#1
Haha ook gestemd ![:wink:]()


Thanks weer oortjes, Ik heb gestemd hoor.
Zit helaas weinig goeds tussen dit keer, maarja dat heb je soms.
Dank je! Maar ben al een tijdje met een trip pauze bezig, eerst maar eens de lessen uit trips toepassen in mijn dagelijks leven. Alhoewel het wel steeds meer weer begint te kriebelen, dus wie weet volgt er binnenkort wel weer een tripreport van mij.Ik vind dat jij minimaal 1x per maand moet trippen want jou reports zijn altijd goed.
Is geen regel tegen , maar zou ik zelf ook niet doen. Wel zo sociaal wenselijk om op iemand te stemmen.Ook gestemd, niet op mezelf uiteraard.mile:
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."