#1
Goedemiddag,
even een korte introductie, ik ben Joost 19 jaar en zit al een aantal jaar aan de softdrugs. Rook zeker 4x per week enkel Hasj, in de loop van de jaren is het niks bijzonders en weet ik precies wat ik moet verwachten. Heb wel is dagen dat ik 3 gram wegrook en het effect is dan altijd gewoontjes. Gister heb ik na een drukke dag met een maat van me een jointje gedraaid. ( halve pp dus )
De hasj was gekocht bij een dealer, en ik vond al dat het er vreemd uitzag, veel donkerder en bizar zacht.
Toen ik in bed lag begon de ellende, ik had niks meer door, geen besef van iets. Alles wat ik zei besefte ik niet, er was een leegte. Mn ogen waren na dat halve jointje bizar rood ( dat heb ik nooit ). Telkens als ik mn ogen dichtdeed schrok ik, ik haalde niet automatisch adem. Sterker nog als ik niet op mn ademhaling lette vergat ik het ademhalen compleet. Ik kan verder niet echt beschrijven wat ik voelde, maar het leek alsof ik er niet was als mens.
Nu de volgende dag, ben ik totaal niet scherp ik besef nogsteeds niet echt wat er gebeurd om me heen.
ik maak me een beetje zorgen, weet iemand wat er aan de hand is? Ik weet zeker dat dit geen normale hasj was..
Bij voorbaat dank,
joost
even een korte introductie, ik ben Joost 19 jaar en zit al een aantal jaar aan de softdrugs. Rook zeker 4x per week enkel Hasj, in de loop van de jaren is het niks bijzonders en weet ik precies wat ik moet verwachten. Heb wel is dagen dat ik 3 gram wegrook en het effect is dan altijd gewoontjes. Gister heb ik na een drukke dag met een maat van me een jointje gedraaid. ( halve pp dus )
De hasj was gekocht bij een dealer, en ik vond al dat het er vreemd uitzag, veel donkerder en bizar zacht.
Toen ik in bed lag begon de ellende, ik had niks meer door, geen besef van iets. Alles wat ik zei besefte ik niet, er was een leegte. Mn ogen waren na dat halve jointje bizar rood ( dat heb ik nooit ). Telkens als ik mn ogen dichtdeed schrok ik, ik haalde niet automatisch adem. Sterker nog als ik niet op mn ademhaling lette vergat ik het ademhalen compleet. Ik kan verder niet echt beschrijven wat ik voelde, maar het leek alsof ik er niet was als mens.
Nu de volgende dag, ben ik totaal niet scherp ik besef nogsteeds niet echt wat er gebeurd om me heen.
ik maak me een beetje zorgen, weet iemand wat er aan de hand is? Ik weet zeker dat dit geen normale hasj was..
Bij voorbaat dank,
joost