Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEen Magische LSD trip in Miami

Een Magische LSD trip in Miami

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
M
Mr. LucyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wie: ik en I
Wat: Lsd en cannabis
Waar: Miami, Florida
Wanneer: Mei 2017
Ervaringen" Lsd, wiet, N20, Xtc, Ghb, paddos, Keta, Truffels.

Intro

Laat ik maar eerst eens beginnen met een korte voorstelling. Ik ben een jongeman, 32 jaar oud en denk dat ik mezelf best wel een levensgenieter/avonturier mag noemen. Het leven is al druk genoeg so why not take some time off and enjoy yourself. Normaal gezien ben ik niet zo een echte schrijfliefhebber en al zeker geen schrijftalent maar nadat ik hier best wel wat geweldige tripreports heb gelezen dacht ik van tsja laat ik nu ook maar eens mijn verhaal delen met de andere lezers. Ik ga proberen om het zo goed als mogelijk neer te zetten zodat het hopelijk toch boeiend blijft vr jullie. Ik zal ook proberen van het niet te lang maken.
Mijn verhaal begint in de maand mei van het jaar 2017. Ik neem jullie mee naar het zonnige Florida, Miami. Van kinds af aan was het altijd al mijn droom geweest om zo veel mogelijk te reizen en Amerika stond altijd al op nr 1 place 2 visit. Voor we vertrekken ga ik nog snel wat inkopen doen. Ik bel nog snel even mijn dealer want he wat is een vakantie zonder Hasj. Ik prefereer Hasj veel liever als Wiet en in Miami is Hasj haast onmogelijk te verkrijgen. Ik koop een klein 10 gr dat genoeg moet zijn voor 1 week want zolang duurde ons vakantie. Thuis heb ik nog enkele zegels Lsd die naar schatting rond de 200 ug zijn. Ik stop alles goed weg in mijn koffer. Had eerst wel mijn twijfels want he smokkelen van drugs naar Amerika is toch niet simpel maar goed, ik heb besloten om het toch maar te doen. De Lsd stop ik in een broekzak die ik dan weer tussen enkele andere broeken in mijn koffer stop.

We vertrekken maandag heel vroeg vanuit Schiphol richting Orlando om dan weer de overstap te maken naar Miami wat ons eindbestemming moet zijn. Vlug roken we nog enkele dikke joints onderweg naar het vliegveld want het gaat een lange vlucht worden. Btw ik reis af met mijn jongere broertje I. Met I heb ik namelijk een zeer sterke band en kan heel goed met hem opschieten. Samen hebben we de gekste dingen beleefd en als je samen reist maakt dat je band alleen maar sterker.

Eenmaal aangekomen in Orlando passeren we langs de douane die ons eruit pikken voor een random check. Koffer open, ondervragen, fingerprints afnemen, je kent het wel. Met een lichte stress begin ik rond me heen te kijken maar weet me toch redelijk kalm te houden. Stupid eigenlijk om drugs mee te nemen, I know. Maar he, if you don ’t take risks you can’t really say that you lived . Eenmaal door de customs te zijn gepasseerd nemen we ons volgend en tevens ook laatste vlucht richting the o so beautifull Miami. Ik kijk er zo erg naar uit en I wellicht nog meer als mij.

We landen in Miami en gaan onze rental oppikken, een echte American mustang GT 5.0. Ons vakantie kan niet meer stuk. Dit is trouwens ons 2de keer dat we naar Miami gaan. De eerste keer is ons zo goed bevallen dat we dachten he why not again. We kenden ondertussen zowat al de chill plekken en ik had ons hele trip al uitgepland. Ik wist precies op welke dag en waar ik mijn zegel wou innemen. We nemen ons auto en vertrekken richting ons gehuurde appartement.

Op ongeveer een uurtje vliegen, net voorbij de Bahamas ligt een werkelijk adembenemend eillandje namelijk Turks and Caicos. Hier zou en moest ik gaan trippen, althans dat is wat ik dacht. Het is ondertussen woensdag heel vroeg en we rijden weer naar het vliegveld voor ons volgende vlucht richting TCC. In het vliegtuig roept de piloot opeens he check this out guys, the Bahamas. Werkelijk een van de adembenemendste plekken die ik heb gezien.

We vliegen verder en bereiden ons voor op de landing. Oh nooo, fuck is het eerste gedachten dat in mij opkomt als we uit het vliegtuig stappen. Het regent. Shit daar gaat ons vakantie zegt I teleurgesteld tegen mij. Ik blijf optimistisch en denk ach nee dit waait wel over. Vlug checken we google en zien we de eerste 4 dagen alleen maar regen. We pikken ons auto op en gaan naar ons hotel. Na een opfrissing rijden we naar het strand. Eenmaal aangekomen word ik toch een paar minuten stil. Prachtig is het hier. Prachtige, turqouise, heldere water zoals je nog nooit hebt gezien. Heerlijk rustig ook maar het regent en dus kunnen we niet veel meer doen hier. Ik zit nog te twijfelen of ik de zegel hier ga innemen maar besluit het toch maar niet te doen. Een zegel gaat met deze weer niet echt tot zijn recht komen vind ik. We vertrekken richting vliegveld en annuleren onze terug vlucht en boeken meteen een nieuwe vlucht terug Miami. De volgende dag “donderdag dus al" vliegen we terug naar Miami waar we de rest van de dag gewoon wat gaan zonnen aan zee “die is hier trouwens ook prachtig helder". We roken enkele goeie joints en gaan terug naar ons appartement.

Dag van de trip

Het is inmiddels vrijdag en we staan heel vroeg op. We gaan vandaag naar Key West, het meest zuidelijk gelegen punt van Florida. Het is ongeveer een 3 uurtjes rijden vanuit Miami maar de hele route is werkelijk een blessing for the eyes. We stappen in de auto rond 9 uur, doen het dak van de auto naar beneden en hit the road. We stoppen nog eventjes bij een tankstation voor ontbijt en koffie off course. Kopen nog gauw wat snacks en drinken voor the road. Nu kan mijn trip pas echt beginnen. Om ongeveer 11 uur smiddags neem ik de zegel en plaats die onder mijn tong. I rolt enkele stevige joints voor onderweg en weg zijn we. I is trouwens de sitter "niet dat ik een sitter nodig heb want heb al meerdere trips eropt zitten en zelfs in mijn eentje maar goed" want hij is nog een beetje bang voor Lsd en beslist om het nog niet te proberen. Nou pech voor hem denk ik en lucky me want ik hoef nie te rijden “doe ik trouwens nooit onder invloed" en kan ik lekker genieten van mijn zegel, een win-win situatie.

Het is een prachtige, zonnige dag. Een goede 30 graden. Ik zit met de radio wat te spelen en zet goede muziek op. I steekt de joint aan en passeert hem door naar mij.
12 uur en ik begin me al redelijk licht te voelen in mijn hoofd. Ik zweet ook lichtjes uit angst maar vind het toch ook heel spannend allemaal want geen Lsd trip is namelijk hetzelfde. We hebben nu nog een rit van een klein 2 uur voor de boeg. Ik kijk door het raam en zie alles golven. De hele wereld rond mij ademt, prachtige kleuren overal en iedereen is vrolijk. We passeren een km s lange brug die omring is door een prachtige, hemelsblauwe, caraïbische zee. Ik zeg tegen I hier moeten we eventjes stoppen want dit is werkelijk amazing. Woorden schieten me tekort en ik kan mijn emoties maar nauwelijks bedwingen. Ik wil stiekem wenen van geluk. Alles ziet er zoo mooi uit. We zien boten varen, mensen vissen in de verte. Nog een uurtje verder beslissen we om eventjes te stoppen aan een tankstation. Hier tanken we on auto vol “auto zuipt nog meer als een alcoholieker maar boeien". Ik stap uit om naar wc te gaan en onderweg kom ik een super grote leguaan tegen. Hier schrik toch even van, ik neem 3 stappen terug en zeg spontaan tegen I “ what the fuck doet een dinosaurus in een tankstation" I schiet enorm in de lach en erna begin ik ook te lachen. Ik probeer de leguaan nog te aaien maar deze rent snel weg. Prachtig de kleuren op de leguaan, groen met vlagen van geel en blauw. We stappen de auto in en zetten ons avontuur verder. Ik ben nu volledig aan het trippen en door de hitte zeg ik even tegen I of hij het dak van de cabrio terug kan toe doen. I think I m losing it.

We rijden verder en ik loer weer door het raam, bewonderend naar al het moois dat buiten te bieden heeft. We passeren bomen die prachtige kleuren vertonen. Rond ongeveer 13 uur komen we aan in Key West. Ik zit nu echt heerlijk te trippen. De paniek en angst zijn volledig voorbij en er blijft een gevoel van pure ecstase achter. Hoe geweldig is dit. Lijkt wel of ik droom. Dit overtreft mijn stoutste dromen. Als we Key West binnen rijden mag het dak er weer af en zien we de gekste autos rond rijden met luide muziek, de gekste chicks op rollerskates, tourbussen vol toeristen. Iedereen is in feeststemming. Hier wil ik wonen zeg ik tegen I die zich volledig sluit bij mijn mening.

We rijden verder en vinden ons weg naar een mooi afgelegen plek met een klein stukje strand maar toch precies genoeg voor ons. We parkeren ons auto en stappen uit. Wauw, als ik uitstap voel ik een immense energie boost door mijn lichaam heen. We pakken ons tas en gaan nog gauw wat ijskoude drinken halen. Gatorade met cassis smaak wordt het. Een sensatie voor de tong, wauw wat een smaakexplosie. Door de Lsd voelt en smaakt alles uitstekend. Het voelt net of ik voor het eerst leef. We begeven ons naar het strand en plaatsen ons handdoeken op het strand. Ik heb een muziekbox meegenomen en sluit deze onmiddellijk aan. Heerlijk muziekje erbij. Ik geef I de opdracht om een joint te rollen want ik zit zo hard te trippen dat rollen een onmogelijke taak lijkt. Deze keer wil ik wiet roken. Deze hadden we van een lokale dealer in Miami weten te bemachtigen. I draait een dikke wiet joint en ondertussen loop ik naar de zee. Onbeschrijfelijk hoe prachtig helder deze eruit ziet. Het is inmiddels nog een 3 graden warmer geworden en de zee voelt heeeeerlijk warm aan. Meteen spring ik in het water. Wauw gewoon wauw. Dit is echt een aanrader trouwens, zwemmen onder Lsd. Ik gooi me op mijn rug en voel de golven heerlijk mijn rug en lichaam masseren. Kan deze dag nog mooier denk ik zorgeloos. Dit is puur genieten. This is what life should be all about. Na een halfuur ongeveer gezwommen te hebben ga ik terug naar I die al stevig aan het blowen is. Ik neem de joint over en neem enkele flinken teugen. Geweldig lekker is dit. Achter ons is een man met zijn basketbal wat aan het spelen. Ik bewonder hem en bewonder ook de prachtige palmbomen waar de groene kokosnoten hoog in de boom hangen. We roken nog 2 joints en ik beslis om terug te gaan zwemmen. Op een gegeven moment begin het spontaan te gieten en ik voel een zware teleurstelling, ohnee dit gaat gewoon TCC opnieuw worden. Gelukkig is dit maar een tijdelijk bui en klaart het na 10 minuten volledig weer op. Ik ga weer de zee in en geniet met volle teugen. De Lsd komt voor 100% tot zijn recht op deze paradijselijke plek. Ik voel me net een kind in ToysRus, net een gevangene die vrij komt na een zware celstraf, net Alice in wonderland. Ik voel me gelukkig want ik voel dat ik leef.

Het is nu bijna avond en de Lsd begint op zijn einde te komen wat ik heel jammer vind maar niet getreurd want het is tijd om naar Madison Square te gaan. In Key West is er een soort van ritueel die iedere avond plaatsvindt. Alle mensen zamelen bij elkaar op een groot plein genaamd Madison Square om de zonsondergang te bewonderen want die zou daar werkelijk machtig zijn. Het is net een grote ceremonie waar je live artiesten, zwaardslikkers, acrobaten en vuurspuwers kan zien performen.

Eens we aankomen zoeken we vlug een parkeerplek en rollen we nog een vette joint om dit hele spektakel te gaan bewonderen. Rond ons zien we verliefde koppels die hand in hand lopen, jonge gasten die met volle teugen van een ijskoud biertje genieten en nog heel wat Chinezen haha maar het allerbelangrijkste, iedereen is dolgelukkig. We wandelen rustig rond en ik neem de sfeer helemaal in mij op terwijl ik geniet van mijn heerlijke joint. Het lijkt allemaal wel net een scene uit een romantische film. Voor ons, op een pier zien we een man die zijn vrouw tot huwelijk vraagt, magnifiek. Wellicht de meest romantische plek die ik ooit heb gezien en de Lsd maakt het alleen maar tig keren mooier. In de zee varen zeilboten met een handjevol toeristen richting een eilandje dat net onder de zon ligt. De zon ziet er magisch uit met een oranje, rood achtig gloed. Is het de Lsd die met mijn brein zeikt of is dit een artistieke meesterwerk waar ik naar kijk, ik weet het niet meer. Zo groot en dichtbij heb ik de zon nog nooit gezien. Wanneer de zon ondergaat klapt iedereen in zijn handen en zo sluiten we onze avond stilletjes af want er resteert ons nog een lange weg terug.

Uitgeput maar meer als voldaan keren we richting Miami terug. I draait nog een dikke hasj joint en ik blik glimlachend terug naar werkelijk 1 van de mooiste dagen uit mijn leven. In 1 woord beschrijf ik deze dag, MAGISCH!

Slot

Ik heb mijn uiterste best gedaan om het niet zo lang en uitgebreid te maken maar ik heb deze trip report met heel veel passie geschreven. Ik beleefde elk moment terug tijdens het schrijven ervan. Voor de rest ben ik niet iemand die vaak drugs gebruikt maar enkel als recreatief gebruik. Zo ben ik altijd opzoek naar plekken die het werkelijk waard zijn om te trippen. Ik probeer ook uit elke trip iets uit te halen wat me voor de rest van mn leven bij zal blijven. Dit alles heeft me gemaakt tot de mens die ik nu ben. Ik heb van Lsd een heel andere blik gekregen op het leven, op mensen, op dieren en op moeder natuur. Iedereen van ons dient respect te geven en vooral liefde. Hopelijk kan mijn verhaal sommige inspireren en het allerbelangrijkste is dat je vooral moet doen waar je je goed bij voelt. Maak een bucketlist en probeer er zoveel mogelijk van te doen. Make memories cause they will stay for the rest of your life and cherish those memories. Please don ’ t be too harsh on my story maar indien jullie vragen of opmerkingen hebben ik sta altijd open om bij te leren of te veranderen wat ik kan veranderen. Dit is namelijk mijn allereerste verhaal/trip die ik schrijf. Ik heb nog zoveel mooie plekken gezien, zoveel coole dingen gedaan en zoveel geweldige trips achter de rug. De 1 is al wat specialer als de ander. Have fun reading and most of all enjoy your life to the fullest while you still can. Magische groetjes, Mr.Lucy

Hieronder nog enkele fotos
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#2
Mooi en uitgebreid rapport!
Mooie binnenvaller hier op DF!

Welkom!
M
Mr. LucyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Dank je wel man. Ik heb mijn best gedaan om er iets moois van te maken
D
DigitalismLid
01-01-2024, 00:00
#4
Klinkt goed! Wel jammer dat je broer volop blowt als hij een auto moet besturen.
M
Mr. LucyLid
01-01-2024, 00:00
#5
Digitalism zei:
Klinkt goed! Wel jammer dat je broer volop blowt als hij een auto moet besturen.
Klik om te vergroten...
Bedankt vr je reactie. Zoveel heeft hij niet geblowt en ja ik weet het is niet echt verantwoordelijk maar hij is heel erg voorzichtig. I appreciate your concern though
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mooie trip report. Je hebt mij meer overtuigd om de Flriday keys op mijn "naartoe reizen" lijst te zetten dan nog eens LSD te nemen binnenkort haha. Had je eigenlijk visuals van de LSD? Want op dat de omgeving beetje begint te golven heb ik daar weinig over gelezen. En ja, zwemmen onder invloed, daar denk ik wekelijks aan. Ik ga wekelijks meermaals gaan zwemmen als sport, en dan denk ik dat ik ooit eens mijn zwemsessie wil doen onder invloed van bv 2C-B om keer iets anders te maken van het wekelijkse patroon. Maar eerst wil ik meer ervaring met die drug om zeker te zijn dat ik het fysiek kan :) Dat ik niet tegen de mensen bots of de redders mij moet laten redden, of overgeef in het water.
M
Mr. LucyLid
01-01-2024, 00:00
#7
Cerberus zei:
Mooie trip report. Je hebt mij meer overtuigd om de Flriday keys op mijn "naartoe reizen" lijst te zetten dan nog eens LSD te nemen binnenkort haha. Had je eigenlijk visuals van de LSD? Want op dat de omgeving beetje begint te golven heb ik daar weinig over gelezen. En ja, zwemmen onder invloed, daar denk ik wekelijks aan. Ik ga wekelijks meermaals gaan zwemmen als sport, en dan denk ik dat ik ooit eens mijn zwemsessie wil doen onder invloed van bv 2C-B om keer iets anders te maken van het wekelijkse patroon. Maar eerst wil ik meer ervaring met die drug om zeker te zijn dat ik het fysiek kan :) Dat ik niet tegen de mensen bots of de redders mij moet laten redden, of overgeef in het water.
Klik om te vergroten...

Hoi Cerberus, blij dat je mijn report leuk vond. Ik zou zeggen zekeeeer doen. Florida is een prachtige, zonovergoten bestemming. Je zal je geen seconde vervelen. Er is zoveel te doen en te zien dat je zowat iedere dag ergens anders naartoe kan gaan. Over de visuals ja die waren idd heel heftig. Ik heb geprobeerd om aan zoveel mogelijk aspecten te denken terwijl ik die report aan het typen was ma ben de visuals idd vergeten. Zwemmen onder invloed van lsd is iets wat ik alleen ma kan toejuichen. Over andere mensen hoef je heus niet in te zitten en trouwens ook niet over het overgeven. Als je je een beetje lekker voelt in je vel komt het heus wel goed. Ik vond de zeewater juist heel verfrissend en zorgde er voor dat de lsd niet overweldigend was in de zin dat het te heftig wordt. Mocht je ng vragen hebben hoor ik het wel. Cheers
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ja, maar ik ga zwemmen in een gewoon zwembad, en 't is soms eens slalommen tussen het volk door, daarmee :) en die keer dat ik 2C-B nam voelde ik dat ik misselijk ging worden als ik me te fysiek zou inspannen. Moet misschien nog wennen. LSD nemen en gaan zwemmen is al iets moeilijker omdat het 12u duurt dus kan enkel op zaterdagen, maar ook zeker mogelijk ja.
Wat had je dan voor visuals in de trip?
M
Mr. LucyLid
01-01-2024, 00:00
#9
Cerberus zei:
Ja, maar ik ga zwemmen in een gewoon zwembad, en 't is soms eens slalommen tussen het volk door, daarmee :) en die keer dat ik 2C-B nam voelde ik dat ik misselijk ging worden als ik me te fysiek zou inspannen. Moet misschien nog wennen. LSD nemen en gaan zwemmen is al iets moeilijker omdat het 12u duurt dus kan enkel op zaterdagen, maar ook zeker mogelijk ja.
Wat had je dan voor visuals in de trip?
Klik om te vergroten...

In mijn opinie kan je 2cb niet echt vergelijken met lsd. Van 2 cb wordt ik ook misselijk terwijl ik dit bij lsd nooit ervaren hebt. Van lsd word ik eerder vrolijk en krijg ik positieve energie van maar goed. De visuals waren net zoals je die gewoon zou zijn van lsd, kleuren die heel fel worden, hobbelige wegen, ademen van bomen en objecten en noem maar op

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."