Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHasj of toch iets anders? !Bizarre trip!

Hasj of toch iets anders? !Bizarre trip!

6 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
j
joostvanterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Goedemiddag,

even een korte introductie, ik ben Joost 19 jaar en zit al een aantal jaar aan de softdrugs. Rook zeker 4x per week enkel Hasj, in de loop van de jaren is het niks bijzonders en weet ik precies wat ik moet verwachten. Heb wel is dagen dat ik 3 gram wegrook en het effect is dan altijd gewoontjes. Gister heb ik na een drukke dag met een maat van me een jointje gedraaid. ( halve pp dus )
De hasj was gekocht bij een dealer, en ik vond al dat het er vreemd uitzag, veel donkerder en bizar zacht.

Toen ik in bed lag begon de ellende, ik had niks meer door, geen besef van iets. Alles wat ik zei besefte ik niet, er was een leegte. Mn ogen waren na dat halve jointje bizar rood ( dat heb ik nooit ). Telkens als ik mn ogen dichtdeed schrok ik, ik haalde niet automatisch adem. Sterker nog als ik niet op mn ademhaling lette vergat ik het ademhalen compleet. Ik kan verder niet echt beschrijven wat ik voelde, maar het leek alsof ik er niet was als mens.
Nu de volgende dag, ben ik totaal niet scherp ik besef nogsteeds niet echt wat er gebeurd om me heen.

ik maak me een beetje zorgen, weet iemand wat er aan de hand is? Ik weet zeker dat dit geen normale hasj was..

Bij voorbaat dank,

joost
B
BeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik denk dat het gewoon pittig sterke hasj was. Zulke effecten krijg je bij hoge dosering, zelf meegemaakt met spacecake en bij een netietstesterke joint. Het is niet voor niets dat wiet onder de hallucinogenen valt :)
j
joostvanterLid
01-01-2024, 00:00
#3
Bee zei:
Ik denk dat het gewoon pittig sterke hasj was. Zulke effecten krijg je bij hoge dosering, zelf meegemaakt met spacecake en bij een netietstesterke joint. Het is niet voor niets dat wiet onder de hallucinogenen valt :)
Klik om te vergroten...
Bedankt voor je reactie, ik heb wel vaker pittig sterke hasj gebruikt maar dit waren effecten die ik nooit gevoeld heb, voor van t vergeten van de ademhaling schrok ik en dat ik nu nogsteeds niet besef wat er in mijn omgeving gebeurt, vind ik ook heel angstig..

Hoe kan het uberhaupt dat ik me nu nog zou voelen na een half jointje?..
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik denk het “standaard” geval met cannabis. Spit het forum maar door en je vind meerdere posts van mensen die ineens bad gaan op wiet.
Helaas is cannabis niet zo “soft” als men het doet voorkomen vaak. Het komt vaak voor en is een psychisch ding. Cannabis kan onderliggende emoties aanwakkeren waarvan je nog niet wist datje ze had.
Probeer je er niet druk om te maken en voorlopig even niets te gebruiken.

https://drugsforum.nl/forums/de-coffeeshop.1/

Bekijk dit subforum maar en je vind vele medestanders.
B
BeeLid
01-01-2024, 00:00
#5
joostvanter zei:
Bedankt voor je reactie, ik heb wel vaker pittig sterke hasj gebruikt maar dit waren effecten die ik nooit gevoeld heb, voor van t vergeten van de ademhaling schrok ik en dat ik nu nogsteeds niet besef wat er in mijn omgeving gebeurt, vind ik ook heel angstig..

Hoe kan het uberhaupt dat ik me nu nog zou voelen na een half jointje
?..
Klik om te vergroten...

Omdat hersenen raar zijn, en drugs ook. Ik zou me niet teveel zorgen maken en even niet blowen tot je weer "wakker bent" om het zo maar te noemen.
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#6
Je bent niet lekker geworden van blowen, veelvoorkomend en heeft niks te maken met hoeveelheden.
kan gebeuren zit je er vooral niet teveel over in!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#7
Klinkt inderdaad weer heel erg als wat veel anderen hebben ervaren met wiet/hasj, waarvan er hier dus ook gevallen van op het forum staan. Zulke symptomen worden wel depersonalisatie/derealisatie genoemd. En ook ademhalings/hyperventilatie problemen.

Kijk maar even naar soortgelijke topics ja.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."