Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSPEEDy Gonzales | 3 Maal is Scheepsrecht?

SPEEDy Gonzales | 3 Maal is Scheepsrecht?

4 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
G
GuusKomNaarHuusLid
01-01-2024, 00:00
#1
Aloah,

Ik heb gister met een vriend van mij pep gedaan. Ik had het al 2 keer eerder gedaan en volgensmij was dit zijn 2e keer. Hij is trauwens wel een stuk bekender met hard drugs dan ik. De 2 keer hiervoor waren redelijk gewoon. Eerst zuipen, daarna een lijn pep erin en door. Alleen deze keer had ik een totaal andere ervaring met pep, een veel vrediger en aangenamere ervaring. Ook wat dit de 1e keer dat ik pep nuchter heb gebruikt. Ik weet niet of het heel veel verschil maakt omdat de 2 keren hiervoor ik na m'n 1e lijn eigenlijk helemaal niks meer van de biertjes voelde en gewoon strak stond.

Even wat informatie vooraf.
Wij zijn beide 18.
Ik weeg rond de 77 kilo. Ik heb geen idee hoeveel hij weegt. Voor het geval dat hij dit leest zeg ik maar gewoon dat hij wat minder dan mij weegt. :P Maar ik denk dat het niet echt heel veel scheeld.
Ik ben 1 meter 97. En volgens mij is hij rond de 1 meter 95.
Het was een donderdag avond. Het was niet echt warm buiten. Ook was het redelijk vochtig, maar gelukkig bleef het de hele avond droog. Hij had de volgende dag een belangrijke afpraak om 14:00 dus hadden we vooraf besloten om niet kompleet naar de klote en weer terug te gaan. Maar gewoon een dikke lijn nemen en het liefst ook niet later nog meer gebruiken. Toen ik rond half 5 in mn bed lag met m'n laptop op schoot. Kon ik eigenlijk nergens anders aan denken dan hoe geweldig deze avond was. Echt zo'n een waar je nog lang over na praat. Toen besloot ik er maar een trip report over te schrijven aangezien slapen er toch al niet meer in zat. Ik wil het verhaal graag zo houden zoals ik het gisternacht geschreven had. Alleen is mij verteld dat er iets niet klopt. Mijn dealer zei dat hij z'n pep getest had op 72%. Ik heb bijna geen verstand van pep dus nam ik maar van hem aan dat dit niet je average pep is, maar echt goed goed spul. Vandaag werd mij verteld dat het wel beter was dat de pep niet 72% was. Anders had ik nu niet achter m'n laptop gezeten maar was het een bezoekje aan de eerste hulp. Dus, in het verhaal staat dat de pep 72% was, dat is niet waar. Ik weet verder ook niet hoeveel % deze pep dan wel was. Wat ik wel weet is dat ik er prima op ging. Heerlijk spul en het kost ook nog eens geen drol.


Ik ben net een uurtje thuis van een avondje 1 op 1 chillen met 1 van m'n beste maten.
Om een uurtje of 10 besloten wij pep te gaan halen, aangezien dit onze laatste keer samen aan de drugs voor dat hij op reis ging was. Ik gebruik niet vaak en met verstand. Ik probeer mij altijd aan de 3 maanden regel te houden maar soms wil dat nog wel eens 2 en een halve maand worden. Als ik iets ga gebruiken of het nou op een feestje of een rustig avondje is, is het tot nu toe bijna altijd met hem geweest. Ik voel me daar simpelweg gewoon fijn bij omdat ik hem 100% vertrouw en we allebei elkaar in de gaten houden. Als de een te hard of niet lekker gaat vind ik het fijner om maar 1 iemand die je goed kent en vertrouwd i.p.v 10 strakke koppen om je heen die schreeuwen: "Gaat het?! Gaat het?!" je te laten helpen. Gerust stellen, een natte handdoek over je heen leggen etc.
Goed, rond half 11 kwamen wij aan bij onze local dealert. Al snel zei hij dat hij nieuwe pep had en je hier rustig aan mee om moest gaan.
Hij zei dat het "Appeltjes Speed/Pep" heten.
Ook vertelde hij trots hoe het getest was op 72% puur. (Het was ook goed aan hem te zien dat hij het ook al uitgeprobeerd had.)
Wij betaalde samen 7.50 (Ik woon dicht bij Utrecht) voor ongeveer 1.5 gram. Hij woog het niet af maar gooide het met veel moeite in een zakje terwijl hij z'n jointje probeerde aan te steken. Hij was duidelijk zijn eigen product goed aan het testen. Wat stond die een partij strak zeg!
De pep was vochtig en licht roze. Het rook echt verschrikkelijk vies en chemisch. Wat volgens mij goeie kenmerken zijn van hoe goed de pep is.
Rond kwart over 11 namen wij onze eerste 2 sleutelpuntjes. (Dit ware redelijk flinke) Wij hadden van te voren alleen samen een jointje gerookt. Niets gedronken of andere drugs gebruikt. Eergisteren hebben wij wel samen coke gebruikt. Een halve gram met z'n 2e. Ik weet niet of dit enig invloed heeft gehad op de werking van de pep.
Vervolgens hebben we wat gelopen en muziek geluisterd. Debiele gesprekken over billen en tieten gehad. En ook zeker serieuze gesprekken gehad. Je denkt dat je iemand goed kent. Maar dan blijkt dat ookal jullie al een tijd vrienden zijn, je veel dingen helemaal niet van elkaar weet. Het duurde niet lang voordat mijn benen begonnen te tintellen. Ook leek het wel of lopen met de stap makkelijker ging en leuker werd. Af en toe even een peukje roken op een bankje, en vervolgens weer door met lopen. Niet wetende waar je naar toe liep, maar dat maakte ook helemaal niks uit. Het ging erom dat je in beweging was.
Rond een uurtje of 1 hebben wij nog 2 sleutelpuntjes. (weer 2 flinke. Niet om er over op te scheppen maar ik neem aan dat het handig is als ik zo gedetailleerd mogelijk ben.)
Die 2 sleuteltjes hakte er 5 minuutjes later lekker in. Ik stond niet al te strak, eerdere keren had ik net zoveel genomen en stond ik als ik er op terug kijk veel strakker. Ook was ik gewoon helemaal helder en gefocust. En kauwen deed ik ook voor de 1e keer niet bij pep. Wel knarste mijn tanden zachtjes mee op de maat van de muziek. We waren erg rustig en zagen er nog normaal uit. Ook maakten we er een spelletje van wie de meeste mensen kon begroeten en ook een "Hallo" terug kreeg. Dit was nog best moeilijk, mensen vinden het op een of andere manier eng dat 2 jongens die bijna huppelend over straat lopen je ineens begroeten. Maar achja, wat maakte het ook uit. We waren zo blij en vol gestampt met energy dat het leek alsof niks maar dan ook echt niks deze avond kapot kon maken.
Kortom, ik had voor het eerst een soort van andere, aangenamere ervaring met pep.
Rond half 3 zaten we ergens aan het water een jointje te draaien toen we zagen dat het al redelijk laat begon te worden. We hadden nog ongeveer de helft over van wat we hadden gekocht en besloten dat te verdelen in 2 pittige lijntjes die ik eigenlijk zonder probleem gewoon naar binnen kon jassen. Normaal bij pep heb ik het idee dat hoe meer je bij snuift hoe vervelender het word om te doen.
We hebben toen zittend terwijl we aan het giegelen waren van die joint genoten (Dat was 1 van de lekkerste jointjes die ik ooit gerookt heb.)
Toen de joint helaas was vergaan gingen we maar verder met wandelend dansen terwijl we muziek aan het luisteren waren.
Ik vroeg of hij me even een hand wou geven en mij helpen met opstaan.
Toen ik opstond werd het even zwart voor mijn ogen. Dit heb ik overigens best vaak, ook als ik gewoon nuchter op school ben of op de bank lig en te snel op sta. Ik pakte hem gelijk vast en zei: schrik niet man, alles is goed maar ik moet alleen op je leunen want anders val ik misschien in het water. Na een paar keer even goed adem gehaald hebben en weer door hebben hoe heerkijk muziek toch is als je strak staat. Kwam dat lijntje toch echt heel goed binnen vallen. Volgens hem sprongen m'n pupillen bijna uit mijn ogen, die van hem waren trauwens ook goed groot. Ik was nog nooit zo lekker gegaan. Een tikje aan de te-harde kant maar dat was al na een half uurtje weer over en werd zeker niet als onaangenaam ervaren.In het begin schrok ik wel even om hoe ik alles voelde kloppen en tintelen. Het leek alsof m'n bloed met de snelheid van het licht door m'n adreren werd gepompt. We hebben de rest van de avond denk ik wel 20 rondjes door m'n wijk gelopen omdat het voelde alsof we op de wolken liepen. Zitten? Wat is dat? Lekker blijven doorstappen, zitten kan je thuis ook wel dachten we. Ik ben aan mijn enkel geopereerd. Daardoor krijg ik normaal na 10 min lopen een brandende pijn in mijn linker enkel. Hier had ik totaal geen last van die avond. Wat ik overegens tijdens de coke wel had. Op een gegeven moment kwamen we aan bij een speeltuintje met 2 schommels. Wij sprinten naar die schommels en beginnen als een debiel te schommelen.
Wat voelde dat vet. Alsof je in een achtbaan zat die oneindig naar benede ging. De heletijd dat gevoel onder in je buik, nooit gedacht dat ik schommelen zo vet zou vinden. Naar een aantal keer heen en weer trok ik het niet meer en sprong ik van de schommel af. Het schommelen was gewoon te intens. Hij was nog druk aan het schommelen tot hij eraf sprong en net niet op z'n bek ging. Voor mijn gevoel hebben we daar toen 3 uur staan lachen. Als laatste hebben we nog een afscheids jointje gerookt. Waar we weer echt de meest serieuze gesprekken hadden. Dingen die je helemaal niet over elkaar wist wist je nu ineens. Echt mooi, hoe zo'n goedje je ineens zo dicht bij elkaar kan brengen. Helaas ging de tijd wel 300 keer zo snel. Voor je het weet was het al weer een half uur later en leek het alsof je pas 5 minuten aan het lopen was. Maarja, jammer genoeg komt aan alles weer een eind.
Rond 4 uur was de avond helaas al weer afgelopen. Time sure flies when you have pep.
Ik heb net geprobeerd te slapen maar merkte al gauw dat mijn hersenen dachten van, nope, jij gaat nog niet slapen. Wat ik eigenlijk altijd heb als ik pep gebruik. Slapen heeft er voor mij pas 1 keer in gezeten. Ookal was dat niet echt slapen te noemen. Meer 15 min slapen en dan weer wakker worden omdat je naar de WC moest. Ik loop echt helemaal leeg als ik pep heb gebruikt.
Ik sta nu (5:55) nog een redelijk strak en begin wat vager te worden. Mijn kaken beginnen ook een stuk rustiger te worden. Ik ga zo nog proberen te slapen ookal denk ik dat dat weer een grote opgave gaat worden.

Na meedere pogingen tot slapen heb ik het maar opgegeven. Ook kreeg ik ineens hele erge trek. Toen ben ik even wat gaan eten en heb ik buiten een klein wandelingetje gemaakt. Maar, ineens miste er iets. Dat overweldegende gevoel was weg en ik was ineens alleen. En dan ga je toch na denken om meer te kopen. De truc is dan om NEE te kunnen zeggen. Gelukkig heb ik dat goed in de hand en hoop dat ik ook nooit elke dat pep ga gebruiken. Eigenlijk lijkt me dat helemaal niks, elke dag dat geweldige gevoel.
Maar als je dat elke dag hebt, is het dan nog wel geweldig? Of is je leven ineens niks meer waard zonder dat gevoel? Gelukkig ben ik daar nog niet achter gekomen en hoop ik daar ook nooit achter tekomen.
Pep is leuk, nee het is GEWELDIG. Maar ik denk dat het de kunst om het zo min mogenlijk te doen. Zodat het extra speciaal blijft!

Ik hoop dat jullie jezelf hier in terug kunnen vinden en dat jullie ook allemaal dit soort geweldige momenten mee mogen maken met de mensen die je het allerlieft hebt!

Take care!
Peace!


*Als er wat spelfouten inzitten die ik over het hoofd heb gezien. Graag even melden, dan staat het een stuk netter. :)
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wat een geestig verslag, raar dat er nooit een reactie op is gekomen. Hoe gaat het inmiddels? Het klinkt bij vlagen wel zorgelijk hoe goed je je vermaakte :grin: .

GuusKomNaarHuus zei:
10 strakke koppen om je heen die schreeuwen: "Gaat het?! Gaat het?!"
Klik om te vergroten...

Hahaha! Ik weet precies welke hufterlullen en kuttekanissen je bedoelt. "JA HEE JULLIE ALLEMAAL EFFE OPKANKERE NU WANT RIESJART HIER MOET EFFE RUST WANT HIJ IS AAN HET FLIPPEN VAN ZE OVERDOSIS. WAT? NEE JE BENT ECHT WEL AAN HET FLIPPEN GAST JE ZIET ERUIT ALSOF JE AL DOOD BENT GEK.

Goddank had je in mijn tijd op je dumbphone een cameraatje van een halve kilopixel, waarmee je net kon vastleggen of het licht of donker was.

Ja <nostalgie-modus > zoals jij het beschrijft dat zijn ze hoor, de eerste avonden op de pep, tenminste, ik was net als jij nog wel zo verstandig om met een maat over de grachten te gaan pierewaaien in plaats van op een opgefokt feest naar vechtpartijen te gaan kijken,.

Gelukkig zijn we niet jong en cool gebleven enz want dat zou ook waarschijnlijk wel een beetje saai worden.

GuusKomNaarHuus zei:
*Als er wat spelfouten inzitten die ik over het hoofd heb gezien. Graag even melden, dan staat het een stuk netter.
Klik om te vergroten...

Ik verklaar hierbij dat er wat taalfouten over het hoofd zijn gezien. Hup hup, effe je troep uit 2014 nog effe opruimen!
M
MeejheMLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tommie, hou je er wel rekening mee dat iemand na bijna 2 jaar misschien zelf z'n conclusies getrokken heeft? Als je op de naam klikt zie je wanneer iemand als laatste ingelogd was.
T
Tommie_KLid
01-01-2024, 00:00
#4
MeejheM zei:
Tommie, hou je er wel rekening mee dat iemand na bijna 2 jaar misschien zelf z'n conclusies getrokken heeft? Als je op de naam klikt zie je wanneer iemand als laatste ingelogd was.
Klik om te vergroten...

Ja doe ik en ja weet ik. Laat me lekker. We hebben hier uitgebreid genoeg over gesproken in dit topic.

http://www.drugsforum.nl/viewtopic.php?f=22&t=43378
D
Dagoth UrLid
01-01-2024, 00:00
#5
Tommie_K zei:
Hahaha! Ik weet precies welke hufterlullen en kuttekanissen je bedoelt. "JA HEE JULLIE ALLEMAAL EFFE OPKANKERE NU WANT RIESJART HIER MOET EFFE RUST WANT HIJ IS AAN HET FLIPPEN VAN ZE OVERDOSIS. WAT? NEE JE BENT ECHT WEL AAN HET FLIPPEN GAST JE ZIET ERUIT ALSOF JE AL DOOD BENT GEK.
Klik om te vergroten...

Whahahah kk mooi

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."