#1
Op nieuwjaaravond was ik het nieuwe jaar gaan vieren met enkele vrienden op een ziek house /techno / tech house - feestje.
Een vriend van me had enkele lachgascapsules gekocht , om bij hem thuis te gebruiken .
Het eerste balonnetje was een dubbele capsule. Ik ademde ongeveer de helf van de ballon in , en toen werd alles wazig . Ik ga jullie proberen uitleggen wat ik meemaakte , maar het gaat waarschijnlijk onverstaanbaar klinken voor jullie ofzo?
Bij de helft van de eerste ballon , zei een nuchtere vriend tegen mij , dat ik plots voor mij zat te staren , dan een soort van stuiptrekking kreeg , en "het niet meer aankon" . Ik heb blijkbaar alles van mijn vriend zijn kast gegooit , en een tafel omver gesmeten ... mijn tand deed na het ballonnetje ook ontzettend pijn , omdat mijn vriend zei dat ik met mijn voortand tegen de bureautafel was gebotst
Wat ik nu heb gezien tijdens die trip:
Ik werd geboren uit "het rijmpje van het universum " (elke keer is dit het antwoord op alles , want het rijmpje is gewoon alles). er was eerst "een gedachte" , en dan volgt stap 2 ---->3 --->4 , en bij welke stap jouw gedachtegang stopt ..... daar worden opnieuw 100 mogelijkheden gecreeerd ... het wordt uiteindelijk een nooit-stoppende loop van zinnen , die elkaar opvolgen ... en wanneer je op een bepaald punt komt , begint het terug af te tellen naar het tegenovergestelde van dat punt , en dat altijd opnieuw , en opnieuw ... tot het begint uit te werken ... en jezelf plots zeer rare dingen ziet doen in de kamer waar je zit .. maar die niet echt gebeuren.....
Ik heb dit 3x na elkaar gehad ????? dus TOEVAL is onmogelijk.
een vriend van mij had exact hetzelfde ... en een vriendin ook ....
Heeft iemand hier nog ervaringen mee? Want het zit echt in min hoofd nu.
uiteindelijk hoe meer ik erover nadacht , kwam ik altijd op " het antwoord op het universum."
Het grappige is :
Enkele maanden voor deze ervaring hebben we het woord " de leoné" uitgevonden om mensen te foppen . We zeggen altijd dat ze de reis naar het antwoord van de leoné moeten starten diep in zichzelf . ( maar eigelijk is " de leoné" gewoon niks , een woord dat je achter alles kan plaatsen.)
de trip leek echt op de zoektocht naar " de leoné" ... het zoeken naar niets , want het is altijd hetzelfde , maar anders . Het bouwt ook verder op je eigen ervaringen ....
echt te ziek om uit te leggen ... , ik vraag me ook af om het gezond is om hierover blijven na te denken. mijn theorie is als je het antwoord vind op deze trip , dat je effectief "blijft hangen" ... want je wilt meer te weten komen over die trip .... maar tegelijk ook niet ... want als je erin blijft zit je eigelijk vast in een loop van de eeuwigheid .
SORRY voor deze rare rare uitleg , maar dit is DE ZIEKSTE ERVARING OOIT MEEGEMAKT in mijn leven . Het maakt me zeker angstig ( heb na het 3de ballonetje pas besloten , dat een vierde geen goed idee zou zijn , moest de theorie van de trip kloppen.) , maar het maakt me ook nieuwsgierig naar het antwoord op "alles" .
Een vriend van me had enkele lachgascapsules gekocht , om bij hem thuis te gebruiken .
Het eerste balonnetje was een dubbele capsule. Ik ademde ongeveer de helf van de ballon in , en toen werd alles wazig . Ik ga jullie proberen uitleggen wat ik meemaakte , maar het gaat waarschijnlijk onverstaanbaar klinken voor jullie ofzo?
Bij de helft van de eerste ballon , zei een nuchtere vriend tegen mij , dat ik plots voor mij zat te staren , dan een soort van stuiptrekking kreeg , en "het niet meer aankon" . Ik heb blijkbaar alles van mijn vriend zijn kast gegooit , en een tafel omver gesmeten ... mijn tand deed na het ballonnetje ook ontzettend pijn , omdat mijn vriend zei dat ik met mijn voortand tegen de bureautafel was gebotst
Wat ik nu heb gezien tijdens die trip:
Ik werd geboren uit "het rijmpje van het universum " (elke keer is dit het antwoord op alles , want het rijmpje is gewoon alles). er was eerst "een gedachte" , en dan volgt stap 2 ---->3 --->4 , en bij welke stap jouw gedachtegang stopt ..... daar worden opnieuw 100 mogelijkheden gecreeerd ... het wordt uiteindelijk een nooit-stoppende loop van zinnen , die elkaar opvolgen ... en wanneer je op een bepaald punt komt , begint het terug af te tellen naar het tegenovergestelde van dat punt , en dat altijd opnieuw , en opnieuw ... tot het begint uit te werken ... en jezelf plots zeer rare dingen ziet doen in de kamer waar je zit .. maar die niet echt gebeuren.....
Ik heb dit 3x na elkaar gehad ????? dus TOEVAL is onmogelijk.
een vriend van mij had exact hetzelfde ... en een vriendin ook ....
Heeft iemand hier nog ervaringen mee? Want het zit echt in min hoofd nu.
uiteindelijk hoe meer ik erover nadacht , kwam ik altijd op " het antwoord op het universum."
Het grappige is :
Enkele maanden voor deze ervaring hebben we het woord " de leoné" uitgevonden om mensen te foppen . We zeggen altijd dat ze de reis naar het antwoord van de leoné moeten starten diep in zichzelf . ( maar eigelijk is " de leoné" gewoon niks , een woord dat je achter alles kan plaatsen.)
de trip leek echt op de zoektocht naar " de leoné" ... het zoeken naar niets , want het is altijd hetzelfde , maar anders . Het bouwt ook verder op je eigen ervaringen ....
echt te ziek om uit te leggen ... , ik vraag me ook af om het gezond is om hierover blijven na te denken. mijn theorie is als je het antwoord vind op deze trip , dat je effectief "blijft hangen" ... want je wilt meer te weten komen over die trip .... maar tegelijk ook niet ... want als je erin blijft zit je eigelijk vast in een loop van de eeuwigheid .
SORRY voor deze rare rare uitleg , maar dit is DE ZIEKSTE ERVARING OOIT MEEGEMAKT in mijn leven . Het maakt me zeker angstig ( heb na het 3de ballonetje pas besloten , dat een vierde geen goed idee zou zijn , moest de theorie van de trip kloppen.) , maar het maakt me ook nieuwsgierig naar het antwoord op "alles" .