#1
Je was wel erg jong haha. Leuk report! Klinkt alsof het ook erg spannend was.
Ja de kater is wel minder, maar dat maakt op het moment dan niks uit want het was een mooie avondDat is zo fijn van MDMA, zeker die eerste keren waarbij dat love-gevoel nog echt aanwezig is, lekker elkaar ongegeneerd vertellen waarom je elkaar zo tof vindt en wat je allemaal in die ander(en) waardeert. ^^ Al raak je inderdaad nogal eens verstrikt in je eigen slechte korte-termijn geheugen, maar dat maakt de gesprekken juist zo hilarisch.
En die XTC-heimwee, dat gevoel dat je wil dat het nooit meer ophoudt, maar weet dat het dat wel snel gaat doen, herken ik ook erg. Leuk reportje! Mooi spul is het. (Alleen jammer dat de kater zo'n klootzak is.)
Bedankt voor de reactie, ben ik ook zeker van plan in de toekomst als mensen er een beetje tevreden over zijnLeuk rapport hoor! Ik vind shagjes dus ook zo lekker met XTC. Ik lebber ze nog net niet af.Verder erg herkenbare "eerste keer XTC" ervaring. "Volgens het boekje" zeg maar. Hoop nog meer rapportjes van je te lezen in de toekomst.
![]()
Dat zeker, bedankt voor je reactieHAHAH herkenbaar wel, leuke ervaring.
We hebben wel honderd keer gezegd hoe blij we wel niet waren dat we vrienden waren, (nu nog steeds) en hebben nog nooit zo veel en open met elkaar gepraat, de een was nog niet uitgepraat en de ander zei ik moet nog 7dingen zeggen, tegen de tijd dat J kon zeggen wat die wou was die het weer vergeten (hadden ik en G ook last van) we hadden heel veel energie en liepen de heletijd rond en gaven elkaar knuffels, gewoon omdat het zo fijn voelde
Bedankt, ben ik de toekomst nog van plan nog wat reportjes te schrijvenLeuk rapport! Ja xtc blijft leuk hoor! Zeker de eerste keer!
Ja en nee, ben ook nog een keer naar een drum and bass feestje geweest en dat was ook wel super moet ik zeggen, veel mensen die langs komen en vragen ga je lekker? Of mensen die hun duimpje omhoog steken, hardstikke mooi allemaal, bedankt voor je reactieInderdaad leuk reportje. Doet me ook denken aan de 1ste x. Niet weten wat te verwachten. Dan denken dat het niets word en kwartier later in de zevende hemelDe eerste keer is de beste.
Dat weet ik, het was ook zeker spannend want wist niet wat ik (wij) er van konden verwachten haha, maar het was super mooi.Je was wel erg jong haha. Leuk report! Klinkt alsof het ook erg spannend was.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."