#1
Dit is echt een combinatie die ik nog een keer wil proberen. Leuk report!
Het was een geweldige combinatie, heel erg leuk uitgepakt naast het feit dat ik nog nooit ketamine had gebruikt. En zoals je Zegt; die verwardheid. Die was overigens wel pas aan het eind behoorlijk aanwezig, ik snapte echt helemaal niks meer. Constant de gedachte: hoe de fuck ben ik hier beland.Haha leuk kort report, fijne combi wel he?
Vond je verslagje wel herkenbaar ook. Benen als spaghetti, op wolken dansen etc. Maar vooral het niet meer snappen wat er gebeurt of moeite hebben gesprekken te volgen. Ik vind het wel iets hilarisch hebben ook, soms probeer ik dan voluit geconcentreerd een gesprek te volgen maar het is ZO lastig. Dan voelt het ineens of die mensen al 6 weken lang aan het praten zijn, en dan ineens alsof ze op een kilometer afstand van me zijn, maf. Of dat je ineens het gevoel hebt dat je midden in het gesprek valt en dus niet snapt waar het over gaat, maar blijkt dat je zelf gewoon aan het woord was en midden in een zin gestopt bent met praten![]()
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."