Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsTruffels microdoseren

Truffels microdoseren

31 antwoorden
9 weergaven
18-5-2026
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#1
als je toch vrij bent en voor het entertainment gaat, zou ik 2gr doen :)

doe ik ook als het ff kan, lekker details en vormen zien in de natuur
geluiden van vogels checken
slechts een parkje met een vijver maar toch
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#2
@*.exe2.0 ik ben wel benieuwd op welke dosis jij een volwaardige trip ervaart.

Ik moet m'n sweetspot nog vinden, ik heb nu 2x op 30 gram getript en ik denk dat m'n sweetspot hier niet ver vanaf ligt. Misschien is het 35 gr. Maar ik wil graag de volgende keer 40 gr nemen.
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hmm okee, had altijd gedacht van niet. :)
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Mindless zei:
Hmm okee, had altijd gedacht van niet. :)
Klik om te vergroten...

Let's go dan!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#5
*.exe2.0 zei:
Let's go dan!
Klik om te vergroten...
Ik? Nee, ik zou eerder echt willen trippen op San Pedro. Heb er hier een staan van dik een halve meter trouwens, maar ziet er niet zo smakelijk uit en wil hem ook niet kwijt. Staat er al 5 jaar of zo. Maar mescaline is nog wel een van de dingen waar ik benieuwd naar ben.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Kleine collage van trippy pics :)
Deze beelden vielen mij op tijdens m'n md wandelingetjes en heb er een foto van gemaakt.

WhatsApp Image 2020-01-04 at 16.09.03(2).jpeg
WhatsApp Image 2020-01-04 at 16.09.02(1).jpegWhatsApp Image 2020-01-04 at 16.09.02(2).jpeg
WhatsApp Image 2020-01-04 at 16.09.03.jpegWhatsApp Image 2020-01-04 at 16.09.02(3).jpegWhatsApp Image 2020-01-04 at 16.09.02(4).jpeg
WhatsApp Image 2020-01-04 at 16.09.02.jpegWhatsApp Image 2020-01-04 at 16.09.01.jpeg
P
PurplextLid
01-01-2024, 00:00
#7
2019-10-31 04.19.12 1-min (1)-min.jpg
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#8
*.exe2.0 zei:
Ja, ik denk van wel.
1.5 misschien proberen?

Wat is nu je verloop van dosis geweest?
En wat is je plan? Voor hoe lang en om de hoeveel dagen etc.
Klik om te vergroten...
Elke 3e dag neem ik sochtends 1 gram. Zondag begonnen dus morgen de 3e dosis. Nu is morgen wel een goed moment om iets meer te nemen,aangezien ik dan vrij ben. Maar goed, ik zal braaf jouw advies opvolgen. πŸ˜‡

Ik gebruik het tot einde van deze maand. 7 febr heb ik ayahuasca gepland staan. K wil zeker 'n week daarvoor geen tripmiddelen meer nemen.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Intentie: 6x een microdosering met truffels om sweetspot te vinden + effecten ervaren + brainenhancement (hopelijk meer focus en creativiteit). Als deze 6x positief verlopen en ik heb er wat aan dan ga ik door, direct na de 6x of op een later tijdstip en verleng ik het bv. met 10x een sessie. Ook heb ik interesse in met microdoseren met san pedro, 1p-lsd, paddo's en thc. Liefst zelf kweken en verwerken.

Eerdere ervaring qua psychedelica: twintig jaar geleden een tweetal pogingen tot trippen met gedroogde paddo's. Dus praktisch niks. Ik heb een angst om te trippen omdat ik bang ben de controle te verliezen. En dan moet je dat niet doen zo voel ik. Ook niet meer proberen want het pakt gewoon niet lekker uit. Ik wil te graga maar durf niet. Dat kan alleen maar fout gaan en nooit magisch worden. Die mindset heb ik nu eenmaal, helaas. Want trippen lijkt me erg vet. Voor entertainment maar zeker ook voor inzichten.

Ik ben gevoelig voor 'middelen' dus start ik laag qua dosis. Eerst vertrouwen krijgen. Ik heb me stevig ingelezen op df, reddit, thirdwave, microdosing.nl, fb van microdosing.nl etc.

Ik schrijf live met de ervaring mee vandaar de flarden in plaats van volledige zinnen. Ik hoop dat het leesbaar is!



Datum: 21.12.2019, zaterdag
Tijd consumptie 13:20u,
Hoeveelheid: 0.5gr verse truffels mexicana
Status: kort geslapen, redelijk spacig van het slaapgebrek, voor de rest prima

====================================================================

T +15 = 13:15 > op de eerste verdieping met laptop en studieboeken, opkomend, wave, chaotische feels en toch gefocust, stabiel gevoel, muziek van carbon based lifeforms was enkele minuten heel mooi, enige stabiele euforie, kinderen (4,5 en 6) hadden met speciale stift op het raam getekend met mama, kerstversiering, voelde me blij verrast toen ik het zag toen ik even beneden kwam, stift gepakt en een paar paddo's getekend, zo ben ik :) en weer terug naar de studeerkamer, aantekeningen sorteren, even orde op zaken stellen in het studiemateriaal

T +60 = 14:20 > wave voorbij, rustig, kan me snel focussen, dit log opzetten (lukt goed) stap-voor-stap, enigszins analytisch, ik ervaar mijn emoties bewuster daardoor lijken ze vetter, ze zijn duidelijk duidelijker aanwezig, wel meegezogen in de muziek her en der.

T +90 = 14:40 > stabiel, nu ff aan de studie; vragen uit oefenexamens categoriseren en kort omschrijven, zo creΓ«er ik mijn eigen studiemateriaal en kan ik per deel-onderwerp de stof onder de knie krijgen.

T +120 = 15:20 > kalm, gefocust, heldere concentratie op de studie geweest de laatste 30min, tijd was er even niet en dit duidt voor mij op een flowstate, het is zeker geen verbeelding deze effecten, muziek van hiroshi yoshimura heeft me meegevoerd, nu naar de begane grond naar de kinderen, mama gaat 2 uren weg, step intop another realm i guess, ik zie dat ik telkens op exacte tijdstippen log, niet bewust gedaan.

T +265 = 17:35 > half zes geweest, twee uur met de kinderen doorgebracht, minder vaak uitgeschoten dan normaal terwijl ze in de decemberstress zitten en kapot zijn, langzame flowstate maar die was ook wel te wijten aan mn slaaptekort, diverse kindercrises vredevol danwel gecontroleerd aangepakt, opeens was mn vriendin thuis, terwijl ik normaal de tijd in me heb was dit nu zeker niet zo, wederom speelt moeheid een rol heb ik een sterk vermoeden, ben er nu wel 'uitgeraakt' voor een deel,

T +335 = 18:45 > lichte afterbuzz nu, na het avondeten even 15 minuten gewandeld en ik kreeg een veelvoorkomende negatieve gedachte terwijl ik die heel de middag niet gehad heb, benieuwd wat het in een uitgeruste staat doet, ik durf maandag of dinsdag de dosis wel op te schroeven naar 0.75gr, en wat te denken van een floattanksessie met truffels (wow), ik denk dat multitasken lastig is en het werktempo vertraagt, je wordt namelijk gedwongen/gezogen in een concentratiemodus en dat is heel prettig, ook benieuwd naar morgen wanneer de effecten nog merkbaar zouden moeten zijn, schatting: hartslag is met 10 slagen verhoogd geweest gedurende de sessie zo zie ik op mn garmin horloge, ik had mijn gevoeligheid goed ingeschat, in principe lijkt mij 0.5gr voldoende, om toch de grens nog exacter te kunnen bepalen ga ik de volgende keer 0.75 nemen.

T +heelveel = 21:20 > de concentratiemodus is still on, heel de dag erg in het nu geweest, supervet, de effecten zijn veelzijdig en allemaal positief, vooral de veelzijdigheid had ik niet verwacht, voor zover ik begrijp dient het zowat subperceptueel te zijn maar dat niveau overschrijdt het wel, helemaal niet onprettig :)
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Hee wat een leuk topic!

Binnekort wil ik ook gaan micro doseren met truffels. Nu heb ik een aanbieder gevonden die 25x 1gram Hollands hoop aanbied. Maar 25 dagen lijkt me 'n beetje lang. 6 dagen is gebruikelijk, toch?

En hoelang moet je dan wachten voordat alle tolerantie is verdwenen en je weer een volledige trip zou kunnen ervaren?
S
Space πŸ•‰Lid
01-01-2024, 00:00
#11
*.exe2.0 zei:
als je toch vrij bent en voor het entertainment gaat, zou ik 2gr doen :)

doe ik ook als het ff kan, lekker details en vormen zien in de natuur
geluiden van vogels checken
slechts een parkje met een vijver maar toch
Klik om te vergroten...
OkΓ© ik ben om, 2 gram wordt het! Wat een slechte ruggengraat.. πŸ˜‚

Maar je hebt gewoon gelijk, morgen ga ik voor entertainment en plezier! Ik ben echt gezegend met de natuur hier. We hebben heide, bos, water en zandvlaktes. Morgen maar eens een flinke wandeling maken, ik doe dit zoiezo te weinig.
*
*.exe2.0Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Wow, wat een luxe! Natuur!

Ruggengraat van rubber, word je mee geboren.
Kan je niks aan doen hoor 😎

Enjoy πŸ„βœ¨πŸŒ±πŸ•ŠοΈπŸ¦„

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."