Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer XTC opnieuw ervaren met 6APB

Eerste keer XTC opnieuw ervaren met 6APB

3 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
M
MDMAZIINGLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik vond 6apb ook geweldig. Ik had 250mg vorige jaar genomen op defqon en wil eigenlijk geen andere party drug meer. mdma werkt te kort en daarna voel je je meteen zo verrot, 6apb niet. En op 250mg ging ik wel dik 16 uur lang super lekker
p
psychedelicooLid
01-01-2024, 00:00
#2
Afgelopen zaterdag op defqon 1 festival heb ik en een maatje voor het eerst 6apb gedropt.

Lengte: 1.96
Gewicht: 96 kg
Dosering: 200mg 6apb met een Molmassa van: 211.7 g/mol

Ik heb me van te voren goed ingelezen over deze stof.
En de verhalen lopen uiteen van heel positief tot heel negatief.
Ik had besloten om deze ochtend goed te eten en hield daarom ook rekening met een enorm lange inwerktijd.

13:00 T+0
Met gezonde spanning de 6apb ingenomen

14:00 T+1
WOW dit had ik totaal niet verwacht...
Ik begin me echt ontzettend lekker te voelen, waar xtc als een bom inklapt en even niet meer weet wat je met jezelf aan moet, voelt dit echt aan alsof de muziek je streelt. Ik krijg tintelingen door me hele lichaam en het voelt bij mij als me eerste keer XTC! Maar dan zonder het waus zijn.

Het was deze dag 33 graden, dus daarom zou het kunnen zijn dat het veel sneller inwerkt dan ik gedacht had

16:00 T+3
Besloten om even naar een euforische hardstyle stage te gaan.
Wauw wat klinkt de muziek toch mooi, de breaks in de nummers brengen me echt naar een andere planeet.

17:00 T+4
Wat ik ook opmerk is dat 6apb een constante lijn heeft, waar xtc in golven komt blijf ik op 6apb continue hetzelfde voelen.. heerlijke headspace en ontzettend verliefd op de wereld en alle mensen om me heen.

18:00 T+5
We gingen wat eten.. natuurlijk krijg ik geen hap door me keel.

Maar hè wat krijgen we nou, het is pas 18:00.
Met xtc was me dag nu al voorbij geweest.
Met 6apb is het tijdsbesef gewoon normaal, of zelfs wat vertraagd.

Iedereen had wat te eten besteld en we gingen ergens zitten, ik merk nu ook dat het allemaal niet uitmaakt wat ik doe.
Zitten, dansen, liggen, rollen, noem maar op... alles voelt heerlijk.
Met xtc heb ik dat ik gewoon niet meer stil kan staan.
Op 6apb maakt het allemaal niet uit.

21:00 T+8
Ik spoel even een stukje door, ik was zo verbaast dat ik van 1300 tot 2100 nog steeds hetzelfde effect had.. jeetje wat een stof..
Ik begon nu een beetje pijntjes te voelen.
Zere benen, last van me rug.
Maar voelde me nog steeds heerlijk.. dus ik dacht zit dit gewoon even uit, niet teveel dansen.. mijn lach kreeg niemand meer van me gezicht deze dag.

23:00 T+10
Feest was afgelopen, na een heel eind lopen naar de auto, flink wat last van me voeten rug en benen gehad. Gelukkig zaten we eindelijk in de auto.

Als er iemand op defqon is geweest weet je hoe slecht het geregeld het is met het verkeer

00:00 T+11
ik merkte dat de 6apb heel langzaam aan het uitwerken was, wat ik heel fijn vind.
Xtc is ineens zo bam klaar en dan voel je je direct down.

We stonden nog steeds vast in het verkeer
Toen ik tegen al me beslissingen in ging, ik nam een kwartje xtc in van 55mg. Misschien dat de tijd wat sneller zou gaan en zo thuis zou zijn

1:00 T+12/T+1
Ik raad deze combinatie niemand aan, en vooral niet op een feestje.
Het gevoel van de 6apb kwam direct terug.
Alleen de xtc piekt zo ontzettend hard... en bij iedere piek blijft het effect constant, wat wellicht door de 6apb komt..
Ik kan me nergens meer op focussen en zie 1 wazige vlek.

3:00 T+14/T+3

Eindelijk thuis, ik merkte dat de xtc al wat aan het mindere was en kon me al iets beter focussen.
Nu hadden we het geweldige idee om nog even te gaan afteren..

Na een paar lijntjes keta gelegd te hebben
Eerst een lijntje geprobeerd hoe het zou vallen.
De keta deed precies wat het moet doen dus ik durfde wel wat meer aan.
In totaal 200mg gesnoven en compleet in de bank gezakt en 1 uur lang compleet van de wereld geweest..
Ik was nog ontzettend wazig van de 6apb en xtc dat de keta veel te oppervlakkig was dus niet echt beelden heb meegekregen

4:30
Naar bed gegaan en als een blok in slaap gevallen, dag later om 10:00 op gestaan.
Ontzettend moe geweest en vandaag nog steeds niet goed uitgerust.
Ik ben benieuwd naar de beruchte dinsdag dip

Conclusie;
6apb wow wat een stof is dat..
Van 13:00 in de middag tot 23:00 in de avond geweldig gevoeld en geen drang gehad om bij te pakken.
Ook zag ik er fusiek ontzettend goed uit tegenover xtc.

Dit jaar vind ik het weer genoeg geweest met de serotonine slurpers, volgend jaar geef ik 6apb weer een kans met volledig aangevuld serotonine.
Z
ZonnetjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tof rapport!
Vind het zelf ook mooi spul. Ben benieuwd hoe het is bij hogere doseringen.
Zelf 124mg op 74kg lichaamsgewicht geprobeerd.
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik zat met awakenings aan dr 6abp. Om 3 uur ingenomen en toen ik thuis kwam om half 1, werkte het nog steeds. Ik nam 1x 190mg en niet bijgekomen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."