Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTeveel drugs op Lowlands

Teveel drugs op Lowlands

15 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#1
Merken dat de XTC niet chill werkt, en dan alsnog meer XTC gebruiken. :tongueout: Zo zonde van je serotonine voorraad enzo, zo verdwijnt de magie wel heeeeel snel.
A
AbeLid
01-01-2024, 00:00
#2
De zaterdags, ben ik de dag begonnen met 2 puntjes coke van Bart. We hadden even een leuk gesprek over hoe ik hem had gevonden de vorige nacht. De dag volgde met 2 puntjes pep, 1 puntje coke, halfje xtc, kwartje xtc, 2 likken mdma en nog 3 puntjes pep.


De zaterdags begon goed, op een of andere manier doe je niet aan katers op festivals want je bent geen moment nuchter. Net als de vorige dag liepen we naar het terrein om een cocktail en wat eten te halen. Samen met mijn vrienden en een paar joints waren we weer op pad. We hebben een cocktail besteld maar daar hield het ook bij op. Mijn kaken waren de dag hiervoor overbelast en dacht dat ik vanmiddag wel een oplossing zou vinden. We liepen terug naar het kamp en terwijl we terug lopen en bijna bij onze tent zijn moesten we weer langs Bart hun kampje. Toevallig zat hij daar en ben ik even bij hem gaan zitten. Mijn vrienden liepen verder want die kende hem niet echt (ik eigenlijk ook totaal niet). Hij vertelde mij dat ik er ongelofelijk brak uitzag en dat hij wel een oplossing had, 2 puntjes coke later en ik was het mannetje weer. Top fit. Ik loop weer naar ons eigen kamp en bepraten wat iedereen in de middag gaat doen. We hoorden van anderen mensen in ons kamp dat zei lekker aan de pep waren geweest en niet echt brak waren, dit sprak ons ook wel aan alleen wij hadden geen pep. Dus zo is de zoektocht naar pep begonnen.

Op lowlands wordt veel drugs gebruikt, wij dachten “hoe moeilijk kan nou zijn”. Vol hoop en een vaag hoofd gaan we opzoek naar pep. Het is inmiddels 2 uur en de optredens beginnen.

Terwijl wij naar het terrein lopen hebben we het erover waar we op moeten letten, dingen zoals mensen die met flesjes water lopen.

Na 5 tot 10 minuten lopen naar het terrein komen we aan en moeten langs de beveiliging. Terwijl de poortjes naderen spreken 2 meiden een vriend van me aan, ze vragen of hij een flesje water wil meenemen voor hun want je mag maar 1 per persoon. Bingo dachten we. Hij vraagt of zei pep hebben. En jahoor, wij mochten wel wat pep van ze. In 20 minuten tijd hebben we pep geregeld. We mochten allemaal 2 dikke nakken. We hebben ze bedankt en zijn naar een paar optredens gegaan.


Rond een uur of 4 zijn we weer naar het kamp gegaan, we hebben daar even gezeten, een joint gedaan en een nakje coke van iemand uit ons kamp.

De pep vond ik zelf niet echt fijn. Ik werd er niet echt blij van en voelde dat ik meer nodig had, om een zoektocht te vermijden zeiden we tegen elkaar dat we vanavond geen pep meer gaan doen.


Om 8 uur half 9 heb ik er maar een halfje xtc in gegooid, ik merkte heel erg dat mijn serotonine bron leeg was. Ik werd chagrijnig en had totaal geen zin om te dansen. Ik was alleen vaag in mn hoofd zonder dat leuke blije gevoel. Ik had er genoeg van en ben terug gegaan naar de camping. Op mijn terug reis kwam ik een groepje jongens tegen, ongeveer mijn leeftijd (1:sunglasses:. Ze keken mij aan en zagen meteen dat mijn pupillen anders waren dan normaal. Ze vroegen mij wat ik had gebruikt en vertelde ze van hoe en wat. Ze begonnen te lachen en vroegen of ik nog kwartje wou. Ik met mijn domme hoofd dacht van waarom ook niet, het was donald trump xtc. Ik het kwartje erin en ben door gelopen. Aangekomen bij ons kamp, zaten er een stuk of wat mensen. 1 daarvan wou meer drugs in zijn lichaam maar had niks meer. Ik stelde voor om met hem op zoek te gaan, met de gedachte dat ik ook wel wat meer kon gebruiken om mijn gevoel wat beter te maken. We liepen wat rond en kwamen bij de toiletten vrienden van ons tegen die met reusachtige pupillen rond liepen. Wat mij opviel was dat er een man zat die er wel uit zag alsof hij drugs had. Mijn vriend net wat te verlegen durfde hem niet te vragen. Ik liep erheen en vroeg of hij misschien wat had. Hij lachte en haal een zakje MDMA kristallen tevoorschijn. Mijn vriend kwam erbij staan en we kregen allebij een best lik. Na een leuk gesprek over drugs op Lowlands nam hij ons mij naar zijn kamp. Dar zaten 5/10 mensen allemaal te snuiven. PEP. Kut dacht ik waarom nou geen coke. We kregen 3 nakken pep en ik voelde aan mezelf dat ik even rust nodig had, even weg van mensen en drugs.


Ik ben rond 12 uur bij onze tent aangekomen en heb daar gezeten met wat vrienden, zei zijn uiteindelijk naar het terrein gegaan om 1 uur zo’n beetje en ik naar bed. Natuurlijk was in bed komen weer wat een probleem. Ik rolde een joint en heb die heerlijk gehotbox in een ten van een vriend van mij. Na die joint was ik iets helderder en ben gaan slapen.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Leuk verhaal om te lezen! Ik moet wel zeggen dat ik echt zou uitkijken met het nemen van zoveel stimulanten door elkaar. Ik lees dat je best wel wat coke, speed, xtc en mdma meerdere dagen door elkaar gebruikt. Ik zou persoonlijk nooit in die hoeveelheden stimulantia door elkaar nemen.
A
AbeLid
01-01-2024, 00:00
#4
DeApotheek zei:
Leuk verhaal om te lezen! Ik moet wel zeggen dat ik echt zou uitkijken met het nemen van zoveel stimulanten door elkaar. Ik lees dat je best wel wat coke, speed, xtc en mdma meerdere dagen door elkaar gebruikt. Ik zou persoonlijk nooit in die hoeveelheden stimulantia door elkaar nemen.
Klik om te vergroten...

Bedankt voor je reactie, ik heb er ook nog 1 van de vrijdag. die staat wel bij de andere trip reports.
Klopt, heb je helemaal gelijk in. Op die momenten denk je er niet bij na. achteraf had het wel eens volledig fout kunnen gaan.
D
De ApothekerLid
01-01-2024, 00:00
#5
ik begrijp je helemaal. Als je op een festival bent waar een drugs cultuur hangt en je al een puntje sos op hebt dan is de stap naar meer heel makkelijk. alleen zoals jezelf ook al inziet:) zijn dit soort geintjes echt heel erg belastend voor je lichaam, misschien dat je er nu niks van merkt maar de schade zal ooit de kop op doen mocht je dit vaker doen.
A
AbeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Raver zei:
Merken dat de XTC niet chill werkt, en dan alsnog meer XTC gebruiken. :tongueout: Zo zonde van je serotonine voorraad enzo, zo verdwijnt de magie wel heeeeel snel.
Klik om te vergroten...

hahahaha ja maar ook al weet je dat ergens in je achterhoofd, je doet het toch. heb het nu al langer dan 3 maanden niet gedaan dus de eerst volgende keer wordt weer super leuk.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#7
Abe zei:
hahahaha ja maar ook al weet je dat ergens in je achterhoofd, je doet het toch. heb het nu al langer dan 3 maanden niet gedaan dus de eerst volgende keer wordt weer super leuk.
Klik om te vergroten...
Ja helaas word je “makkelijker” als je al onder invloed bent. Haalt de rem weg.
Nog even ter info: als je elke keer overdoseert is 3 maanden pauze niet voldoende. Dan gaat de magie sneller vergoed weg. Die 3 maanden is gebaseerd op “normaal” gebruik.
A
AbeLid
01-01-2024, 00:00
#8
De Dunne zei:
Ja helaas word je “makkelijker” als je al onder invloed bent. Haalt de rem weg.
Nog even ter info: als je elke keer overdoseert is 3 maanden pauze niet voldoende. Dan gaat de magie sneller vergoed weg. Die 3 maanden is gebaseerd op “normaal” gebruik.
Klik om te vergroten...

Ik ben van plan om in de herfstvakantie weer gaan te gebruiken. Maar misschien ook wel een andere drug als iemand wat leuks weet. Heb 4 weken terug al goed getript dus ben eigenlijk opzoek naar wat anders. De setting is bij een vriend die alleen thuis is met vrienden.
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#9
Abe zei:
Ik ben van plan om in de herfstvakantie weer gaan te gebruiken. Maar misschien ook wel een andere drug als iemand wat leuks weet. Heb 4 weken terug al goed getript dus ben eigenlijk opzoek naar wat anders. De setting is bij een vriend die alleen thuis is met vrienden.
Klik om te vergroten...

2-CB?
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#10
Abe zei:
Ik ben van plan om in de herfstvakantie weer gaan te gebruiken. Maar misschien ook wel een andere drug als iemand wat leuks weet. Heb 4 weken terug al goed getript dus ben eigenlijk opzoek naar wat anders. De setting is bij een vriend die alleen thuis is met vrienden.
Klik om te vergroten...
Das 2 maanden maar. Ik zou als ik jou was geen serotonine slurper nemen. 2cb kan. Speed kan.
Maar beter is voorlopig even geen drugs nemen. Je hebt het behoorlijk bont gemaakt de laatste keer.
A
AbeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Raver zei:
2-CB?
Klik om te vergroten...

Ik hoor van mensen verschillende dingen over 2cb. de afgelopen trip was met truffels uit een fresh box. dit was een leuke 6 uur maar wel heel intense vond ik zelf. Zoek eigenlijk iets minder trippends
A
AbeLid
01-01-2024, 00:00
#12
De Dunne zei:
Das 2 maanden maar. Ik zou als ik jou was geen serotonine slurper nemen. 2cb kan. Speed kan.
Maar beter is voorlopig even geen drugs nemen. Je hebt het behoorlijk bont gemaakt de laatste keer.
Klik om te vergroten...

Is speed leuk als een "thuis" drug?
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#13
Abe zei:
Ik hoor van mensen verschillende dingen over 2cb. de afgelopen trip was met truffels uit een fresh box. dit was een leuke 6 uur maar wel heel intense vond ik zelf. Zoek eigenlijk iets minder trippends
Klik om te vergroten...

Gezellig een paar biertjes met 'n blowtje? :) Hoeft niet perse 'n harddrug te zijn toch?

Of is het 'doel' met je vrienden iets gebruiken..

Abe zei:
Is speed leuk als een "thuis" drug?
Klik om te vergroten...

Ik vond t wel oke, althans ik combineerde het dan met benzo's, g of alcohol. Puur speed alleen lijkt me te opgejaagd om thuis op de bank te zitten.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#14
Abe zei:
Is speed leuk als een "thuis" drug?
Klik om te vergroten...
Zeker leuk. alleen als je veel gebruikt is het minder leuk voor thuis. In mijn geval dan.
Maar je kan ook gewoon een plisje doen en een jointje roken toch? Zoals @Raver zegt.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#15
Abe zei:
Ik hoor van mensen verschillende dingen over 2cb. de afgelopen trip was met truffels uit een fresh box. dit was een leuke 6 uur maar wel heel intense vond ik zelf. Zoek eigenlijk iets minder trippends
Klik om te vergroten...
2cb op lage dosis is erg leuk. Zeker in gezelschap van vrienden. Je krijgt een licht mdma gevoel, je bent happy (erg happy!), praterig, lacherig etc. Let wel, bij 2cb is het al gauw teveel als je niet wil trippen. Ik persoonlijk vind het een leuke drug.
A
AbeLid
01-01-2024, 00:00
#16
De Dunne zei:
Zeker leuk. alleen als je veel gebruikt is het minder leuk voor thuis. In mijn geval dan.
Maar je kan ook gewoon een plisje doen en een jointje roken toch? Zoals @Raver zegt.
Klik om te vergroten...
Ja klopt maar dat doen we eigenlijk altijd, in vakantie's kun je over het algemeen iets speciaals doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."