde is en ik wil ook genieten van mijn trips en niet gelijk alles op maken. Bedankt voor je reactie en de tips, ik zal het forum even af struinen!
Klik om te vergroten...
Oh ok, zo leek het er te staan haha.
Klik om te vergroten...

Ik zal het even veranderen, ik bedoel het zo namelijk niet haha
B
BobsacamanoLid
01-01-2024, 00:00
#6
Thanks voor het delen. Geniet rustig verder :)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."