#1
Hier een kort verslag over mijn ervaring met 4 HBWR zaden.
Man
19jaar
70kg
trip ervaring ~15 keer truffels gebruikt
Voor mij zeer sterke zaden. Ik nam er 4 op een lege maag om 11uur in de avond (achteraf niet zo handig). Na een uur voelde ik me een beetje stoned en kreeg ik soms heldere, rare gedachtekronkels. 3 uur na inname leek het effect uit te zijn en viel ik bijna in slaap op de bank, dus ging ik maar naar bed. Ik dacht dat er verder niks zou komen en dat de dosis te laag was.Â
Dit was zeker niet het geval, merkte ik toen ik tegen 4 uur in de nacht ineens wakker werd. Ik zag over mijn hele gezichtsveld uitgezoomde ruitvormige visuals, waar in het midden cirkels/ogen leken te zitten. Ik had het gevoel dat alles duidelijk was en het enige wat er steeds door mijn hoofd ging waren een soort dierengeluiden en grote tunnels en oppervlakten die voor en achter elkaar langs gleden. Een grote 2d plaat die steeds kort in 3d vervormde en weer kort een platte vorm aan nam.Â
Ook had ik sterk het gevoel van aanwezigheid van bepaalde wezens, welke overigens geen vorm hadden maar enkel een erg sterke aanwezigheid hadden. Ze leken over mij te waken, mij gerust te stellen en met mij te lachen. Verder had ik constant in de trip een erg neutrale gemoedstoestand. Tevreden. Kalm. Ik was vaak volledig aanwezig in het moment.
Lichamelijk voelde het alsof mijn hele strot soms vol zat met slijm en dit hoestte ik dan ook steeds op. Het voelde alsof er van alles door mijn hoofd kronkelde. Mijn lippen en tanden leken verdoofd en de momenten dat dit erg op de voorgrond kwam, kreeg ik korte, onbedwingbare lachkicks. Echt zulk gelach dat je je mond dicht hebt en je lippen ineens op elkaar klappen en het uitproest van het lachen.
Rond 7 uur leek het weer een beetje voorbij te zijn en sliep ik half, met periodes waarin ik wakker werd en weer die wisselende 2d en 3d beelden in mijn hoofd zag. Deze beelden zag ik trouwens gelijkertijd met wat ik in de buitenwereld(dit geval mijn kamer) zag. Rond 9/10 uur werd ik wakker en ging ik naar de wc en had ik voor het eerst het licht aan. Alles op de badkamer golfde lichtelijk en alles had een wat bruinige / paarse gloed over zich heen. Ik keek in de spiegel en mijn ogen leken groter te worden en vervolgens weer naar normaal formaat te gaan. Erg disney-achtig.Â
Ik heb genoten van de trip. Ik had niet verwacht dat het nog zo goed ging werken. De volgende keer probeer ik het overdag, kijken hoe het uitpakt met mooi zonnig weer.
Als er nog dingen onduidelijk zijn, wil ik het graag beter uit proberen te leggen. Laat dan maar horen.
Man
19jaar
70kg
trip ervaring ~15 keer truffels gebruikt
Voor mij zeer sterke zaden. Ik nam er 4 op een lege maag om 11uur in de avond (achteraf niet zo handig). Na een uur voelde ik me een beetje stoned en kreeg ik soms heldere, rare gedachtekronkels. 3 uur na inname leek het effect uit te zijn en viel ik bijna in slaap op de bank, dus ging ik maar naar bed. Ik dacht dat er verder niks zou komen en dat de dosis te laag was.Â
Dit was zeker niet het geval, merkte ik toen ik tegen 4 uur in de nacht ineens wakker werd. Ik zag over mijn hele gezichtsveld uitgezoomde ruitvormige visuals, waar in het midden cirkels/ogen leken te zitten. Ik had het gevoel dat alles duidelijk was en het enige wat er steeds door mijn hoofd ging waren een soort dierengeluiden en grote tunnels en oppervlakten die voor en achter elkaar langs gleden. Een grote 2d plaat die steeds kort in 3d vervormde en weer kort een platte vorm aan nam.Â
Ook had ik sterk het gevoel van aanwezigheid van bepaalde wezens, welke overigens geen vorm hadden maar enkel een erg sterke aanwezigheid hadden. Ze leken over mij te waken, mij gerust te stellen en met mij te lachen. Verder had ik constant in de trip een erg neutrale gemoedstoestand. Tevreden. Kalm. Ik was vaak volledig aanwezig in het moment.
Lichamelijk voelde het alsof mijn hele strot soms vol zat met slijm en dit hoestte ik dan ook steeds op. Het voelde alsof er van alles door mijn hoofd kronkelde. Mijn lippen en tanden leken verdoofd en de momenten dat dit erg op de voorgrond kwam, kreeg ik korte, onbedwingbare lachkicks. Echt zulk gelach dat je je mond dicht hebt en je lippen ineens op elkaar klappen en het uitproest van het lachen.
Rond 7 uur leek het weer een beetje voorbij te zijn en sliep ik half, met periodes waarin ik wakker werd en weer die wisselende 2d en 3d beelden in mijn hoofd zag. Deze beelden zag ik trouwens gelijkertijd met wat ik in de buitenwereld(dit geval mijn kamer) zag. Rond 9/10 uur werd ik wakker en ging ik naar de wc en had ik voor het eerst het licht aan. Alles op de badkamer golfde lichtelijk en alles had een wat bruinige / paarse gloed over zich heen. Ik keek in de spiegel en mijn ogen leken groter te worden en vervolgens weer naar normaal formaat te gaan. Erg disney-achtig.Â
Ik heb genoten van de trip. Ik had niet verwacht dat het nog zo goed ging werken. De volgende keer probeer ik het overdag, kijken hoe het uitpakt met mooi zonnig weer.
Als er nog dingen onduidelijk zijn, wil ik het graag beter uit proberen te leggen. Laat dan maar horen.