#1
Goed verhaal! Klinkt als een fantastische dag!
Volgens mij was jij op Pleinvrees! Ik heb heel wat mensen zien chillen&spacen in die kartonnen huisjes haha, echt geweldig om naar te kijken ook. Heel tof festival!
Volgens mij was jij op Pleinvrees! Ik heb heel wat mensen zien chillen&spacen in die kartonnen huisjes haha, echt geweldig om naar te kijken ook. Heel tof festival!