#1
Leuk geschreven. Echt diep komen met Keta is erg lastig met snuiven. Is me ook maar 1 keer gelukt en dat was zo magisch en bijzonder en bleef zo bij me plakken wat ik mee maakte dat ik er een tattoo op het geĆÆnspireerd en heb laten zetten.
Al snel werd ik de diepte ingezogen en ervoer ik de meest krankzinnige dingen. Zowel met ogen open als dicht. Alles loopt zo naadloos in elkaar over en ik voelde me nietig.
Dank!Mooi rapport! Als je eens iets super overweldigends wilt meemaken waarbij je qua gevoel deel kunt uitmaken van het grote geheel dan moet je echt een keer DMT proberen. Je ziel koppelt los van je lichaam en wordt de kosmos in geƫxplodeerd. Hier bestaan gewoon geen woorden voor om dat te beschrijven.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."