Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsMini rapportje

Mini rapportje

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#1
@Bierflesje
Thanks voor de aardige woorden en het gebaar!
Ik had je bericht eerder gelezen maar nog niet het moment gevonden om even te reageren. Een correcte ademhaling en de juiste afleiding helpt bij mij meestal wel op dat soort momenten.

@oortjes
Als ik er achteraf over nadenk denk ik dat dat idd één van de oorzaken kan zijn icm een klein beetje stress op werk en thuis (al in al mag ik niet klagen). Daarbij komt kijken dat ik al een tijdje twijfel om het sporten weer op te pakken maar dit constant uitstel waardoor ik soms het gevoel krijg dat ik mijn gezondheid hiermee tekort doe. Oftewel, ik moet mezelf een schop onder mn reet geven, verstand op nul en gewoon gaan die banaan.
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ohh wat leuk! Je gaat dus vandaag weer beginnen met sporten! Eens moet je de knoop doorhakken.
B
BierflesjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Cannabis versterkt gevoelens.
Zelf heb ik dit ook een keer gehad van blowen.
Begon na te denken en werd in angstgevoelens gezogen.
Net wat oortjes zegt, je zal het moeten accepteren deze gevoelens.

Trillingen heb ik nooit gehad van wiet, maar kan begrijpen dat het niet leuk was.
Probeer rustig in en uit te ademen.
A
AurazLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hey allemaal,

Dit is even een zeer korte verslag van wat er is gebeurd, dit kan misschien een beetje vreemd overkomen en dat besef ik me volledig. Het ging zeg maar van het ene uiterste naar het andere uiterste in een tijdsduur van ongeveer een uurtje.

Setting is thuis, netlflix (weeds), sfeerlampje aan, oreo koekjes erbij en 2 katten bij me.
Haze 0.15g op de thuisvape 215 graden.

Ik werd er al redelijk snel in getrokken, en merkte dat ik van die kleine spastische beweginkjes kreeg in mn armen zo af en toe. Ik moest denken aan een gesprek die ik vandaag had met de klant, deze meneer had een hartstilstand gehad, vertelde me hoe dat is gegaan enzo. Er kwamen wat negatieve gedachtens, en de angst sluipte er rustig in..

Op een bepaald moment kreeg ik de rillingen en merkte ik soms dat mn gedachtens de overhand probeerde te krijgen dus probeerde me vast te houden aan de realiteit. Ik kon de rillingen niet meer beheersen, het leek een beetje alsof ik uit een buitenbad stapte in de koude lucht maar dan wat meer zweverig. Ik besloot maar om een douche te nemen omdat dit geen aangenaam gevoel was en ik ervan af wilde.

Het warme water leek me een beetje te ontspannen maar kreeg die gedachtens niet uit mijn hoofd. Ik betrapte mezelf dat ik de hele tijd al naar mn snikkel aan het kijken was maar begon me nu een beetje te beseffen, dat ik het altijd wel onwijs tof vind dat hij zo groeit bij het roken van wiet, en hij onder de douche.. er best wel happy/gesettled uit zag. Langzaam maar zeker ontstond er een glimlach op mn gezicht, die ik er maar niet van af kreeg.. zo heb ik nog een minuut of 5 gestaan.. en ging toen weer de douche uit.

Het moment dat ik de douche uit stapte merkte ik dat de rillingen er nog wel waren, maar ik ook meteen weer helemaal happy de peppie voel en de angstige gedachtens grotendeels verdwenen zijn.

En dat was het.
M
MangoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Wow, heftige reactie op "maar" wiet.
o
oortjesLid
01-01-2024, 00:00
#6
Probeer je tegen het gevoel te vechten?

Als je dat doet probeer het los te laten en te accepteren dat het er is dat zal aanzienlijk helpen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."