#1
Heb je filmpje gezien en gegniffeld om die laidback droogkloot van een presentator en de absurditeit van die zogenaamde maanlanding.Een documentaire over 50 jaar maanlanding is wel leuk op dit moment. De beelden boeien me. Zou de mens daar echt geweest zijn? Enkel tussen 1969 en 1972, nadien nooit meer? Ze zijn de data en technologie kwijt? Geen enkel andere natie heeft het gedaan? Ik geloof er niet veel van… Het verhaal klopt gewoon niet. Onder invloed lijkt het ganse verhaal nog lachwekkender. Zelfs Buzz Aldrin zegt dat ze er niet geweest zijn.
En het hele conspiracy gebeuren... Ik heb er aan de ene kant echt een hekel aan, omdat het soort van verslavend op mij heeft gewerkt in het verleden. Steeds weer filmpjes aanklikken en overal samenzweringen in zien. Maar aan de andere kant, het is ook gewoon zo overduidelijk dat er iets heel erg stinkt aan die hele maanlanding. Ik geloof er ook helemaal niets van. En waarom zou je ook nog, als zelfs Buzz Aldrin letterlijk zegt dat het niet gebeurd is. De hele deceptie ook rondom die zogenaamde gebeurtenis. Zoveel moeite doen om de hele wereld voor te liegen en dat voor decennia lang. Als een natie tot dat in staat is, dan moet je je toch echt afvragen wat de beweegredenen daartoe zijn. Maar, alsnog wil ik niet in dat conspiracy denken verstrikt raken, ook al is die hele maanlanding duidelijk zo nep als wat. Het is beyond me hoe er nog steeds mensen zijn die er echt in geloven.
Fijn dat je een mooie ervaring had trouwens.
Kan me moeilijk voorstellen hoe iemand LSD niet heel erg digged, maar we zijn allemaal anders.
