Hoi mede-experimenteerders,
Ik dacht, ik ga eens een tripreportje schrijven over de laatste drug die ik heb gebruikt, namelijk 4-FMP (4-FA)
Het klinkt misschien een beetje triest, maar ik hou heer erg van tot laat uitgaan in de stad maar normaal gesproken lig ik er toch zeker wel voor 3 uur af, en dan ik het ook echt klaar zeg maar.
Daarom besloot ik vanavond wat 4F te nemen (in mijn eentje). Eerst goed ingedronken met m'n huisgenoten.
Daarna, rond 11:30, zei ik tegen ze dat ik naar wat oude bekenden toeging om daar verder te zuipen, terwijl ik eigenlijk een flesje water en m'n zakje 4F meenam. Ik wist dat er nog ongeveer 0,5 gram in het zakje zat, en pakte op de losse pols ongeveer 200mg hiervan (eerder iets minder dan iets meer dan dat). Na een halfuur begon in het een beetje te voelen, ik was inmiddels al in een bekende kroeg in Groningen.
Weer een kwartier later ging ik lekker hard op de muziek, en was ik met allemaal onbekenden aan het praten. Praten was veel makkelijker. Ik ben niet extreem verlegen, maar ik denk wel normaal gesproken heel erg na over wat ik doe/ zal doen. Nu dit grotendeels wegviel, en ik dus nog amper remmingen had, gecombineerd met genoeg alcohol, was ik dus heel lekker aan het gaan en heel effectief met praten met meisjes, ik zoende er 2 binnen 1,5 uur. Zoenen was een heerlijk gevoel, voelde een beetje alsof het meisje en ik 'samensmolten', het verliefde gevoel van XTC was er dus zeker voor een goede 75%. Natuurlijk vind ik XTC uiteindelijk toch onvergelijkbaar, en tegelijkertijd ook het beste wat me ooit is overkomen. Maar 4F is veel meer 'casual' te doen, zoals ik dus in de stad.
Kroegen gingen sluiten rond 5 uur, toen naar huis gelopen. Ik heb eigenlijk nog steeds veel spierpijn van het wintersporten laatste week, hier voelde ik echter niets van tijdens de terugreis. Ik merkte aan mezelf dat ik lange, snelle, kordate stappen zetten, en vond dat een heel 'efficient' gevoel geven, waar ik erg blij van werd. Ik ben nu 20 min thuis en ik heb met heel veel geluk (ergens wat tabak gevonden) een heerlijke joint gedraaid en gerookt. Ik ben nu met m'n koptelefoon op m'n favoriete muziek aan het luisteren, wat echt puur genot is nu. Als ik m'n ogen dicht doe, ga ik volledig op in de muziek.
Het kan komen door de drugs zelf dat ik de neiging had om dit trip report te schrijven. Hoe dan ook, ik hoop dat jullie het een leuk/leerzaam stukje vonden!
Ben benieuwd naar jullie reacties,
Maarten