Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums6-APB, misschien een nee

6-APB, misschien een nee

24 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
S
Silent HeartLid
01-01-2024, 00:00
#1
Interessant report, bij mij was 6-apb echter niet zo succesvol.
Ik moet er wel bij vermelden dat ik ADD heb en daarom ook dexamfetamine slik en 5-htp.

Eergisteren voor de eerste keer 140mg 6APB gebruikt op een klein buiten festival.
Het positieve effect was zeer gering, het voelde voor mij als lichte XTC maar met een negatief bijgevoel.
Het was redelijk koud buiten en dit gevoel werd extreem versterkt, ook werd ik er aardig paranoïde van.

Ik voelde me verward en had moeite met het formuleren van zinnen en ik was vooral bezig met me zo normaal mogelijk proberen te gedragen. Voor mij een reden om vroegtijdig de taxi naar huis te pakken, daar een beetje warm geworden en in bed gaan liggen.

De volgende dag viel de kater mee, maar ik heb tot vandaag de dag wel last van cognitieve problemen.
Als ik bijv. yoghurt uit de koelkast pak moet ik serieus even nadenken of ik een vork of lepel nodig heb, en bij het avondeten wilde ik een glas inschenken wat ik net ingeschonken had..

Ik blijf er voorlopig van af..
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#2
Blijft toch wel opvallend hoe verdeeld de meningen zijn over 6-APB. De een zweert erbij als een langwerkende MDMA terwijl de ander amper euforie en veel bijwerkingen heeft. Zelfs de kater schijnt uiteen te lopen van super-mild tot horror... Mijn nieuwsgierigheid is geprikkeld... :sweatsmile:
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#3
Silent Heart zei:
en 5-htp.
Klik om te vergroten...
Pas hier echt mee op! Vlak voor, tijdens en na gebruik van een serotonine slurper ook 5-htp slikken kan gevaarlijk zijn. Serotonine syndroom! 6apb verbruik waarschijnlijk net even minder serotonine als mdma maar alsnog flink.
F
FenneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Eik zei:
hahaha daar ga ik je aan houden! :tonguewink:

Als je Adam Beyer kunt waarderen dan is Chris Liebing misschien ook iets voor jou! Probeer maar eens...


Mijn vrouw houdt zeker wel van feestjes maar is niet zo weg van Techno muziek. Ze is tot nu toe 1 keer mee gegaan naar DGTL waar ze ook meteen voor de eerste keer MDMA heeft gebruikt. Ze vond de MDMA leuk maar het techno feestje was niet helemaal haar ding. Ze vertelde me wel gisteren dat ze het misschien nog eens een tweede kans wilt geven.

P.S. Misschien een beetje off-topic (als het je stoort Fenne dan open ik even een nieuw topic)...: weet 1 van jullie misschien nog leuke kleinschalige techno feestjes in de buitenlucht in mei of juni?
Klik om te vergroten...

Sorry voor mijn late reactie :)
En geen probleem dat je een vraag over techno-feestje stelt joh! Is een redelijk gerelateerde vraag toch?

Ik zou op Appic kijken en dan zoeken op genre techno en evt op afstand. Daar staan zo goed als alle feesten op. Ik doe het zelf goed als de aankleding mooi is, lichtshows en als er wat te beleven valt als je rondwandelt.

Voor mij is muziek belangrijk.Ik wil dansen en als de muziek mwah is, dan ga ik er minder goed op. Heb ik al sterk zonder MDMA. Met ben ik wat meer vergeeflijker. Wat ik hoor van anderen is dat ze snel muziek leuk vinden met. Je voelt je tenslotte al goed, dus je vindt dingen al snel goed en lekker. Dus als je vrouw techno niet zo vindt, is het misschien niet haar genre? House wellicht? Of ze heeft nog niet goed haar subgenre gevonden en haar dj's.
F
FenneLid
01-01-2024, 00:00
#5
Spacey Ostrich zei:
Tof en fijn geschreven report Fenne! Na Fenrir's ervaring met 6-APB een tijdje terug was ik ook erg benieuwd geraakt naar deze stof, dus interessant om nog een andere ervaring te lezen. Jammer dat jouw ervaring minder optimaal lijkt te zijn geweest dan die van Fenrir (Ik zie hem nog steeds helemaal tevreden op een bank zitten :P). Interessant ook dat waar Fenrir het juist omschreef als een erg heldere high, jij hier erg wazig van werd.

Ik heb onlangs kaartjes gekocht voor Psy Fi, daar wil ik de 6-APB ook eens uitproberen. Ik hoop dat het dan langer duurt, want dat is ook wel een van de redenen om juist 6-APB te nemen. Ik twijfel dan alleen over de dosis, maar ik heb nog even om dat uit te zoeken gelukkig :nerd:

P.S. Amelie is fantastisch! Samen met Paula Temple behoort zij momenteel wel tot mijn favorieten uit de hardere technohoek :sunglasses:
Klik om te vergroten...

Haha :smiley:
Ik werd er eerst heel helder van. Zeker 2,5 uur ofzo. Daarna kwam de bodyload en wazigheid. Ik denk dat het de coming-down was?

Leuk dat je naar Psy-Fi gaat :) Op basis van mijn eigen ervaring zou ik eerder gaan voor een eerder iets te hoge dosering. En denk dat ondanks de lange werkingsduur. Afhankelijk wat je zelf wil, tijdig bijnemen belangrijk is. Ik moet dat nog zelf even onderzoeken. Ik ga de volgende keer bijnemen na 3 uur. Even kijken hoe dat is.

*high five* voor de hardere technoliefhebbers :smiley: Ik vind Charlotte de Witte ook heerlijk!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."