01-01-2024, 00:00#1 Tekzor668 zei: Jammer dat de TvdM weer gaan slapen is.. Klik om te vergroten... Inderdaad we gaan het weer tot leven brengen. PS Mijn stem is ook binnen!
01-01-2024, 00:00#2Ik zal even kijken of ik donderdag tijd kan vrij maken om het weer te herstellen. Het is inderdaad zonde.
01-01-2024, 00:00#3Hoi, Wederom laat maar beter laat dan nooit. Veel plezier met lezen en vergeet niet te stemmen! Eerste keer LSD door Dreamz Die ene ballon door Kaasplankje2 Nuchter trip report 1x speed door Zweibeiner Overdosering ketamine, spoedeisende hulp door Sally Tessio Atlantis thee, de confrontatie door Oortjes Doei!