Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumslachgas + MDMA +keta = het verstaan van het universum.

lachgas + MDMA +keta = het verstaan van het universum.

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
g
gregory94Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Op nieuwjaaravond was ik het nieuwe jaar gaan vieren met enkele vrienden op een ziek house /techno / tech house - feestje.

Een vriend van me had enkele lachgascapsules gekocht , om bij hem thuis te gebruiken .
Het eerste balonnetje was een dubbele capsule. Ik ademde ongeveer de helf van de ballon in , en toen werd alles wazig . Ik ga jullie proberen uitleggen wat ik meemaakte , maar het gaat waarschijnlijk onverstaanbaar klinken voor jullie ofzo?

Bij de helft van de eerste ballon , zei een nuchtere vriend tegen mij , dat ik plots voor mij zat te staren , dan een soort van stuiptrekking kreeg , en "het niet meer aankon" . Ik heb blijkbaar alles van mijn vriend zijn kast gegooit , en een tafel omver gesmeten ... mijn tand deed na het ballonnetje ook ontzettend pijn , omdat mijn vriend zei dat ik met mijn voortand tegen de bureautafel was gebotst

Wat ik nu heb gezien tijdens die trip:

Ik werd geboren uit "het rijmpje van het universum " (elke keer is dit het antwoord op alles , want het rijmpje is gewoon alles). er was eerst "een gedachte" , en dan volgt stap 2 ---->3 --->4 , en bij welke stap jouw gedachtegang stopt ..... daar worden opnieuw 100 mogelijkheden gecreeerd ... het wordt uiteindelijk een nooit-stoppende loop van zinnen , die elkaar opvolgen ... en wanneer je op een bepaald punt komt , begint het terug af te tellen naar het tegenovergestelde van dat punt , en dat altijd opnieuw , en opnieuw ... tot het begint uit te werken ... en jezelf plots zeer rare dingen ziet doen in de kamer waar je zit .. maar die niet echt gebeuren.....


Ik heb dit 3x na elkaar gehad ????? dus TOEVAL is onmogelijk.
een vriend van mij had exact hetzelfde ... en een vriendin ook ....
Heeft iemand hier nog ervaringen mee? Want het zit echt in min hoofd nu.

uiteindelijk hoe meer ik erover nadacht , kwam ik altijd op " het antwoord op het universum."


Het grappige is :

Enkele maanden voor deze ervaring hebben we het woord " de leoné" uitgevonden om mensen te foppen . We zeggen altijd dat ze de reis naar het antwoord van de leoné moeten starten diep in zichzelf . ( maar eigelijk is " de leoné" gewoon niks , een woord dat je achter alles kan plaatsen.)

de trip leek echt op de zoektocht naar " de leoné" ... het zoeken naar niets , want het is altijd hetzelfde , maar anders . Het bouwt ook verder op je eigen ervaringen ....

echt te ziek om uit te leggen ... , ik vraag me ook af om het gezond is om hierover blijven na te denken. mijn theorie is als je het antwoord vind op deze trip , dat je effectief "blijft hangen" ... want je wilt meer te weten komen over die trip .... maar tegelijk ook niet ... want als je erin blijft zit je eigelijk vast in een loop van de eeuwigheid .



SORRY voor deze rare rare uitleg , maar dit is DE ZIEKSTE ERVARING OOIT MEEGEMAKT in mijn leven . Het maakt me zeker angstig ( heb na het 3de ballonetje pas besloten , dat een vierde geen goed idee zou zijn , moest de theorie van de trip kloppen.) , maar het maakt me ook nieuwsgierig naar het antwoord op "alles" .
g
gregory94Lid
01-01-2024, 00:00
#2
dit heb ik gevonden op google , aansluitend bij mijn ervaring , om ze duidelijker te laten worden .

Like many philosophical and theological questions, this is one that can be well informed by science. For our lives to be on an infinite loop means they are repeating. This requires a deterministic universe--one that, given an identical starting condition, will always repeat the same set of events every time.

However, the Heisenberg uncertainty principle tells us that there is real, genuine randomness in nature. This precludes any possibility of a deterministic universe. Thus, even if there were some mechanism by which the universe could reset itself back to the same starting point, each iteration would be unique from all the others, with events unfolding differently every time.
Klik om te vergroten...

can honestly tell you that i know for 100% certainty that our life is not a loop, but a never ending line. We will not loop back and around the same cycle but continue to grow stronger and wiser as the years pass, we will be never ending. An infinite life of eternity in which we will be all powerful and be able to create worlds with out end. When we die, it is not a spiritual death, but only temporary physical death.... We WILL one day rise again, we will ALL be ressurected. That is fact. we will all be immortal, the question you have to ask your self, is what kind of immortality do you want to have, one that has the glory of a hero or god, or one that has lots but not everything. . . .
but yes, our lives are far from over, becuase there is no ending.
Klik om te vergroten...

Well, not necessarily, the universe is expanding, but when it reaches it's limit, it goes back a bit. That's what scientists think though, it's not known if the universe has even a limit, for all we know it could be a circle, so if you were to walk from one end to the other you would be back where you were before.
Klik om te vergroten...
R
Ruben088bijvLid
01-01-2024, 00:00
#3
Precies hetzelfde gehad alles lijkt 8x opnieuw te gebeuren en het lijkt alsof je vast zit in de tijd. Je komt gewoon een soort van achter hoe de lachgas space inmekaar zit en dan denk je neejoh
R
Ruben088bijvLid
01-01-2024, 00:00
#4
Het lijkt heel onrealistisch en best eng
R
Ruben088bijvLid
01-01-2024, 00:00
#5
Eerst begin je in die loop dan besef je hem en gaat achteruit in de tijd, dacht dat ik de enigste was die dit ooit had gehad
R
RevolutionairLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ach nu jij dit oude topic bumbt.
Ik heb dit samen met lsd gedaan..
Next level de mooiste ervaring ooit..
Wel goed doseren met alles!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."