Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD + Keta: een hoekige lopende band

LSD + Keta: een hoekige lopende band

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
L
Larocca1971Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Mooie tekst. :) Eerst LSD en eindigen met Keta is zalig. Ik neem de Keta altijd als ik lig en dan over mij kan laten komen. Ik en lopen op keta is echt geen zicht. :)
P
PsychodwnLid
01-01-2024, 00:00
#2
Wie: Ik (vrouw van 22) en een vriendin (vrouw van 18 ). Verder waren er vrienden bij onder invloed van MDMA, wiet, speed en ketamine.
Waar: Bij een goede vriend thuis wat voelt als mijn tweede thuis.
Wat: LSD 2 zegels van +/- 200 ug en ongeveer 300 mg ketamine.
Wanneer: Tweede kerstdag 2019

Wil je alleen de combinatie Keta + LSD lezen, lees dan alleen het stukje: ketamine, een hoekige lopende band!

Inleiding
Tweede kerstdag 2019 mijn eerste keer LSD (tevens is dit ook mijn eerst geschreven trip report). Ik zag een beetje op tegen tweede kerstdag met mijn familie, uiteindelijk was dit een super gezellige dag. Dit zorgde er dan ook voor dat ik mij zeer positief en vrolijk voelde. Nadat ik met mijn familie was geweest ging ik naar mijn vrienden toe. Ik had nog ketamine en MDMA op zak. Nadat ik er een tijdje was vroeg ik hem of hij nog wat zegels in huis had. Ik wilde al een hele tijd LSD proberen, maar wilde op het juiste moment wachten. Aangezien ik me positief, lichamelijk heel erg fit en energiek voelde was deze dag perfect. Helaas was er niets in huis, dus dit moest eerst bestelt worden. Gelukkig kon het diezelfde avond nog gebracht worden! Ik was erg zenuwachtig voor mijn eerste keer. Het duurde ook best lang voor het geleverd werd, zo'n 2 uur. Ik werd steeds zenuwachtiger. Toen het er eenmaal was heb ik gelijk een zegel onder mijn tong gelegd. Aangezien ik nooit heel erg heftig reageer op drugs en in overleg met een vriend heb ik direct een hele gebruikt. Dit was rond 2 uur in de nacht.

+/- 2 uur na inname
Ik ben zonder enige verwachting de trip ingegaan. Ik had geen idee wat mij te wachten stond, door de vele verschillende ervaringen die ik heb gehoord. Na ongeveer 2 uur merkte ik nog geen effecten. Ik dacht de hele tijd een verandering te merken, maar dan was er toch weer niks. Na 2,5 uur besloot ik bij te nemen. Ik wilde een halve zegel nemen, maar ik had zonder bedoeld een hele zegel afgeknipt (ik dacht een halve). Deze heb ik onder mijn tong gelegd. Tot mijn verbazing was het een hele, oeps... gelukkig vertrouw ik mezelf hier wel mee en mijn vrienden ook.

Dubbele laag ogen
Na zo'n 3,5 uur na inname begin ik eindelijk verandering te merken. Ik lag lekker op de bank, ondertussen stond er super fijne muziek op met leuke video's voor als je aan het trippen bent. Langzaam begonnen de vlaggen in de woonkamer te ademen. De vriendin waarmee ik het gebruikte had het vaker gedaan (ik noem haar even panda), en ook bij haar begon het te werken. Ineens voelde het als BAM en gebeurde er ineens heel veel om mij heen, zowel visueel als gedachten die op mij af kwamen. Ik kon het even totaal niet meer plaatsen en verwerken. Ik deed mijn ogen dicht om tot rust te komen. Dit werkte niet, ook de closed eye visuals waren erg aanwezig. Het voelde alsof ik een dubbele laag ogen had, maar de bovenste laag kon niet dicht. Ik wilde graag even in het donker zijn om te verwerken wat er gebeurde. Ik drukte mijn handen maar op mijn ogen zodat het donker werd, aangezien ik merkte dat ik lichtelijk in paniek raakte. Na ongeveer een paar minuutjes op mijn ademhaling te hebben gelet voelde ik me weer helemaal top.

Een ronde kamer
Het begon heerlijk in te kicken. Het leek alsof het huis waar ik was op het puntje van een berg stond. Het huis vormde zich ook om de berg heen, waardoor alles bolvormig was. Wanneer ik door het huis liep leek het alsof ik de bolling van de aarde kon waarnemen. Wanneer ik op de wc zat, leek het kamertje een cirkel te zijn. De reflectie van de verlichting op de wc draaide rondjes om me heen. Toch voelde naar de wc gaan als een momentje van rust. Toen ik mijn onderbroek omhoog trok dacht ik voor een moment dat hier ook een rits en een knoop in zat. Ik moest er een paar minuten over nadenken voor ik doorhad dat een onderbroek dit niet heeft (althans de meeste niet denk ik). Terug van de wc vertelde ik over de onderbroek ervaring. Ondertussen waren twee van de vrienden al naar bed. We waren nog met 2 jongens onder invloed van MDMA en panda onder invloed van LSD.

Een enorme lachkik
Terug op de bank keken we naar trippy videos. Toen keken Panda en ik elkaar aan, en schoten we tegelijk in de lach. We konden gewoon niet meer stoppen met lachen, en dit allemaal door het liedje van een kinderserie over een panda. Uiteindelijk volgden er meer trippy videos. Het leek alsof Panda en ik een connectie met elkaar hadden. Zonder woorden uit te spreken keken we elkaar aan op dezelfde momenten en moesten we keihard lachen. Het was alsof we elkaar precies begrepen en om precies dezelfde dingen moesten lachen. We kwamen in een hele melige bui terecht. Denk aan een remix van de muziek van goat simulator, en rollercoaster tycoon 1. Ineens herinnerde ik me de Jelly Fish Jam van een spongebob aflevering, dit is echt geweldig als je aan het trippen bent. Uiteindelijk had ik 2 vlees tangetjes waar ik de muziek mee volgde. Dit was ook weer zo hilarisch dat we in de lach schoten. Ik zat lekker op de grond en bedacht een spelletje. Ik moest mijn voet in de lucht houden, en via mijn tenen met een tangetje mijn sok uittrekken. Dit lukte totaal niet, en hem via mijn hak uittrekken voelde als cheaten. Na een flinke tijd heb ik hem toch maar via mijn hak uitgetrokken, anders duurde het echt nog uren. De lachkick stopte uiteindelijk ook. Het nummer: Instant Crush van Daft punk en Julian Casablancas kwam op inclusief de clip. Dit vond ik zo ontzettend chill dat we het nummer meerdere keren achter elkaar hebben afgespeeld. Nadenken over het leven begon ook meer, bij ieder clipje wat voorbij kwam dacht ik na over het leven en hoe belangrijk het is om ervan te genieten. Maar ook dacht ik veel na over de oneindigheid van het universum, en hoe verbonden wij hiermee zijn. Ik begon verder te filosoferen over hoe de mens het universum is, met name ons brein. En hoe bijzonder het is wat we allemaal wel niet kunnen met ons brein. Dat psychedelica misschien juist ons brein zo openstelt dat we eindelijk bij dit stukje van onszelf kunnen komen.

Ketamine, een hoekige lopende band
De inname van LSD was alweer een flinke tijd geleden. Ik bevond me vooral in de after space. Ik zat aan de eettafel en besloot een lijn keta te nemen. Ondertussen was er nog een andere vriendin aangekomen en ook zij nam ook een lijn keta. De ketamine die ik had was erg sterk, en er werd ook aangeraden om hem niet te onderschatten. Ik had deze keta al vaker gebruikt. Op gevoel legde ik een erg dikke lijn. Vrijwel direct na inname begon het al in te kicken, ik voelde mij gaan en moest me strak vasthouden aan de tafel. Het leek alsof ik totaal was overgenomen door ketamine en lsd. Alles voelde erg hoekig en geluid in mijn hoofd klonk als kartelrandjes. Ik was me niet meer bewust van mijn lichaam. Ik veranderde in een tegeltje, die zich bevond in een rij van andere tegeltjes. Het voelde als een lopende band, alle tegeltjes voor mij schoven door en ik ook. Ik moest wel wachten op het einde van de band eerder kon ik niet weg. Alle tegeltjes hadden een zwarte cartoon achtige opdruk met de letter P. Ineens werd ik uit een gat afgeschoten. Ik kwam als tegeltje op de tafel terecht. Echter veranderde ik als tegeltje van materiaal. Ik kreeg dikke haren, als een soort van stofdoek maar dan in de vorm van een tegel in de kleur groen. Voor de rest was alles in het zwart wit. Bij elke beweging die de tegel maakte klonk het als: KGG KGG KGG KGG, het klonk allemaal ook heel hoekig. Uiteindelijk veranderde ik in een kubus. Die van links naar rechts naar boven kroop. Omringd door allemaal andere kubussen die hetzelfde doel hadden. Toen begonnen er uit alle hoeken kubussen te komen, alles draaide maar toch voelde het nog steeds hoekig. Ik moest van boven naar beneden, van links naar rechts, diagonaal maar bij iedere beweging moest er toch een hoek worden aangeraakt. Ineens was ik me weer enigszins bewust van de tafel. Ik keek naar de glazen die erop stonden, en vond de stoel waarop ik zat totaal niet fijn. Het voelde heel erg hoog, ik durfde niet naar beneden te kijken. Ik gaf aan dat ik op de bank wilde zitten. Uit het niets kwamen er vanuit mijn linker ooghoek weer een stapel kubussen/blokken tevoorschijn. Deze namen weer mijn beeld over. Ik bleef weer heen en weer gaan voor een flinke tijd. Ik werd me weer enigszins bewust van de ruimte, en ik moest echt naar de bank maar ik durfde niet. Een vriendin tilde me op om te helpen, maar ik kon het niet. Uiteindelijk ging ze op de grond zitten en vertelde ze dat het veilig was op de grond. Ze hielp me naar de grond en ik vertrouwde haar ook. We zijn naar de bank gekropen, en door de veiligheid die zij me gaf stopte de trip langzaam. Ik heb me tijdens mijn tripje naar een ander universum niet paniekerig of heel erg angstig gevoeld. Ik kon mij overgeven aan wat er allemaal gebeurde. Het leek 3 uur te duren maar in werkelijkheid was dit ongeveer 20 minuutjes. Ik had wel echt een uur verwerkingstijd nodig. Uiteindelijk denk ik dat de betekenis was dat mensen zich heel snel overgeven aan hetzelfde leven. Dat iedere dag hetzelfde riedeltje is, alles op zelfde tijdstippen is en dit voor jaren lang. Dit is iets wat ik als persoon totaal niet wil. Ik heb uitdaging nodig en diversiteit en hier ben ik dan ook extra achter gekomen. Het was geen nare trip maar ook niet leuk. Ik ben blij dat er iets uit viel te halen. Mijn onbewuste ik heeft aangegeven hoe mijn toekomst moet worden.



Dit was dan mijn eerste trip report! Feedback is altijd welkom :)
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#3
Leuk report en welkom!
Erg herkenbaar ook allemaal. Vooral met keta erbij is het allemaal erg heftig natuurlijk. Dingen als "klinkt hoekig" snappen ook alleen mensen die psychedelica en/of keta hebben gehad. Mega grappig om te lezen. .. O en natuurlijk "tijd" , dat blijft een bijzonder iets met deze middelen :)
Wel apart dat je dus van die eerste zegel niet zoveel merkte. Waren het 2x200ug of 200ug in totaal, want dat scheelt nog al. Normaal gesproken is 200 ug al een redelijke dosis namelijk, laat staan 400ug. Lijkt bijna wel of die eerste weinig lsd bevatte en die tweede wel gewoon goed was.
Hoelang heb je uiteindelijk getript?
Verder.. Op naar de toekomst!!!
P
PsychodwnLid
01-01-2024, 00:00
#4
Mezelf zei:
Leuk report en welkom!
Erg herkenbaar ook allemaal. Vooral met keta erbij is het allemaal erg heftig natuurlijk. Dingen als "klinkt hoekig" snappen ook alleen mensen die psychedelica en/of keta hebben gehad. Mega grappig om te lezen. .. O en natuurlijk "tijd" , dat blijft een bijzonder iets met deze middelen :)
Wel apart dat je dus van die eerste zegel niet zoveel merkte. Waren het 2x200ug of 200ug in totaal, want dat scheelt nog al. Normaal gesproken is 200 ug al een redelijke dosis namelijk, laat staan 400ug. Lijkt bijna wel of die eerste weinig lsd bevatte en die tweede wel gewoon goed was.
Hoelang heb je uiteindelijk getript?
Verder.. Op naar de toekomst!!!
Klik om te vergroten...

Beide zegels zouden 200 ug moeten bevatten.. Misschien dat de eerste dan idd weinig lsd bevatte. Aangezien een vriendin wel super goed ging op 1 zegel. Tijd is idd een bijzonder iets met deze middelen haha!

Ik heb een aardige tijd getript, 2 uur snachts heb ik de eerste zegel ingenomen en tot 10 uur sochtends denk ik hard wezen trippen. Daarna meer de after space effecten die wel de gehele dag aanhielden.

En zeker op naar de toekomst :)!!
C
CerberusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zeer leuk trip report! Klinkt alsof je relatief diep getript hebt voor een eerste keer LSD! Heb je nog ervaring met andere psychedelica? Want het klinkt alsof je alles zeer goed afgehandeld hebt. Zeker dat stuk wanneer je de ketamine erdoor mixt, want wat je daar beschrijft klinkt heel abstract.

Wat mij ook erg opvalt zijn de gelijkenissen met mijn trips.

psychonique zei:
Het leek alsof Panda en ik een connectie met elkaar hadden. Zonder woorden uit te spreken keken we elkaar aan op dezelfde momenten en moesten we keihard lachen. Het was alsof we elkaar precies begrepen en om precies dezelfde dingen moesten lachen.
Klik om te vergroten...

Ja, mijn vorige twee diepe trips met vrienden had ik exact dit! Na de eerste keer deed ik het nog af als een illusie, maar na mijn trip van eergisteren kon ik de telepathie echt VOELEN. En het gekke is, een van mijn vrienden waarmee ik tripte bevestigde achteraf dat hij hetzelfde voelde.

psychonique zei:
Maar ook dacht ik veel na over de oneindigheid van het universum, en hoe verbonden wij hiermee zijn. Ik begon verder te filosoferen over hoe de mens het universum is, met name ons brein. En hoe bijzonder het is wat we allemaal wel niet kunnen met ons brein. Dat psychedelica misschien juist ons brein zo openstelt dat we eindelijk bij dit stukje van onszelf kunnen komen.
Klik om te vergroten...

Ook terugkerend thema in mijn trips. Mede daarom dat ik me afvraag of je al eerder psychedelica deed, want dat zijn mooie conclusies voor een eerste keer!
P
PsychodwnLid
01-01-2024, 00:00
#6
Cerberus zei:
Zeer leuk trip report! Klinkt alsof je relatief diep getript hebt voor een eerste keer LSD! Heb je nog ervaring met andere psychedelica?
Klik om te vergroten...
Dankjewel!!

Ja ik heb ervaring met andere psychedelica. Truffels, 2cb, en dmt.

Vet he hoe zo'n connectie voor beide personen voelbaar is! Mijn vriendin bevestigde dit namelijk ook. Het voelde ook alsof we op een dieper level van onze vriendschap zijn gekomen.

Cerberus zei:
Ook terugkerend thema in mijn trips. Mede daarom dat ik me afvraag of je al eerder psychedelica deed, want dat zijn mooie conclusies voor een eerste keer!
Klik om te vergroten...

Dit zijn inderdaad ook terugkomende gedachten bij mijn trips! Net als conspiracy theorieën, ook een terugkomend iets in mijn trips.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."