Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMijn eerste keer truffels: Mijn eerste bad trip

Mijn eerste keer truffels: Mijn eerste bad trip

1 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
G
GabbertjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Met alle drugs, afgezien van xtc. Was de eerste ervaring een ramp. Zo ook mijn eerste keer truffels. Dit is trouwens zo een jaar geleden gebeurd.

Wie: ik & W
Waar: Buiten

Wat voor truffels het waren weet ik niet meer maar de dosis was 7,5 g en zo 4 a 6 uur later de rest Van het bakje.

W & ik hadden uit het niets besloten om truffels te gaan doen. Ik keek er al erg lang naar uit en nu was het dan eindelijk zover. Het enigste probleem was dat we beiden nog geen 18 waren dus niks bij de smart shop mee kregen.

W woonde op dat moment nog in een woongroep, hij deed daar begeleid wonnen dus de groepsleiding lette bijna niet op hem. We besloten om bij W een heerlijk jointje te gaan roken, en dan kon ik wat vrienden bellen die eventueel voor ons wel truffels wouden halen.

Bij de eerste die ik belde had ik meteen raak. Hij had alleen niet veel tijd en we moesten binnen een half uur bij de smartshop zijn. Het was zo 20 minuten fietsen dus we sprongen op en zijn gelijk onderweg gegaan.

Eenmaal bij hem aangekomen is hij de smartshop in gegaan en haalde truffels voor ons. Hij gaf aan met een grote groep te zijn en vroeg of we mee gingen. Hij gaat zelf om met emo's, heb nooit problemen met ze gehad en zat er ook wel is bij. W zat te twijfelen maar we zijn toch gegaan.

Eenmaal daar aangekomen kwamen er veel oud bekende op me af. Emo's knuffelen als groet, echter was dit nieuw voor mij en zo stoned als ik was snapte ik er even niks van. We zijn er ongeveer een uurtje gebleven om daarna weer naar het huisje van W te gaan om een lichte avond maaltijd te gaan eten. Rond half 5 was het eten op en zaten we in de tuin met een waterpijp en een jointje.

Rond 8 uur besloten we dat het tijd was om de truffels te nemen maar dit kon echter niet bij W dus zijn we naar mijn huis gegaan. Toen we eenmaal op me kamer waren hebben we de tv aangezet met wat muziek. En namen we de truffels. Ik vond het erg spannend zoals ik met alles heb wat ik voor het eerst doe. De eerste hap truffels die ik nam was zo ontzettend vies, en kreeg het ook niet weg zonder water.

Toen we ze ophadden besloten we te gaan roken in me schuur. Het roken werd blowen, en zaten we zo stoned als een kannarie in de schuur te praten. Heel gek maar na 10 minuten werd ik onwijs vrolijk en druk. Ik gaf bij W aan een stukje te willen lopen om wat energie kwijt te kunnen. W wou dat liever niet hij was onwijs stoned en het regende behoorlijk hard buiten.

Ik trok me niks van de regen aan en ben een klein stukje gaan lopen. Toen Ik terug kwam in de schuur voelde ik me heel onrustig en wist niet zo goed wat ik met mezelf aanmoest. W zei me dat ik het gevoel moest accepteren en me eraan moest overgeven. Er begonnen me al wat kleine dingen op te vallen, ik was vrolijk. Had wat meer energie en als ik ergens lang naar keek begon het te bewegen.

We hebben toen nog een jointje opgestoken om de tijd te doden. We zaten ontzettend lekker in de schuur dus we hadden geen zin om naar binnen te gaan. Hoe langer we in de schuur bleven hoe vager onze gesprekken werden. Om de stomste dingen kregen we een ontzettende lach kick.

We besloten samen een groot stuk te gaan lopen en ik keek me ogen uit me kop. Wat was het allemaal mooi. We hadden een standaard chill plek waar we besloten heen te gaan. Het was zo 20 minuten lopen, maar wel een heerlijk stuk om te lopen.

W had geregeld dat hij bij mij bleef slapen. Hij had echter toen der tijd niet zo een goede band met zen ouders. We zaten zo 20 minuten op de plek, jointje gedraaid en heerlijk op gerookt. Tot zijn woongroep belde dat zijn ouders hadden gezegd dat hij niet bij mij mocht slapen en hij direct terug moest komen.

Vanaf dat moment zijn we beiden behoorlijk fout gegaan. Naast dat we heel teleurgesteld waren, waren we ook heel boos om hoe het liep. W moest echter in zen bed liggen tot de nachtwacht hem had gezien en daarna kon ie stiekem naar buiten glippen.

Ik besloot dus om mee te gaan om vlakbij te gaan wachten op hem. Het fietsen ging heel moeizaam, het was koud en het regende. Toen we eenmaal daar aankwamen begon het nog harder te regenen en besloot ik te wachten in een parkeer garage. Vanaf het moment dat ik W niet meer zag ging het nog meer berg afwaarts. Het was een afgelegen parkeer garage die er niet al het leukste uitziet dus begon erg parnoia te worden.

Ik besloot een jointje te gaan draaien om van gedachte te veranderen. Aangezien ik hem erg hard tripte koste het veel moeite en vergat ik alles om me heen even. Ik wachte nu al zo 3 kwartier en de nachtwacht was nog niet bij W geweest. Er was zoveel onduidelijkheid en dat kon ik even niet aan. Ik had muziek over de speaker aangezet, ik durfde het niet over me oortjes en stak vervolgens de joint op. Ik had bob marley aangezet, zijn muziek is zo vrolijk en meeslepend dat ik erop begon te dansen. Dit was zo lekker gevoel! Toen me joint op was werd ik weer paranoia, maar 2x zo erg.

Ik zat in een bovengrondse parkeer garage waar ik van alle kanten zou kunnen worden aangevallen. Ik werdt helemaal gek en had het gevoel dat er allemaal mensen om me heen waren. Ik besefte dat ik de realiteit begon te verliezen en hoorde enge geluiden. W kon niet naar me toekomen dus stond er alleen voor. Zonder bij na te denken heb ik 1 van me beste vrienden gebeld, heb hem alles uitgelegd en hij begreep me. Hij kon niet naar me toekomen maar me wel helpen via de telefoon.

Inmiddels was er anderhalf uur verstreken sinds W weg was. Op een gegeven moment viel J weg op de telefoon en kon hem niet meer bereiken. Zijn telefoon was uitgevallen kwam ik later achter. Vanaf dit moment werd ik helemaal gek. Ik begon me te verstoppen voor dingen die er niet waren. Ik was nat en koud en raakte volkomen in paniek.

Gelukkig bleef er constant 1 stemmetje in me hoofd herhalen: Dit is niet echt, W komt er zo aan het kan nu niet lang meer duren. Door dit ene stemmetje verloor ik de laatste 5% van de realiteit niet.

W had me een berichtje gestuurd dat ie onderweg was. Echter had ik dit niet gemerkt en ook dat hij belde had ik niet door.
W was daardoor erg in paniek geraakt bang dat er wat met me was gebeurd. Ik had niet door dat hij naast me stond. Ik zat op dat moment in elkaar op een bankje met me ogen dicht. Zo zag ik niks om me heen en voelde ik me een heel heel heel klein beetje veilig.

W legde een arm om me heen en begon tegen me te praten. Ik had ook dit niet door dus zette hij een van onze favoriete nummers aan. Toen ik dit hoorde kwam ik beetje bij beetje weer terug in de realiteit. Hij begon op me in te praten tot ik weer bij zinnen was. We hebben nog een half uur gezeten en gepraat, net zolang tot ik rustig genoeg was om weer naar huis te fietsen.

Toen ik me woonkamer in stapte voelde ik me in 1x weer helemaal goed. De warmte omhelsde me en voelde zo fijn. Ik voelde in vergeleken met 2 uur eerder weer 100% goed. We hebben toen samen allebei nog 7,5 g truffels gegeten. Echter begon ik niet meer te trippen maar werd er erg high van.

We hebben zo nog heel wat uurtjes gezellig gezeten, wat geblowed en wat gekloot. W was erg moe en wou weer naar huis en dat vond ik een goed idéé. We hebben samen nog een jointje gerookt en toen is W naar huis gegaan.

Ik ben wakker gebleven tot W belde dat hij veilig thuis was aangekomen en ben daarna als een blok ik slaap gevallen.

De dagen erna voelde ik me goed, ik voelde me echt als herboren. Heb wel lang de tijd nodig gehad om deze trip te verwerken. Inmiddels nog 2x truffels gedaan met een geweldige ervaring.

-HardcoreGabber:stoned:
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wow, heftige trip, hoe snel het ook helemaal in een soort negatieve spiraal kan belanden - maar gelukkig er ook weer uit kan komen en toch nog een goed eindigende trip hebt gehad. Wel mooi trouwens hoe W de oplossing vond om één van jullie favoriete nummers aan te zetten om weer tot je door te dringen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."