#1
Merken dat de XTC niet chill werkt, en dan alsnog meer XTC gebruiken.
Zo zonde van je serotonine voorraad enzo, zo verdwijnt de magie wel heeeeel snel.
Leuk verhaal om te lezen! Ik moet wel zeggen dat ik echt zou uitkijken met het nemen van zoveel stimulanten door elkaar. Ik lees dat je best wel wat coke, speed, xtc en mdma meerdere dagen door elkaar gebruikt. Ik zou persoonlijk nooit in die hoeveelheden stimulantia door elkaar nemen.
Merken dat de XTC niet chill werkt, en dan alsnog meer XTC gebruiken.Zo zonde van je serotonine voorraad enzo, zo verdwijnt de magie wel heeeeel snel.
Ja helaas word je “makkelijker” als je al onder invloed bent. Haalt de rem weg.hahahaha ja maar ook al weet je dat ergens in je achterhoofd, je doet het toch. heb het nu al langer dan 3 maanden niet gedaan dus de eerst volgende keer wordt weer super leuk.
Ja helaas word je “makkelijker” als je al onder invloed bent. Haalt de rem weg.
Nog even ter info: als je elke keer overdoseert is 3 maanden pauze niet voldoende. Dan gaat de magie sneller vergoed weg. Die 3 maanden is gebaseerd op “normaal” gebruik.
Ik ben van plan om in de herfstvakantie weer gaan te gebruiken. Maar misschien ook wel een andere drug als iemand wat leuks weet. Heb 4 weken terug al goed getript dus ben eigenlijk opzoek naar wat anders. De setting is bij een vriend die alleen thuis is met vrienden.
Das 2 maanden maar. Ik zou als ik jou was geen serotonine slurper nemen. 2cb kan. Speed kan.Ik ben van plan om in de herfstvakantie weer gaan te gebruiken. Maar misschien ook wel een andere drug als iemand wat leuks weet. Heb 4 weken terug al goed getript dus ben eigenlijk opzoek naar wat anders. De setting is bij een vriend die alleen thuis is met vrienden.
2-CB?
Das 2 maanden maar. Ik zou als ik jou was geen serotonine slurper nemen. 2cb kan. Speed kan.
Maar beter is voorlopig even geen drugs nemen. Je hebt het behoorlijk bont gemaakt de laatste keer.
Ik hoor van mensen verschillende dingen over 2cb. de afgelopen trip was met truffels uit een fresh box. dit was een leuke 6 uur maar wel heel intense vond ik zelf. Zoek eigenlijk iets minder trippends
Is speed leuk als een "thuis" drug?
Zeker leuk. alleen als je veel gebruikt is het minder leuk voor thuis. In mijn geval dan.Is speed leuk als een "thuis" drug?
2cb op lage dosis is erg leuk. Zeker in gezelschap van vrienden. Je krijgt een licht mdma gevoel, je bent happy (erg happy!), praterig, lacherig etc. Let wel, bij 2cb is het al gauw teveel als je niet wil trippen. Ik persoonlijk vind het een leuke drug.Ik hoor van mensen verschillende dingen over 2cb. de afgelopen trip was met truffels uit een fresh box. dit was een leuke 6 uur maar wel heel intense vond ik zelf. Zoek eigenlijk iets minder trippends
Ja klopt maar dat doen we eigenlijk altijd, in vakantie's kun je over het algemeen iets speciaals doen.Zeker leuk. alleen als je veel gebruikt is het minder leuk voor thuis. In mijn geval dan.
Maar je kan ook gewoon een plisje doen en een jointje roken toch? Zoals @Raver zegt.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."