Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer XTC - Appart effect?

Eerste keer XTC - Appart effect?

21 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#1
Neo-Shulginist zei:
80 - 120 milligram op een hele avond. Bij die dosis krijg je meestal geen trillende ogen, heb je een wat energieker en vreugdevol effect en is de dip ook niet zo sterk.
Klik om te vergroten...
Als ik 120mg mdma zou nemen gaan niet alleen mijn ogen en zicht trillen maar alles! Ik gebruik meestal zo een 80-85mg per keer. En dan ook in tweeën innemen anders word ik beroerd bij inslaan. Ik zelf weeg meestal 55kg soms een kilogrammetje minder of meer. Ik heb in het verleden (toenik nog een onbezonnen beginner was) wel een keer iets van 200mg op een hele dag (12 uren) genomen.
Man man... Meerdere keren die dag soort kotsneigingen zonder echt misselijk te zijn, strakke soms zelfs pijnlijke spieren, niet kunnen plassen terwijl ik MEGA nodig moest! Kauwen, ogen draaide soms helemaal weg zeiden anderen en zweetten als een gek, zelfs nog toen we weer thuis waren. En een kater van 3 dagen met duf zijn, moe, saggo en hoofdpijn. Never nooit meer!
In thuissetting alleen neem ik ook wel eens maar 50mg. Is echt een lekker chill dosisje.
S
SlownLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mijn eerste keer was bij mijn ex thuis 6-7 jaar geleden met zijn tweeën op een vrijdagavond. Ik viel binnen 30 minuten in slaap. Vond hij niet zo gezellig. Het was gewoon teveel op een iets te lege maag en tsja ik woog 42 kilo bij een lengte van 183:thumbsdown:. Hij had me naar bed gedragen en me maar verder laten tukken voor de nacht. :grin:
Pas later, bij wat lagere doseringen (op feesten) en een wat hoger gewicht voel ik mij vaak zo energiek dat ik wil blijven dansen.:hearteyecat:
Toch lager gaan doseren is t beste denk ik!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."