Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer paddo's 15 gram super gold

Eerste keer paddo's 15 gram super gold

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
d
dereisnietdebestemmingLid
01-01-2024, 00:00
#1
zal het verbeteren dan is het aangenamer lezen! :grin:
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#2
Jij houdt wel van de enter knop of niet?
d
dereisnietdebestemmingLid
01-01-2024, 00:00
#3
tripreport 29/12/2017


Wie: met mijn beste maat

Wat: 15 gram super gold sunshine

Waar: bij hem thuis

Hoelang: 22u inname tot 04u30 Snachts


Ik en mijn beste maat waren al een tijdje aan het speculeren om samen te trippen, voor mij was het de eerste keer voor hem de tweede keer.
Onze datum lag uiteindelijk vast maar door omstandigheden was de afspraak wat aan het verwateren.
Mijn vriendin had ook haar verlof aangevraagd omdat ze die tijd samen wou spenderen, aangezien we beiden werken en tamelijk ver van elkaar wonen.

Maar goed uiteindelijk hadden we de dag waarop ik ging trippen een super dag.
Ze vond het wat moeilijk toen ik haar midden in ons uitstapje vertelde dat ik al een tijdje eens wou trippen en dat mijn afspraak met mijn beste maat echt iets is waarnaar ik uitkeek, ik had het ten slotte belooft! (Mijn vriendin heeft nog nooit drugs gebruikt en ze kijkt er nogal op neer).


Uiteindelijk naderde de avond en zijn we tot de conclusie gekomen dat ze toestemt.
Mijn dag kon dus niet meer stuk!
Toen het 7 uur was keerden we terug naar de parking waarin haar auto was geparkeerd. We namen afscheid en gingen elk onze weg uit, zei naar Ertvelde (waar ze woont), en ik naar mijn beste maat zijn kot.
Ik kom toe bij mijn beste maat. Ik bel aan de deur maar geen antwoord, 5 min later zie ik hem op straat richting zijn kot stappen.

Hij doet de deur open en we praten wat en gaan naar binnen. We zijn alleen thuis zegt hij, zijn vriendin was weg naar haar ouders.
We praten en praten maar over de trip, hoe we ons best voorbereiden, en wat de beste methodes zijn voor de wat als scenario's. Het klonk allemaal zo spannend!

Het was al half 8 maar we hadden afgesproken de truffels pas te pakken als het 22 uur was aangezien we beiden eventjes daarvoor al gegeten hadden.
Naarmate het later en later werd begonnen de vlindertjes alle kanten op de vliegen.
Een positieve angst van onwetendheid, een gevoel van spanning en avontuur.

Het is bijna 22 uur en we overlopen nog eens de gehele checklist in ons hoofd.
We maken een muziek lijst van goa en ambient trance.
Ook rolde ik nog 4 joints (zo puur mogelijk voor als we misselijk werden).
Het was eindelijk 22 uur en we besloten om de paddo's te pakken. We deden er beiden yoghurt om de smaak wat te minimaliseren.
Het kauwen zelf verliep wat moeizaam maar door de yoghurt was er geen overheersende vieze smaak!
Top dus

Na een dik half uur sloeg het al in als een bom, we bleven lachen om elkaar, met alles en niets.

De kicks kwamen in dalen en pieken. Vanaf we wat te lang stil zaten gingen we
wat praten op zijn terras met een sigaretje.

Toen we ons voor het eerst die avond neer gezet hadden op de stoeltjes buiten werd alles warm en veranderde alles van structuur. De hemel was 1 groot geheel de sterren hangende allemaal aan elkaar waar ik ook keek veranderden de sterren naar een geheel.
Alles was een soort blauwdruk (zo zag ik het toch). Ik had het gevoel dat alles geconnecteerd was met alles.

Ik zag mijn maat tegen me praten in frame drops en alles had een bepaalde gloed.
Kleuren werden warm en op een bepaalde manier vatbaar. Ik had het gevoel dat ik kleuren kon verstaan.
Het leek alsof geen betekenis plots betekenis had echt raar!

Toen we buiten aan het roken waren keken we samen naar de sterren en het voelde als een levend iets als een licht dat ons 1 maakte en toch los stond van alles.
Toen we praatte tegen elkaar had ik het gevoel dat onze wereld zo verschillende.
Toen zijn we terug naar binnen gegaan. We gingen direct liggen en keken naar een disco lamp die geprojecteerd was op het plafond.
Ik had op een bepaald moment het gevoel dat alles een frequentie was alsof alles een sfeer en flow is die met de juiste sturing tastbaar wordt.


Toen we beiden zwaar aan het staren waren naar visualisaties begon de vermoeidheid al wat toe te slaan.
We voelden ons zwaarder dan normaal en alles wat ik vast pakte woog als een veertje alsof niks nog een effectief gewicht had alles was zo relatief.
Op een bepaald moment deed ik mijn jas aan om een sigaret te roken en mijn jas voelde aan alsof het 20 kilo was afgevallen.
Echt gek!

Toen we terug buiten waren, begonnen de de visualisaties weer. De sterren hadden allerlei vormen en patronen en hoe dieper je staarde naar de hemel hoe feller en mooier de patronen alles was een geheel.
Ik had efjes het gevoel dat elke ster een perk was zoals in skyrim, dat alles al in de sterren was geschreven...

Toen we terug naar binnen gingen was het ongeveer 2 uur Snachts. We keken beiden naar de klok en hadden plots een omwending die uitmondde in vragen, alles was onzeker, de kamer leek een gevangenis en de tijd bleek niet voorbij te gaan.
We begonnen wat te babbelen over alles wat we ervaarden en dat uitte zich tot plotse onzekerheid, alles was iets en niets.

Ik dacht dat de trip bijna gedaan was, en besloot om de muziek te veranderen. Tijdens dat moment kreeg ik kippenvel.
Ik liep naar de computer om de muziek te veranderen en ik leek volkomen in staat te zijn de muziek te veranderen, '' zo moeilijk kon dat toch niet zijn'' maar niets was minder waar, toen ik het klavier optilde voelde het plots als iets wat ik nog nooit gezien had ik begreep het en toch niet.
Uiteindelijk zijn we een joint beginnen roken en toen begon de mindfuck, ik had het gevoel dat de vibe sprak dat we elkaar verstonden zonder dat we spraken.

We gingen nog een laatste keer naar buiten en toen had ik een inval, mijn maat ging zijn jas halen en kwam naar buiten, ik had al een sigart vast en wou hem 1 geven. Ik keek naar hem en had het gevoel dat we op een set stonden van een film alles was 1 groot script en wij waren de acteurs van onze eigen film.
Ook zag ik de wereld en de daken als een symmetrische textuur alsof alles in ultra violet was geschreven echt gestoord!
Het was allemaal zo overweldigend ik probeer het nog altijd ergens te plaatsen!

Maar nu eerst en vooral bekomen van mijn psychedelische kater Pff haha

De hoofdpijn is enorm!


Ik hoop dat jullie er iets aan hebben! En hopelijk staan er niet veel schrijffouten in.

Ik ben alle sinds blij dat ik het heb kunnen delen.


Love en peace
d
dereisnietdebestemmingLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ja inderdaad dacht dat het zo overzichtelijker was mijn excuses !
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nou, ik vind het persoonlijk heel onprettig lezen, maar misschien dat anderen daar anders over denken.

Excuses zijn nou ook weer niet nodig.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."