Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer Cosmic Connectors (truffels)

Eerste keer Cosmic Connectors (truffels)

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
J
JohnnyDoeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hi peeps!

Net voor de first time een paar truffels naar binnen gewerkt: de 'Cosmic Connectors' (sclerotia) van de lokale smartshop. Kon er niet afblijven toen ik ze net had gehaald dus heb 45 min geleden zo'n 2,5 gram op en net de overige 7,5 mg :innocent:

We zijn intussen nog even naar de supermarkt geweest, maar moet zeggen dat ik er tot nu toe (nog) niet heel veel van heb gevoeld. Het leek net wel even of de beeldjes om me heen wat golven - en nu ik erover schrijf is het eigenlijk ook wel aardig merkbaarder geworden :tearsofjoy:

Mijn huisgenoot is nu naar de coffeeshop. Of is dat een slechte keus? blow verder wel zo'n 24/7.

Ik weet niet hoe de avond verder verloopt en er staat iemand aan de deur, i'll keep you posted!:tonguewink:

Als iemand nog gekke tips of adviesjes heeft horen we het graag. Greets!
D
DigitalismLid
01-01-2024, 00:00
#2
10 gram is een mooie dosering voor een eerste keer. Blowen kan het effect sterk intensiveren, dus het is aan te raden om eerst de piek van de truffels even af te wachten.

Enjoy!
G
GoldenGrowLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hoe is de avond verder verlopen?
J
JohnnyDoeLid
01-01-2024, 00:00
#4
Thanks mensen! En zeker niet voor wekelijks of maandelijks gebruik (zoiets moet echt zijn waarde blijven houden en kan je denk ik in verschillende fases van je leven verschillende inzichten geven) maar echt wauuww:nevergonnagiveyouup::cheerpompom: shit man, wat was dit een gruwelijk mooie ervaring!

De trip begon eigenlijk niet al te best maar toen ik eenmaal naar buiten ging is dat echt compleet omgeslagen :innocent: ben nu alleen doodop en kijk nu de film Monk samen met mijn vriendin, dus deel morgen de ervaring en eventuele lessen hiervan met jullie!!

Weltruste iedereen
h
henkie2Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Leuk om te lezen! Binnen trippen vind ik zó saai, heel herkenbaar dat het buiten plotseling pas "echt begon". Is me ook wel eens overkomen, tijdens m'n derde trip als ik het goed herinner, met 15 gram Valhalla truffels tijdens een regenachtige avond. Eerste twee uur waren saai en ik zat de hele tijd nerveus naar YouTube filmpjes te kijken, totdat ik merkte dat het buiten was gestopt met regenen. Good times, spacend rondlopen in m'n eigen buurt, midden in de nacht :wink:

En ja, als je wat meer ervaring hebt zou ik zeker aanraden om eens een dikke joint (liefst indica, zonder tabak) op te steken tijdens de piek van een truffeltrip, als je écht diep wilt gaan :hearteyes:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."