Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ze had inderdaad een andere trip, we zaten ook niet de zelfde lijn. Ik blow nu 2,5 jaar regelmatig dus ik denk niet dat door de wiet kwam. Ik heb het een plekje kunnen geven en heeft mij ook bijgebracht dat je trip middelen niet moet onderschatten."
"Hallo, we hebben het er achteraf nog even over gehad en zei vond het een vervelende ervaring maar zag wel in dat het ook heel leuk kan zijn. Het was voor beide een hele waardevolle ervaring. Het leek haar dan wel een keer leuk om het met mooi weer in het de natuur te doen."
"Zei heeft ook niet echt een leuke trip gehad, ze had gelukkig geen vervelende gedachten. Ik merkte de dag erna dat we beide elkaar op een nieuwe manier kunnen waarderen."
"Geen idee, heb het de vorige keer ook door de kwark gedaan."
"Wie: ik, jongen van 18. Vrienden R(19), M(17), D (17), F(1, Y(1. Wat: truffels, freshbox “Cosmic Connectors”. Dit is een soort dit sterke Visuals geeft samen met een blij en lacherig gevoel. Portie van 15 gram. Dit is best veel voor een eerste keer. Waar: Bij mij thuis en omgeving. Setting: Ik was alleen thuis en we hadden als groep een plan gemaakt dat we truffels zouden doen. Iedereen is vaak bij mij thuis geweest en het voelt voor iedereen als thuis. We waren voorbereid en hadden eten en drinken gehaald. Ook hadden we ons ingelezen in wat we konden verwachten. Ik ga proberen er een chronologisch verhaal van te maken maar het tijdsbesef zat er niet helemaal in. De trip. De groep vrienden kwam om een uur of 8 uur s ’avonds. R had truffels gehaald in Leeuwarden. Dit waren freshbox “Cosmic connectors”. Ze zien eruit als kleine Maltezers en ruiken best raar. We hebben de truffels in stukjes gesneden en door de vla gemengd. De smaak viel best mee, ik heb veel mensen gehoord over dat de smaak verschrikkelijk vies is maar dit kon er wel mee door. Af en toe wel wat vies en zuur maar de vla deed z’n werk goed. Half uur na inname. Ik ben niet heel geduldig en had wel zin in een joint. D ook wel dus we gingen met z’n 2en 2 joints doen in mijn slaapkamer terwijl de anderen onder zitten tv te kijken. We hebben de eerste op en op dat moment begint het gordijn wel wat raar te lijken. Het beweegt een beetje en de kamer wordt ook wat kleiner en steeds weer groter. Vol energie en spanning zitten we op bed, de trip begint!! We waren het er over eens dat we de andere joint bewaren voor later die avond aangezien het ons niet verstandig leek die nu ook te doen. Onze vrienden komen naar boven en we zitten met z’n allen in mijn kamer, iedereen vond het al snel te benauwd en wou weg. De truffels zijn bij iedereen ingekickt. En iedereen loopt door het huis niet wetend wat ze voelen en wat er gebeurt. Mijn huis heeft best veel trappen en wat was trap lopen een drama. Elke beweging die ik maakte was zo apart. Mijn diepte zicht klopte voor geen meter. Als groep leek het ons wel leuk om naar buiten te gaan dus dat deden we. Het was mooi weer en het was nu ongv 9 uur. We waren aan de wandel met R, M, D en F. we kwamen langs een alleenstaand gebouw waar mijn vader zijn kantoor in heeft. Hier zaten we vroeger wel eens als we aan het voordrinken waren. Het leek mij een leuk idee om daar nu een kijkje te nemen. De rest was het daar mee eens en we gingen de sleutel van thuis ophalen. Dit was maar een 3 minuten lopen gelukkig. Thuis aangekomen pakten we de sleutel en liepen naar het kantoor, alleen M en D gingen mee. De rest bleef toch maar thuis trippen. Half 10 ongeveer. Toen we in het kantoor waren liepen we naar de vergaderen ruimte waar een grootte tafel in een grootte kamer staat en gingen zitten en dit was voor mij het hoogte punt van mijn trip. Alles in die kamer klopte niet, muren waren te klein, deuren te groot, kleuren verwisselde alsof alles een regenboog was. Alles was nep. Het klopte gewoon niet. We hebben hier een half uur ongeveer besteed en waren toen wel uitgekeken. We kwamen buiten en wat was dat fijn. Geen aparte vervormingen van muren en deuren, geen rare gekleurde voorwerpen. We liepen naar huis en ik wist al snel dat ik weer naar buiten wou. M was het hier mee eens en ging mee. Ik wou eerst een trui aan en liep naar boven. De trappen bewogen, leuningen lagen in een bocht en verkleurde als de regenboog Half 11. Ik en M liepen naar buiten, op onze weg naar het kantoor hadden we gezien dat bij de sportvelden lampjes branden en we waren wel benieuwd wat daar aan de hand was. De sportvelden zijn aan een doorlopende weg dus we konden er mooi onopvallend langs. Hoe dichterbij we komen hoe mooier het wordt, we hebben beide veel energie en zijn blij. Op ongv 50 meter van de ingang zien we 2 mensen uit de poort lopen en ik kon maar niet zien we dat waren terwijl ik ze wel kon zien. Mijn hoofd kon dit maar niet begrijpen. Steeds dichterbij zien we uiteindelijk wie het is, een vriend van ons (Y). Die ook mee was op Lowlands. Hij vertelde dat hij al vanaf het moment dat hij ons zag dat hij wist dat we iets gebruikt hadden. Ik kon niet uit mijn woorden komen alles was zo mooi en ik wou hem uitleggen wat wij zagen maar dat wou gewoon niet. Na een leuk gesprekje vertelde we hem dat hij wel naar mijn huis kon gaan als hij wou. M en ik liepen verder en kwamen bij een bankje terecht, hier hebben we even gezeten en ons verwonderend over hoe mooi de natuur eigenlijk is. Het was ook muisstil en dat vonden we zo fijn en mooi. Na een 15 minuten gezeten te hebben was het nu ongv 11 uur. We liepen verder door het dorp en verbaasden ons over dat alle huisjes en voorwerpen uit perspectief waren. Na een wandeling van een uur kwamen we weer thuis. Hier troffen we R en F aan die met Y een gesprekje hadden. Y had de rol als tripsitter genomen en genoot hiervan. D lag nog steeds op het matras te trippen op de muziek (lofi, get high). Ik had wel weer zin in een joint en pakte een tipje. Terwijl ik bezig was met rollen van deze waren mijn handen paars. Zeer verwarrend maar ik kon er mee leven. Ik had het tipje klaar en toen wist ik dat mijn draai skills nu echt tot de test zouden worden gebracht. Diepte zien was van de tafel en terwijl ik de joint draaide zag ik alleen vloei dat over elkaar heen gleed. Na 5 minuten proberen was het gelukt. F en Y gingen mee naar de garage waar we hem oprookten. Het is nu ongeveer 12 uur en mijn Visuals nemen lichtelijk af. Iedereen verzamelde uit zich zelf in de woonkamer en bepraten we een beetje wat iedereen heeft beleefd. Iemand zei dat er nog een halve portie lag. We keken allemaal Y aan en die wou opzich wel een bakje vla met truffels. Om half 1 merkte Y de eerste effecten, hij zag de kamer niet meer in perspectief en deed net alsof hij een camera man was. Als hij de camera voor z’n ogen deed zoomde hij in. Om half 2 ben ik naar bed gegaan en heb ik heerlijk geslapen. Conclusie: Ik vond de trip heel intense, soms wel wat te. In het kantoor en in huis was het gewoon niet fijn omdat de muren steeds dichtbij kwamen en dan weer ver weg. Deuren die veel te groot waren voor de muur. Dit soort dingen. Wel vond ik het een hele leuke ervaring en wil wel meer psychedelische drugs proberen."
"wie, Ik, Denzel, Floris, Lukas, Johan en Nathan. allemaal rond de 18 jaar. wat, Gouden Pharao xtc. 240 mg. waar, buiten in het dorp en later een feestje. wanneer, midden julie. het was dus lekker weer om buiten te zijn de hele dag door. ervaring, allemaal 1 keer eerder xtc gedaan, 1 a 2 keer cocaine en blowen al zn 2 jaar. Inleiding. Ik ben goed bevriend met Denzel en Floris. de andere 3 ken ik opzich wel goed maar daar houd het ook bij op. het was dorpsfeesten het was eigenlijk niet de bedoeling om xtc te gaan gebruiken, het is wel gebeurt en heb er toch wel een leuk verhaal aan over gehouden dat ik graag met jullie deel. Het avontuur. om een uur of 18:00 vroeg ik Denzel en Floris wat ze aan het doen waren. ze waren aan het voor drinken voor het dorpsfeest en vroeg of ik ook kwam. ze waren al vroeg begonnen en waren al redelijk aangeschoten. toen ik aankwam bij hun zag ik dat er meer mensen waren dan ik dacht. ze zeiden dat ze met zn 2en waren maar toen ik aankwam zaten Lukas, Johan en Nathan er ook. aardige jongens dus had er geen probleem mee. ik liep naar ze toe en Denzel en Floris kwamen vol energie naar me toe en vertelden dat ze de domste, achterlijke ondoordachtige kezue hebben gemaakt. xtc op een dorpsfeest. ik baalde hiervan want nu wist ik dat hun niet naar de feest tent zouden gaan want klappertanden en grote pupillen vallen nogal op. dus bij deze werd mij een keuze voor geschoteld, xtc en een avontuur of een tentfeest wat waarschijnlijk niet heel leuk gaat zonder hun. Je snapt nu dus al dat ik zonder aarzelen drie kwart pil in nam. het was mooi weer en het leek ons een leuk idee om naar de Afsluitdijk te gaan, vanaf daar kun je heel mooi over het ijselmeer kijken. tijdens onze wandeling daarheen kickt het al wat in, kleuren worden mooier, alles wordt intresant en voordat ik het weet is alles grappig. Nathan en lukas zijn de enige die nuchter zijn en begeleiden ons tijdens het avontuur. op xtc heb ik altijd wel zin in een sigaret alleen omdat ik niet voorbereid was had ik ook geen sigaretten gehaad. de supermarkt was een no go, snackbar it is. terwijl ik vertel aan de jongens dat ik naar de snackbar wil proberen ze mij over te halen om dat niet te doen want je kan daar bekenden tegen komen. Eigenwijs als ik ben vertel ik ze dat ze geen zorgen moeten maken en dat lukas met mij mee gaat om alles in de gaten te houden. aangekomen bij de snackbar zien we al dat er niemand is en lopen naar binnen. een vriend van ons is aan het werk en vind het niet erg dat we even peuken willen halen. in een oogopslag zie ik het belletje, je weet dat belletje wat er altijd staat wat een ping geluid maakt. vol enthousiasme druk ik erop en het doet me denken aan een spelshow. een lichtje gaat boven mn hoofd branden want ik krijg plotseling een fantastisch idee, ik ga een spelshow hosten!!. Na enige uitleg van regels en prijzen gaan de werknemers van de snakcbaar akkoord en gaat het beginnen. ik heb 3 vragen gesteld aan de werknemers en lukas en wie het antwoord wist kreeg 1 punt. de vragen gingen over hoeveel een product kost uit de snackbar. super leuk iedereen geniet en tot slot heb ik uiteindelijk voor de winnaar, mijzelf en lukas een ijsjekocht. voor lukas ook omdat hij daar niet werkt en het oneerlijk was want hij de prijzen van de producten niet. ik kreeg op dat moment een berichtje van mn vriedin die een feestje had bij iemand dus die op loopafstand van de snakcbar woont. wij mogen ook wel komen zei ze. ik ken de mensen wel die dat feestje geven dus ik en lukas berichten de anderen wat we aan doen zijn en gaan naar het feestje. eenmaal aangekomen heb ik met iedereen leuke gesprekken. als ik buiten zit met een drankje in mn hadden merk ik dat er een rietje in zit. weer met mijn spelshow gedachten stel ik voor dat ik een raadsel heb en dat iedereen teams van 2 moet maken. er zaten zn 8 mensen buiten waaronder de vader en moeder van de jongen die het feestje gaf. ik ken hun wel en ze vonden alles prima. na enige uitleg weer en teams die gevormd worden stel ik mijn vraag " hoeveel sigaretten passen qua lengte in dit rietje" ik heb het rietje even rond laten en gaan en iedereen vertelde zijn antwoord, er werdt gezegd 3 of 4. ik wist op dat moment zelf niet eens het antwoord en meette het voor mijzelf even op met een sigaret. iedereen keek mij vol verwachtingen aan toen ik ging vertellen wie het antwoord goed had. Niemand!! en iedereen was verbaasd en keek mij aan alsof ik een fout had gemaakt. ik legde uit met behulp van een demonstratie dat er 5 in pasten, een rietje bestaat uit 3 onderdelen. het zuigstuk, het buigbare uitrekbare stuk en het deel dat je in je drinken stopt. daar zouden in pricipe 4 in passen. alleen niemand had het uit rekbare gedeelte uitgerekt en daardoor paste er nog 1 bij. iedereen vol verwondering barste in lachen uit. ze wisten namelijk dondersgoed dat ik gelijk had. ik ben weer naar binnengegaan en raakte ik aan de praat met een vriendin van mijn vriedin. zei is wist dat ik blow en vroeg me of mij het leuk lijkt om een keer met haar, mijn vriedin en nog 2 vriedinnen te blowen. zei hadden het namelijk nog nooit gedaan en wouden het een keer proberen. ik was redelijk onder invloed maar zou nuchter ook ja hebben gezegd. dit hebben een paar weken later gedaan en het was hartstikke leuk. na dit hebben we nog gezelig gezeten en heb ik een super leuke avond beleefd."
"Hahaha klopt maar de werkzame stof in truffels is toch psilocybine. Als je er thee van zet krijg ook die stof binnen."
"Hallo @Roze olifant leuke reactie. We hadden inderdaad 15 gram per persoon. Ik kan me goed voorstellen dat hoe vaker je hallucinerende middelenen gebruikt hoe beter en eigen je het maakt tijdens de trip. Door deze ervaring ben ik ook veel meer nieuwschieriger geworden naar trip middelen."
"De zaterdags, ben ik de dag begonnen met 2 puntjes coke van Bart. We hadden even een leuk gesprek over hoe ik hem had gevonden de vorige nacht. De dag volgde met 2 puntjes pep, 1 puntje coke, halfje xtc, kwartje xtc, 2 likken mdma en nog 3 puntjes pep. De zaterdags begon goed, op een of andere manier doe je niet aan katers op festivals want je bent geen moment nuchter. Net als de vorige dag liepen we naar het terrein om een cocktail en wat eten te halen. Samen met mijn vrienden en een paar joints waren we weer op pad. We hebben een cocktail besteld maar daar hield het ook bij op. Mijn kaken waren de dag hiervoor overbelast en dacht dat ik vanmiddag wel een oplossing zou vinden. We liepen terug naar het kamp en terwijl we terug lopen en bijna bij onze tent zijn moesten we weer langs Bart hun kampje. Toevallig zat hij daar en ben ik even bij hem gaan zitten. Mijn vrienden liepen verder want die kende hem niet echt (ik eigenlijk ook totaal niet). Hij vertelde mij dat ik er ongelofelijk brak uitzag en dat hij wel een oplossing had, 2 puntjes coke later en ik was het mannetje weer. Top fit. Ik loop weer naar ons eigen kamp en bepraten wat iedereen in de middag gaat doen. We hoorden van anderen mensen in ons kamp dat zei lekker aan de pep waren geweest en niet echt brak waren, dit sprak ons ook wel aan alleen wij hadden geen pep. Dus zo is de zoektocht naar pep begonnen. Op lowlands wordt veel drugs gebruikt, wij dachten “hoe moeilijk kan nou zijn”. Vol hoop en een vaag hoofd gaan we opzoek naar pep. Het is inmiddels 2 uur en de optredens beginnen. Terwijl wij naar het terrein lopen hebben we het erover waar we op moeten letten, dingen zoals mensen die met flesjes water lopen. Na 5 tot 10 minuten lopen naar het terrein komen we aan en moeten langs de beveiliging. Terwijl de poortjes naderen spreken 2 meiden een vriend van me aan, ze vragen of hij een flesje water wil meenemen voor hun want je mag maar 1 per persoon. Bingo dachten we. Hij vraagt of zei pep hebben. En jahoor, wij mochten wel wat pep van ze. In 20 minuten tijd hebben we pep geregeld. We mochten allemaal 2 dikke nakken. We hebben ze bedankt en zijn naar een paar optredens gegaan. Rond een uur of 4 zijn we weer naar het kamp gegaan, we hebben daar even gezeten, een joint gedaan en een nakje coke van iemand uit ons kamp. De pep vond ik zelf niet echt fijn. Ik werd er niet echt blij van en voelde dat ik meer nodig had, om een zoektocht te vermijden zeiden we tegen elkaar dat we vanavond geen pep meer gaan doen. Om 8 uur half 9 heb ik er maar een halfje xtc in gegooid, ik merkte heel erg dat mijn serotonine bron leeg was. Ik werd chagrijnig en had totaal geen zin om te dansen. Ik was alleen vaag in mn hoofd zonder dat leuke blije gevoel. Ik had er genoeg van en ben terug gegaan naar de camping. Op mijn terug reis kwam ik een groepje jongens tegen, ongeveer mijn leeftijd (1. Ze keken mij aan en zagen meteen dat mijn pupillen anders waren dan normaal. Ze vroegen mij wat ik had gebruikt en vertelde ze van hoe en wat. Ze begonnen te lachen en vroegen of ik nog kwartje wou. Ik met mijn domme hoofd dacht van waarom ook niet, het was donald trump xtc. Ik het kwartje erin en ben door gelopen. Aangekomen bij ons kamp, zaten er een stuk of wat mensen. 1 daarvan wou meer drugs in zijn lichaam maar had niks meer. Ik stelde voor om met hem op zoek te gaan, met de gedachte dat ik ook wel wat meer kon gebruiken om mijn gevoel wat beter te maken. We liepen wat rond en kwamen bij de toiletten vrienden van ons tegen die met reusachtige pupillen rond liepen. Wat mij opviel was dat er een man zat die er wel uit zag alsof hij drugs had. Mijn vriend net wat te verlegen durfde hem niet te vragen. Ik liep erheen en vroeg of hij misschien wat had. Hij lachte en haal een zakje MDMA kristallen tevoorschijn. Mijn vriend kwam erbij staan en we kregen allebij een best lik. Na een leuk gesprek over drugs op Lowlands nam hij ons mij naar zijn kamp. Dar zaten 5/10 mensen allemaal te snuiven. PEP. Kut dacht ik waarom nou geen coke. We kregen 3 nakken pep en ik voelde aan mezelf dat ik even rust nodig had, even weg van mensen en drugs. Ik ben rond 12 uur bij onze tent aangekomen en heb daar gezeten met wat vrienden, zei zijn uiteindelijk naar het terrein gegaan om 1 uur zo’n beetje en ik naar bed. Natuurlijk was in bed komen weer wat een probleem. Ik rolde een joint en heb die heerlijk gehotbox in een ten van een vriend van mij. Na die joint was ik iets helderder en ben gaan slapen."
"Generaal_Grafsteen zei: DIt klinkt als een geweldig festival, alleen is mdma mixen met alcohol, en sowieso andere dingen mixen niet super gevaarlijk? of was de dosering niet zo heftig. zelf herken ik dat gevoel dat je terug met grote doppen naar je tent loopt, helemaal gesloopt van je avond en je komt mensen tegen die meer op hebben dan jou en uiteindelijk er kalm bijzitten alsof er niks is gebeurt haha Klik om te vergroten... Ja, het mixen van drugs met andere drugs en alcohol is inderdaad gevaarlijk. Ik raad het je ook niet aan want het had achteraf volledig kunnen mis gaan. Gelukkig is dit niet gebeurt en heb ik een fanatisch festival gehad. De dosering mdma was dusdanig hoog dat ik eigenlijk geen andere drugs nodig had. Het terug komen en verhalen horen wat anderen hebben beleefd is misschien wel het leukste van de avond."