#1
Leuk verhaal ![:)]()
Ben benieuwd naar dat komende LSD report dan.
Dat is dan ook @Fenrir zijn eerste keer LSD zeker?
Ben benieuwd naar dat komende LSD report dan.
Achteraf gezien heeft het universum dit goed geregeld, want het was perfect zoEen paar dagen voordat het zover zou zijn werd ik echter door Fenrir gebeld: Moby Dick zag het gezien zijn situatie niet zitten om LSD te nemen. Wel wilde hij 2C-B doen, omdat dit korter duurt en makkelijker zou zijn dan LSD. Dit was in eerste instantie een beetje een tegenvaller, maar ik had 2C-B alleen nog maar op 10mg geprobeerd, dus het zou sowieso een nieuwe ervaring worden. Ik had er toch wel erg veel zin in.
Speeltuintjes zijn altijd zo fijn tijdens het trippen. Ik was ook wel blij met de wandeling + speelkwartiertje, goede manier om de come up te overbruggen.Toen we onze dosissen in hadden genomen zijn we eigenlijk vrijwel direct naar buiten gegaan om tijdens het wachten even een rondje door de stad te lopen. Op een gegeven moment kwamen we bij een speeltuintje in een park waar we geschommeld en gegraven hebben.
Bah, wiet. Ik gebruik geen drugsAlleen Fenrir deed dit niet, maar hij blowt eigenlijk nooit omdat hij het erg vies vind en niet lekker gaat op de effecten ervan.
Mooie kermis hè, dat 2C-B-wereldje?Ik heb op mijn truffeltrips nog nooit zoveel visuele pracht en praal mogen aanschouwen met mijn ogen open.
Gelukkig maar, die extra plusminus 7 mg hebben het nog de moeite waard gemaakt na het teleurstellende beginFenrir, Moby Dick en My Little Pony hebben toen een beetje bijgepakt
Haha, better out than in! Ik voelde me wel schuldig toen ik SQ uitlachte om de grappige geluidjes die hij maakte bij het overgeven, gelukkig heb ik dat jou kunnen besparenToen ik overeind kwam merkte ik dat ik over ging geven, dus ik ben snel naar de wasbak gelopen en heb daarin overgegeven. De wasbak bewoog alle kanten op en ik zag er allemaal rare patronen in. Het was een heel raar beeld toen mijn braaksel dit patroon verstoorde en gelijk een nieuw patroon vormde.
Gelukkig maarIk vond dit toen vooral erg vervelend voor de anderen, ik wilde hen niet uit hun goede vibe halen, maar ik had het toilet zeker niet gered. Gelukkig was ik vrij snel klaar, waarna ik me ook een stuk beter voelde.
Ik kende het nog niet, dikke tip voor tijdens het trippen!Zij hebben toen ook video’s van Felix Colgrave aangezet, wat zeker de moeite waard was. Ik vond de kleurrijke, bizarre video’s wel interessant maar vaak ook te intens.
Hoe blij je een mens kunt maken met warm water... prachtig.Fenrir ging toen thee zetten voor iedereen, dit was echt fantastisch. Ik hoefde echter geen thee, maar gewoon heet water. De smaaksensatie van de thee zou mij waarschijnlijk te veel zijn geworden, zelfs het hete water vond ik al erg smaakvol en echt heerlijk. Ik heb tijdens de trip eigenlijk ook niets anders meer gedronken dan telkens warm water.
Bizar was dat. Het was net zo abrupt als een straat die donker wordt tijdens een stroomstoring terwijl er qua setting nÃets veranderde. Mooi moment.Het volgende dat me echt bijstaat is het moment waarop eigenlijk iedereen tegelijk plots behoorlijk hard ging. Swagalicious Q en ik zaten al een tijdje op dit niveau, maar ook wij voelden direct aan dat er iets was veranderd. Het was, zoals Moby Dick het verwoordde, alsof de kamer een kwartslag was gedraaid. Alles was in een keer anders, op een positieve manier.
Wel een raar schouwspel, vergeleken met mijn gebruikelijke twaalf ogen en mijn slurf.De gezichten van de mensen om mij heen waren ook erg interessant om te bekijken. Ze leken wel geschilderd of getekend en soms hadden ze vier ogen en meerdere neuzen.
We merkten hier inderdaad niets van, fijn dat je het een plekje hebt kunnen gevenNa een tijdje dwaalden mijn gedachten af naar een vriend van mij die iets meer dan een jaar geleden zelfmoord heeft gepleegd. In het begin voelde dit een beetje naar en wilde ik dit niet, maar ik liet het toch over me heenkomen. Ik heb geen zin om hier in dit report diep op in te gaan, maar ik toen ik hier uit kwam had ik het wel eindelijk een plekje gegeven. Ik voelde me ook wat lichter hierna. De rest van de groep heeft hier volgens mij niets van gemerkt, wat ik op dat moment wel prettig vond.
Dat luchtbed was chillllToen Fenrir een tijdje later weer thee ging zetten ben ik met hem van plek geruild. Hij ging op het luchtbed liggen en ik ging op de bank zitten.
Superfijne muziek, goede keus van Moby Dick. Heerlijk weggedroomdop mijn luchtbedje bij die muziek.We hebben toen ook andere muziek opgezet, de Japanse band Kikagaku Moyo, wat meteen voor een luchtigere en warmere sfeer zorgde. Ik kreeg het ook fysiek echt wat warmer van deze muziek.
Het was een fijn gesprek. Bedankt voor het delen toen trouwensSwagalicious Q en My Little Pony moesten rond 21:00 uur weer met de trein naar huis, dus toen bleven Fenrir, Moby Dick en ik over. We hebben toen nog even nagepraat over de trip, we waren er allemaal erg tevreden over. Ik heb toen ook nog kort verteld over mijn introspectieve momentje, wat ook wel fijn was. Het was goed dat ik dit even kwijt kon en dat zij hier gewoon rustig naar luisterden. Het was geen diep gesprek, maar dat was ook niet nodig, ik voelde dat het zo goed was.
De zegels liggen veilig te wachten op het goede moment!Het was een intense, leuke en uiteindelijk ook een beetje een helende ervaring geweest. Ik denk ook dat het perfect is geweest dat we aan de 2C-B zijn gegaan in plaats van de LSD. We gaan ook vast nog wel een keer LSD doen, maar voorlopig hoef ik nog niet opnieuw te trippen.
Ik twijfel een beetje: veel meer dan COV's en een melige bui had ik niet maar het was wel een supertoffe avond. Misschien schrijf ik alsnog een reportje voor mezelf en dan kan ik hem ook wel op DF gooien.@Fenrir heeft vast nog wel dingen toe te voegen, misschien zelfs wel in een eigen report?![]()
En daar gaat mijn zorgvuldig gecultiveerde imago van politiek correcte en vriendelijke jongemanmemorabele quotes (ook hier kan Fenrir waarschijnlijk wel dingen toevoegen, gezien ik maar kleine delen van de trip echt iets van de groep meekreeg) :
Swaggalicious Q, volgens mij vlak na het overgeven: bad gaan is bijpakken.
Fenrir na het zien van een filmpje waar een meisje een slok bongwater vergeleek met slechte koffie: Douwe Egberts: kanker.
Gelukkig maar, die extra plusminus 7 mg hebben het nog de moeite waard gemaakt na het teleurstellende begin![]()
Haha, better out than in! Ik voelde me wel schuldig toen ik SQ uitlachte om de grappige geluidjes die hij maakte bij het overgeven, gelukkig heb ik dat jou kunnen besparen![]()
Dat luchtbed was chillll
Het was een fijn gesprek. Bedankt voor het delen toen trouwens![]()
En daar gaat mijn zorgvuldig gecultiveerde imago van politiek correcte en vriendelijke jongemanhet was in het moment wel erg grappig though.
Nog een quote van SQ die ik hilarisch vond: "Als zelfs je achterdeur door de achterdeur naar binnen moet... uhhhh..."
Wat een heldere koppies hadden we op dat moment ook hè![]()
Nice report!![]()
Wat een mooi rapport! Goed geschreven ook. 2cb kan idd heftig zijn. Het wissel ook wel per keer heb ik begrepen van anderen. Ik zelf heb nog niet veel ervaring met 2cb. 19mg is mijn max dosis geweest.
Leuk om te lezen dat er weer trips worden gedaan samen met mede df’ers! Maakt het allemaal wat minder onpersoonlijk en veel opener qua trip reports!
Toch wel bijzonder hoe je sommige dingen te intens kan vinden op 2cb. Ik had het ook laatst maar toen was ik dus terwijl ik als een malloot stond te trippen een drukke kroeg in gegaan. Dat was gewoon te heftig. Eigenlijk is alles gewoon veel intenser onder invloed van 2cb. Maar had niet verwacht dat dat ook zou gebeuren met een kopje thee
Haha. Telefoons bedienen onder invloed, altijd leuk. Met keta verandert je scherm altijd in een soort wormhole naar een ander universum!
en ik voelde een grote afstand tussen mijn vingers op het scherm en het daadwerkelijke toetsenbordje
Leuk reportje hoor! Sta er wel van te kijken dat jullie zo hard gingen op die dosis. Wel leuk dat het, op wat overgeven na, zo'n geslaagde party was!
Dat zal zeker invloed gehad hebben. Blowen bij 2cb versterkt bij mij zeker de trip!misschien komt het doordat ik tijdens de hele come up heb geblowd,
Ik zat al in de comedown maar ja, het was zeker makkelijker verzeild raken in gedachten en algehele contentheid toen ik niet meer actief mee hoefde te doen met sociaal zijnHad jij ook meer effecten toen je daar een beetje afgezonderd lag? Ik heb namelijk sterk het gevoel dat die afzondering ook van invloed is geweest op de intensiteit van mijn trip.
Tweede keer wordt hetLeuk verhaal
Ben benieuwd naar dat komende LSD report dan.Dat is dan ook @Fenrir zijn eerste keer LSD zeker?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."