#1
Hoi ik vond het mooi om te lezen wat de verschillende ervaringen waren van mensen. Daarom wilde ik mijn ervaringen ook delen in de hoop jullie ermee te entertainen en misschien zelf nog iets eruit te kunnen halen.
iets minder dan 2 jaar geleden ben ik begonnen aan x door mijn beste maat en hier ben ik hem eeuwig dankbaar voor. In het verleden heeft mijn pa alles uitgegeven aan coke en hierdoor ben ik extra voorzichtig geweest met drugs. Veel wist ik niet over x het enige wat ik wilde weten was dat het niet verslavend was in verband met mijn verleden. Mijn maat had zich wel ingelezen over xtc en stelde voor om thuis te gaan gebruiken met 2 vriendinnen (1 ervan erg ervaren) van hem waarmee hij met x in aanraking is gekomen en op Defqon voor het eerst heeft gebruikt.
De host waarbij we het gingen gebruiken was de ervaren dame en die had lachgas patronen ingekocht wat ook erg leuk was om te doen. Dit zou dus mijn eerste ervaring worden en had helemaal geen verwachtingen voordat ik hierin ging. Zo zaten we dus rond middernacht op de bank in een klein en knus kamertje en het was tijd om de pillen in te nemen. Ze vonden mij heel erg relaxt overkomen voor de eerste keer van inname en ik voelde wel gezonde spanning. De kamer was lekker warm en de muziek was goed dus ik dacht ok kom maar misschien voel ik er wel helemaal niks (en dat zou ook best zijn) van aangezien wiet ook niet zoveel doet bij mij dacht ik bij mezelf.
Maar 30 minuten later zou ik te weten komen dat die 2 niet te vergelijken zijn. We deden ondertussen een lachgas patroontje wat echt heerlijk was voor 10 seconden (vroeg me wel gelijk af of dit wel zo slim was). Maar ik ga snel mee met anderen omdat ik niet mezelf wil laten kennen.
Op gegeven moment werden de stemmen helderder, ik werd stiller om het allemaal in me op te nemen terwijl de mensen elke 20 seconden vroegen of het wel goed ging, bij hen was het blijkbaar ook aan het inklappen
. Ik knikte ja met een dikke grijns op mijn gezicht en voelde mijn handen tintelen en een warme gloed kwam van binnenuit en verlamde de delen waar het langskwam vooral het deel rond het kruis die ik op een gegeven moment niet meer voelde. de warmte van de kamer voelde zo lekker en ik genoot van alles om mij heen. Ik snapte nu waarom drugs zo populair was en later ook waarom mijn vader er jammer genoeg kapot aan gegaan is. De dames vond ik zo mooi om te zien en aangezien ze een klapbank had maakten we er snel een bed van en lagen we al snel met zn 4en te chillen op de bank. Ik had het idee dat ik meer in mezelf getrokken was doordat ik overweldigd was met al het gevoel.
Een half uur of uur later, besef van tijd was weg, moest ik beginnen met bewegen en wilde ik dingen doen. Zelf begon ik te praten en snel ook terwijl ik over het algemeen wat stiller ben en zeker niet zo snel praat! De meiden begonnen elkaar een schouder massage te geven waar ik intens van genoot want het meisje trok haar shirt uit (nee niet helemaal topless jongens
)en het was een waar genot om te zien. Zo zacht en mooi heb ik een vrouw nog nooit kunnen waarnemen. Aangezien ik zelf wel wat wist van thaise massages stelde ik voor om het uit te oefenen en wat voelde dat toch zacht! Het geven ervan was zo heerlijk. Begon wel aardig te zweten ondertussen door de inspanning en warmte in de kamer.
We deden een lachgaspatroon waardoor ik even van de wereld leek te zijn en alles in slowmotion hoorde wat heel erg vet was. Zelf werd ik ondertussen weer wat stiller en chiller en pakte een kaars en zat er gewoon naar te kijken en vast te houden wat een genot was alles.
Op gegeven moment raakten de anderen een beetje uit de flow terwijl ik nog aardig hard ging. Ik wilde voluit ademen maar voelde me bewust van de anderen die er al uit waren en besloot mezelf in te houden omdat het anders zou lijken alsof het niet goed met mij ging.
Misschien ging ik wat te hard aangezien ik later op de bank lag en iedereen weg was en ik beelden zag toen ik mijn ogen half dicht hield. Het was een soort draaifilm waarin grafstenen en donkere beelden voorbijkwamen. Het was verder niet eng maar verbaasde me er wel over. De hallucinaties zijn ook niet zo heel normaal te zijn kwam ik er later via mijn maat achter.
Na zo een 6 a 7 uurtjes werd het buiten wat lichter en de host sliep in haar bed en ik besloot naar huis te gaan. Dezelfde dag had ik moeite met slapen maar ik voelde me de komende paar dagen nog steeds euforisch en zat op gegeven moment ook een uur op bed voor me uit te staren en niks te doen. Een ervaring dus die mijn leven verrijkt heeft.
Nu is deze post langer uitgekomen dan ik dacht en zal ik misschien een andere keer meer delen waarin ik echt hilarische en verdiepende gebeurtenissen heb meegemaakt.
Aan de hand van 2 jarig gebruik heb ik wel een aantal vragen waar ik zo 1,2,3 niet kon vinden bij search op DF.
1. hebben jullie unieke tips voor thuis gebruik waar je zelf achter bent gekomen? De meeste dingen heb ik uitgeprobeerd denk aan luchtjes, lipbalsem, douchen, glowsticks, muziek, films noem maar op.
2. ik heb over de afgelopen jaren eens in de 2,5 tot 3 maanden en afgelopen jaar eens in 6 maanden gebruikt maar wel elke keer 160-180g mdma wat aardig boven de norm ligt, ik mag namelijk 125g (1,5x 85). Ga wel heel erg lekker elke keer en de ervaringen en gevoel zijn niet achteruit gegaan. Is er hier sprake van een te hoge dosis? Raden jullie aan om toch iets minder te nemen? Er zijn op dit moment geen vervelende effecten maar ben wel een beetje bezorgd over de lange termijn beschadigingen
Nou hoop wat leuke replies te zien en zal hier nog vaak lurken![:tongueout:]()
iets minder dan 2 jaar geleden ben ik begonnen aan x door mijn beste maat en hier ben ik hem eeuwig dankbaar voor. In het verleden heeft mijn pa alles uitgegeven aan coke en hierdoor ben ik extra voorzichtig geweest met drugs. Veel wist ik niet over x het enige wat ik wilde weten was dat het niet verslavend was in verband met mijn verleden. Mijn maat had zich wel ingelezen over xtc en stelde voor om thuis te gaan gebruiken met 2 vriendinnen (1 ervan erg ervaren) van hem waarmee hij met x in aanraking is gekomen en op Defqon voor het eerst heeft gebruikt.
De host waarbij we het gingen gebruiken was de ervaren dame en die had lachgas patronen ingekocht wat ook erg leuk was om te doen. Dit zou dus mijn eerste ervaring worden en had helemaal geen verwachtingen voordat ik hierin ging. Zo zaten we dus rond middernacht op de bank in een klein en knus kamertje en het was tijd om de pillen in te nemen. Ze vonden mij heel erg relaxt overkomen voor de eerste keer van inname en ik voelde wel gezonde spanning. De kamer was lekker warm en de muziek was goed dus ik dacht ok kom maar misschien voel ik er wel helemaal niks (en dat zou ook best zijn) van aangezien wiet ook niet zoveel doet bij mij dacht ik bij mezelf.
Maar 30 minuten later zou ik te weten komen dat die 2 niet te vergelijken zijn. We deden ondertussen een lachgas patroontje wat echt heerlijk was voor 10 seconden (vroeg me wel gelijk af of dit wel zo slim was). Maar ik ga snel mee met anderen omdat ik niet mezelf wil laten kennen.
Op gegeven moment werden de stemmen helderder, ik werd stiller om het allemaal in me op te nemen terwijl de mensen elke 20 seconden vroegen of het wel goed ging, bij hen was het blijkbaar ook aan het inklappen
Een half uur of uur later, besef van tijd was weg, moest ik beginnen met bewegen en wilde ik dingen doen. Zelf begon ik te praten en snel ook terwijl ik over het algemeen wat stiller ben en zeker niet zo snel praat! De meiden begonnen elkaar een schouder massage te geven waar ik intens van genoot want het meisje trok haar shirt uit (nee niet helemaal topless jongens
We deden een lachgaspatroon waardoor ik even van de wereld leek te zijn en alles in slowmotion hoorde wat heel erg vet was. Zelf werd ik ondertussen weer wat stiller en chiller en pakte een kaars en zat er gewoon naar te kijken en vast te houden wat een genot was alles.
Op gegeven moment raakten de anderen een beetje uit de flow terwijl ik nog aardig hard ging. Ik wilde voluit ademen maar voelde me bewust van de anderen die er al uit waren en besloot mezelf in te houden omdat het anders zou lijken alsof het niet goed met mij ging.
Misschien ging ik wat te hard aangezien ik later op de bank lag en iedereen weg was en ik beelden zag toen ik mijn ogen half dicht hield. Het was een soort draaifilm waarin grafstenen en donkere beelden voorbijkwamen. Het was verder niet eng maar verbaasde me er wel over. De hallucinaties zijn ook niet zo heel normaal te zijn kwam ik er later via mijn maat achter.
Na zo een 6 a 7 uurtjes werd het buiten wat lichter en de host sliep in haar bed en ik besloot naar huis te gaan. Dezelfde dag had ik moeite met slapen maar ik voelde me de komende paar dagen nog steeds euforisch en zat op gegeven moment ook een uur op bed voor me uit te staren en niks te doen. Een ervaring dus die mijn leven verrijkt heeft.
Nu is deze post langer uitgekomen dan ik dacht en zal ik misschien een andere keer meer delen waarin ik echt hilarische en verdiepende gebeurtenissen heb meegemaakt.
Aan de hand van 2 jarig gebruik heb ik wel een aantal vragen waar ik zo 1,2,3 niet kon vinden bij search op DF.
1. hebben jullie unieke tips voor thuis gebruik waar je zelf achter bent gekomen? De meeste dingen heb ik uitgeprobeerd denk aan luchtjes, lipbalsem, douchen, glowsticks, muziek, films noem maar op.
2. ik heb over de afgelopen jaren eens in de 2,5 tot 3 maanden en afgelopen jaar eens in 6 maanden gebruikt maar wel elke keer 160-180g mdma wat aardig boven de norm ligt, ik mag namelijk 125g (1,5x 85). Ga wel heel erg lekker elke keer en de ervaringen en gevoel zijn niet achteruit gegaan. Is er hier sprake van een te hoge dosis? Raden jullie aan om toch iets minder te nemen? Er zijn op dit moment geen vervelende effecten maar ben wel een beetje bezorgd over de lange termijn beschadigingen
Nou hoop wat leuke replies te zien en zal hier nog vaak lurken