Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPregabaline & alrazolam sterke interactie

Pregabaline & alrazolam sterke interactie

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Vond je dit nou een tripreport waardig? Neem dan op zijn minst de moeite om nog wat duidelijker te omschrijven wat je ervaren hebt. Gezien de middelen kan ik me er wel een voorstelling bij maken dat het niet veel spannender was dan dit niets zeggende stukje tekst... Maar als je er dan toch zo nodig een tripreport van moet maken kun je wel wat meer moeite ervoor doen en er een verhaaltje van maken toch?
g
gandwarf777Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hi,

Gister heb ik 450mg pregabaline gecombineerd met 1.5mg alprazolam. Ik heb een vrij hoge tolerantie tegen downers in het algemeen dus ik verwachte er niet veel van.

Het viel me op dat ik de pregabaline "high" niet zo sterk meer voelde door de alprazolam. Normaal gesproken geeft pegabaline mij een soort lichte psilocybine trip.

Aan de andere kant was ik wel ontzettend moe en hingen mijn ogen half dicht. Ik had moeite met scherp zien en mijn ogen rolde naar achter (nystagmus?). Daarna viel ik in een hele diepe slaap en werd ik vandaag pas om 10:30 wakker. Dat is opmerkelijk want van mijzelf slaap ik weinig en word ik standaard 06:00 wakker. Al met al duurde de effecten dus bijna 24 uur.

Het is denk ik niet voor herhaling vatbaar want het voelde alsof ik zo weinig hersenactiviteit had dat ik ook geen plezier meer kon ervaren en dat ik alleen maar kon liggen en slapen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."