#1
Set: Enorm goed eigenlijk. That's it ![:)]()
Setting: Mijn eerste Tekno (MET EEN "K") feestje in een vrij kleine club (Worm, Rotterdam).
Wie: 2 vrienden (aan de Ritalin)
Wat: 15mg 2C-B-FLY en piecie wiet.
Wanneer: Begin december '16
Relevante ervaring: 2C-B, Bk-2C-B, 2C-E, 5-MeO-MiPT, Paddo's, Spices, Ketamine, MXE, MXP
Achtergrond
2C-B-FLY trok mijn aandacht simpelweg vanwege het feit dat het op 2C-B lijkt qua naam. Aangezien op het internet rond gaat dat het Shulgins vrouw haar favoriete was, leek het mij een interessant iets om mee te experimenteren.
Dit aangezien 2C-B mijn go-to clubdrug is, maar ik eigenlijk iets zoek dat er erg op lijkt en met een paar uur langere werking. Gezien er 6 tot 12u staat voor dit stofje, leek het mij een geschikte kandidaat.
Ik verklap vast dat het niet een heel verbijsterend stofje is, maar wou het toch graag delen aangezien ik nog niks er van voorbij heb zien komen om dit forum. Het is mogelijk dat Piracetam de trip heeft beïnvloed. Ik heb de 5 dagen voor deze trip zo'n 3 á 6 gram per dag genomen.
De 2C-B-FLY die ik had waren in pilvorm (10mg per). Ze waren geel, met een breeklijn en "10" erop gedrukt. Volgens mij is dit een van de weinigen in omloop, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.
De Trip
Come-Up
T-2:10 - stukje van een pil afgebroken als allergietest (ik schat 2 mg).
T+0:00 - Ietsjes minder als 1.5 pil gegeten om 21:50. Ik lijk al klein beetje gevoel te hebben van body vibes, wellicht vanwege allergietest... of gewoon placebo.
T+0:50 - We zijn bij de club aangekomen, maar moeten nog even wachten voordat die open gaat. Ik besluit nog maar een broodje te eten. Wanneer ik deze op heb lijk ik me bewust te voelen van dat er iets gaande is. Mijn vrienden vertellen me dat ik nu al grote pupillen heb.
T+1:00 - We staan vrijwel vooraan in de rij en ik merk dat de visuals langzaam komen inzetten. Wanneer ik naar de muur kijk lijken sommige stenen verder uit te steken dan anderen.. maybe was dat wel zo.
De Piek
T+1:30 - We mogen EINDELIJK naar binnen, dat liet veel langer op zich wachten als ik gerekend op had. Ik heb mezelf echt moeten inhouden om niet de effecten al te laten unleashen (ivm security natuurlijk, die stond praktisch voor ons, lekker handig). Zo kon ik niet langer als 2 seconden naar dezelfde plek kijken zonder visuals te krijgen.
Vreemd genoeg voelde ik me dit keer juist heel serene en kalm van binnen, despite het feit dat ik naar eigen inzien al duidelijk onder invloed was.
T+1:40 - We zijn eindelijk binnen en roken gelijk een jointje. Ik kan de visuals ook eindelijk laten gaan en met een grote lach op mijn gezicht naar niks lopen te staren. Wel zijn de visuals lichter als ik gewend ben van een zelfde dosis 2C-B. Ook verschillen de visuals van 2C-B, ze zijn niet zo sparkly en vrolijk, maar hebben meer iets weg van 5-MeO-MiPT (morphing en fuzzy, maar minder kleurcontrast).
Qua body vibes voel ik me ook wel nice. Gewoon prettig in-tune met m'n lichaam. Maar 2C-B vibes zijn beter.
T+2:00 - We staan midden op de "dansvloer" (deze was vrij klein). De muziek is zeker enhanced en I'm feeling happy to be here. 2 weken eerder was ik naar een psytrance feestje geweest en de Tekno scene qua muziek deed me er wel aan denken, beide brengen me op een bepaalde frequentie die me over lijken te nemen. Qua mensen ook grappig, een mix tussen psytrance en hardcore mensen.
Maarja.. Tekno + psychedelics hebben speciaal plekje in m'n hart realiseerde ik me op de dansvloer. Tijdens mijn eerste keer 2C-E ging ik ook Tekno luisteren en dat heeft zo'n speciale associatie gemaakt die ik nog niet eerder heb meegemaakt. Het is alsof de muziek zo'n feeling heeft alsof je het al jaren luistert en het vele mooie momenten heeft meegemaakt, alleen dan in een veeeeel kortere tijd. Dit kwam terug met FLY
T+2:30 - Ik neem FLY wel op de proef qua energie. Tekno is hard. Tekno doet niet aan breaks. Of nou, er zijn wel breaks, maar ook die zijn relentless en gunnen geen rust.
Met techno kunnen de tracks best hard zijn als het opbouwt naar de drop, om vervolgens op die typische anti-climax manier van techno verder te gaan. Een opbouw naar "niets" eigenlijk, hoewel dat ook wel weer de charme is van techno.
Met Tekno voelt het aan alsof de track de hele tijd aan het opbouwen is naar de drop. En je gaat dan helemaal los om uiteindelijk (zeker met FLY) geconfronteerd te worden met het feit dat je je inmiddels toch wel afvraagt waar die drop nou blijft, omdat je de energie maar nauwelijks kan bijbenen en wel weer even toe bent aan wat rustigers om op adem te komen enzo.
Nee jongen, Tekno doet niet aan drops, alleen aan rauwe energie. Je gaat het niet winnen van Tekno. Dit realiseer je je op het moment dat de track niet meer aanvoelt alsof het aan het opbouwen is naar een drop. Betekent dit dat er een break is? Nja, in principe wel, maar de bass en de kick gaan gewoon door.
Kortom, ik vond het heerlijk die strijd tegen de muziek en genoot er enorm van. Alleen was de energie die FLY me gaf na een halfuur wel helemaal verbruikt en waren het m'n reserves die getaxt werden.
Comedown
T+3:00-3:30 - Ik merk dat de visuals vrij snel verdwenen en heb het gevoel alsof ik al over de piek heen ben. Body vibes waren al verdwenen voordat de visuals afnamen en zijn replaced met een lichte bodyload die opkomt zetten waardoor ik me beetje sedated voel in m'n benen. Ik zal deze sedation/body load als minder sterk omschrijven als die van paddo's of 2C-E though.
Ik had graag chill een jointje willen roken op dit moment, alleen was het rokershok (as usually) weer lekker overvol. Ook voelde roken echt vies aan tijdens deze trip. Achteraf komt dit omdat er verkoudheid heeft ingezet door het lange wachten buiten, maar kan ook deels door FLY komen I guess.
Mijn psychedelic mindset voelt inmiddels ook vrij zwak aan, super clear-minded en vrij saai in vergelijking met basically al het andere dat ik wel eens op heb.
T+4:00 - Sedation gevoel komt nu in vlagen opzetten en de body load blijft licht tot matig aanwezig in m'n maag. Ik kan wel door dansen, maar dit komt veel eerder vanwege het feit dat ik de muziek echt super nice vind. Als ik ga zitten ben ik wel gelijk in mellow mode.
Ik merk dat FLY ook wel de empathy mist die 2C-B wel biedt. Ik heb minder interesse in de rest van de club dan normaal.
Afterglow
T+4:50 - Ik voel me basically baseline weer en we're calling it a night.
T+7:00 - Na een rit met de bobbus, die zowaar niet super kut was, ben ik weer thuis. Ik merk dat ik nog steeds wel op een bepaalde frequentie zit als ik naar Tekno luister. Aangezien dat sedation gevoel weg is dans ik nog even in m'n woonkamer, hoewel ik lichamelijk wel echt vermoeid ben.
T+9:00 - Denk na 45 minuten in bed te hebben gelegen in slaap gevallen. Ik merkte toch nog wat lichte CEV's, dus was ik blijkbaar toch nog beetje onder invloed, hoewel dit al uren lang niet meer zo voelde.
Heb goed geslapen. Ben de 2 weken erna wel echt fucked up verkouden geworden, maar zal dit toewijzen aan het feit dat ik te lang in de kou heb moeten wachten bij Worm
.
Conclusie
2C-B-FLY was wel lachen. De sereneness in de come-up was nice en met name het eerste uurtje binnen voelde ik me helemaal in m'n element, net als op één van mijn leukste feestjes 2 weken terug.
Echter vraag ik me af wat 2C-B-FLY nou precies doet. Waar is het goed in? Het doet dingen ja, maar waarom zal ik het nemen boven iets anders. 2C-B scoort naar mijn inzien beter op visuals, mindset, body vibes, duration, empathy, energy.. alles.
Sowieso lijkt 2C-B-FLY zich meer te lenen voor thuissituaties ivm de sedation die opkomt zetten na 2-2.5 uur. Maar 5-MeO-MiPT lijkt me dan leuker om thuis te doen als "chill psychedelic".
Kortom, 2C-B-FLY is m'n eerste psychedelic waar ik beetje telerugesteld over voel. Aangezien mijn eerste keer 2C-B ook beetje underrated gevoel gaf, maar het tot mijn go-to drug is uitgegroeid, ga ik FLY nog een kans geven in een thuissetting. Ik hoop dat bij een dosis van 25mg én geen Piracetam de dagen ervoor een beter resultaat geeft.
Take care!
Setting: Mijn eerste Tekno (MET EEN "K") feestje in een vrij kleine club (Worm, Rotterdam).
Wie: 2 vrienden (aan de Ritalin)
Wat: 15mg 2C-B-FLY en piecie wiet.
Wanneer: Begin december '16
Relevante ervaring: 2C-B, Bk-2C-B, 2C-E, 5-MeO-MiPT, Paddo's, Spices, Ketamine, MXE, MXP
Achtergrond
2C-B-FLY trok mijn aandacht simpelweg vanwege het feit dat het op 2C-B lijkt qua naam. Aangezien op het internet rond gaat dat het Shulgins vrouw haar favoriete was, leek het mij een interessant iets om mee te experimenteren.
Dit aangezien 2C-B mijn go-to clubdrug is, maar ik eigenlijk iets zoek dat er erg op lijkt en met een paar uur langere werking. Gezien er 6 tot 12u staat voor dit stofje, leek het mij een geschikte kandidaat.
Ik verklap vast dat het niet een heel verbijsterend stofje is, maar wou het toch graag delen aangezien ik nog niks er van voorbij heb zien komen om dit forum. Het is mogelijk dat Piracetam de trip heeft beïnvloed. Ik heb de 5 dagen voor deze trip zo'n 3 á 6 gram per dag genomen.
De 2C-B-FLY die ik had waren in pilvorm (10mg per). Ze waren geel, met een breeklijn en "10" erop gedrukt. Volgens mij is dit een van de weinigen in omloop, maar dat weet ik natuurlijk niet zeker.
De Trip
Come-Up
T-2:10 - stukje van een pil afgebroken als allergietest (ik schat 2 mg).
T+0:00 - Ietsjes minder als 1.5 pil gegeten om 21:50. Ik lijk al klein beetje gevoel te hebben van body vibes, wellicht vanwege allergietest... of gewoon placebo.
T+0:50 - We zijn bij de club aangekomen, maar moeten nog even wachten voordat die open gaat. Ik besluit nog maar een broodje te eten. Wanneer ik deze op heb lijk ik me bewust te voelen van dat er iets gaande is. Mijn vrienden vertellen me dat ik nu al grote pupillen heb.
T+1:00 - We staan vrijwel vooraan in de rij en ik merk dat de visuals langzaam komen inzetten. Wanneer ik naar de muur kijk lijken sommige stenen verder uit te steken dan anderen.. maybe was dat wel zo.
De Piek
T+1:30 - We mogen EINDELIJK naar binnen, dat liet veel langer op zich wachten als ik gerekend op had. Ik heb mezelf echt moeten inhouden om niet de effecten al te laten unleashen (ivm security natuurlijk, die stond praktisch voor ons, lekker handig). Zo kon ik niet langer als 2 seconden naar dezelfde plek kijken zonder visuals te krijgen.
Vreemd genoeg voelde ik me dit keer juist heel serene en kalm van binnen, despite het feit dat ik naar eigen inzien al duidelijk onder invloed was.
T+1:40 - We zijn eindelijk binnen en roken gelijk een jointje. Ik kan de visuals ook eindelijk laten gaan en met een grote lach op mijn gezicht naar niks lopen te staren. Wel zijn de visuals lichter als ik gewend ben van een zelfde dosis 2C-B. Ook verschillen de visuals van 2C-B, ze zijn niet zo sparkly en vrolijk, maar hebben meer iets weg van 5-MeO-MiPT (morphing en fuzzy, maar minder kleurcontrast).
Qua body vibes voel ik me ook wel nice. Gewoon prettig in-tune met m'n lichaam. Maar 2C-B vibes zijn beter.
T+2:00 - We staan midden op de "dansvloer" (deze was vrij klein). De muziek is zeker enhanced en I'm feeling happy to be here. 2 weken eerder was ik naar een psytrance feestje geweest en de Tekno scene qua muziek deed me er wel aan denken, beide brengen me op een bepaalde frequentie die me over lijken te nemen. Qua mensen ook grappig, een mix tussen psytrance en hardcore mensen.
Maarja.. Tekno + psychedelics hebben speciaal plekje in m'n hart realiseerde ik me op de dansvloer. Tijdens mijn eerste keer 2C-E ging ik ook Tekno luisteren en dat heeft zo'n speciale associatie gemaakt die ik nog niet eerder heb meegemaakt. Het is alsof de muziek zo'n feeling heeft alsof je het al jaren luistert en het vele mooie momenten heeft meegemaakt, alleen dan in een veeeeel kortere tijd. Dit kwam terug met FLY
T+2:30 - Ik neem FLY wel op de proef qua energie. Tekno is hard. Tekno doet niet aan breaks. Of nou, er zijn wel breaks, maar ook die zijn relentless en gunnen geen rust.
Met techno kunnen de tracks best hard zijn als het opbouwt naar de drop, om vervolgens op die typische anti-climax manier van techno verder te gaan. Een opbouw naar "niets" eigenlijk, hoewel dat ook wel weer de charme is van techno.
Met Tekno voelt het aan alsof de track de hele tijd aan het opbouwen is naar de drop. En je gaat dan helemaal los om uiteindelijk (zeker met FLY) geconfronteerd te worden met het feit dat je je inmiddels toch wel afvraagt waar die drop nou blijft, omdat je de energie maar nauwelijks kan bijbenen en wel weer even toe bent aan wat rustigers om op adem te komen enzo.
Nee jongen, Tekno doet niet aan drops, alleen aan rauwe energie. Je gaat het niet winnen van Tekno. Dit realiseer je je op het moment dat de track niet meer aanvoelt alsof het aan het opbouwen is naar een drop. Betekent dit dat er een break is? Nja, in principe wel, maar de bass en de kick gaan gewoon door.
Kortom, ik vond het heerlijk die strijd tegen de muziek en genoot er enorm van. Alleen was de energie die FLY me gaf na een halfuur wel helemaal verbruikt en waren het m'n reserves die getaxt werden.
Comedown
T+3:00-3:30 - Ik merk dat de visuals vrij snel verdwenen en heb het gevoel alsof ik al over de piek heen ben. Body vibes waren al verdwenen voordat de visuals afnamen en zijn replaced met een lichte bodyload die opkomt zetten waardoor ik me beetje sedated voel in m'n benen. Ik zal deze sedation/body load als minder sterk omschrijven als die van paddo's of 2C-E though.
Ik had graag chill een jointje willen roken op dit moment, alleen was het rokershok (as usually) weer lekker overvol. Ook voelde roken echt vies aan tijdens deze trip. Achteraf komt dit omdat er verkoudheid heeft ingezet door het lange wachten buiten, maar kan ook deels door FLY komen I guess.
Mijn psychedelic mindset voelt inmiddels ook vrij zwak aan, super clear-minded en vrij saai in vergelijking met basically al het andere dat ik wel eens op heb.
T+4:00 - Sedation gevoel komt nu in vlagen opzetten en de body load blijft licht tot matig aanwezig in m'n maag. Ik kan wel door dansen, maar dit komt veel eerder vanwege het feit dat ik de muziek echt super nice vind. Als ik ga zitten ben ik wel gelijk in mellow mode.
Ik merk dat FLY ook wel de empathy mist die 2C-B wel biedt. Ik heb minder interesse in de rest van de club dan normaal.
Afterglow
T+4:50 - Ik voel me basically baseline weer en we're calling it a night.
T+7:00 - Na een rit met de bobbus, die zowaar niet super kut was, ben ik weer thuis. Ik merk dat ik nog steeds wel op een bepaalde frequentie zit als ik naar Tekno luister. Aangezien dat sedation gevoel weg is dans ik nog even in m'n woonkamer, hoewel ik lichamelijk wel echt vermoeid ben.
T+9:00 - Denk na 45 minuten in bed te hebben gelegen in slaap gevallen. Ik merkte toch nog wat lichte CEV's, dus was ik blijkbaar toch nog beetje onder invloed, hoewel dit al uren lang niet meer zo voelde.
Heb goed geslapen. Ben de 2 weken erna wel echt fucked up verkouden geworden, maar zal dit toewijzen aan het feit dat ik te lang in de kou heb moeten wachten bij Worm
Conclusie
2C-B-FLY was wel lachen. De sereneness in de come-up was nice en met name het eerste uurtje binnen voelde ik me helemaal in m'n element, net als op één van mijn leukste feestjes 2 weken terug.
Echter vraag ik me af wat 2C-B-FLY nou precies doet. Waar is het goed in? Het doet dingen ja, maar waarom zal ik het nemen boven iets anders. 2C-B scoort naar mijn inzien beter op visuals, mindset, body vibes, duration, empathy, energy.. alles.
Sowieso lijkt 2C-B-FLY zich meer te lenen voor thuissituaties ivm de sedation die opkomt zetten na 2-2.5 uur. Maar 5-MeO-MiPT lijkt me dan leuker om thuis te doen als "chill psychedelic".
Kortom, 2C-B-FLY is m'n eerste psychedelic waar ik beetje telerugesteld over voel. Aangezien mijn eerste keer 2C-B ook beetje underrated gevoel gaf, maar het tot mijn go-to drug is uitgegroeid, ga ik FLY nog een kans geven in een thuissetting. Ik hoop dat bij een dosis van 25mg én geen Piracetam de dagen ervoor een beter resultaat geeft.
Take care!