#1
Als ik 120mg mdma zou nemen gaan niet alleen mijn ogen en zicht trillen maar alles! Ik gebruik meestal zo een 80-85mg per keer. En dan ook in tweeën innemen anders word ik beroerd bij inslaan. Ik zelf weeg meestal 55kg soms een kilogrammetje minder of meer. Ik heb in het verleden (toenik nog een onbezonnen beginner was) wel een keer iets van 200mg op een hele dag (12 uren) genomen.80 - 120 milligram op een hele avond. Bij die dosis krijg je meestal geen trillende ogen, heb je een wat energieker en vreugdevol effect en is de dip ook niet zo sterk.
Man man... Meerdere keren die dag soort kotsneigingen zonder echt misselijk te zijn, strakke soms zelfs pijnlijke spieren, niet kunnen plassen terwijl ik MEGA nodig moest! Kauwen, ogen draaide soms helemaal weg zeiden anderen en zweetten als een gek, zelfs nog toen we weer thuis waren. En een kater van 3 dagen met duf zijn, moe, saggo en hoofdpijn. Never nooit meer!
In thuissetting alleen neem ik ook wel eens maar 50mg. Is echt een lekker chill dosisje.