Wat: 1/2 zegel lsd en 1/2 2cb
Waar: gewoon thuis
Met wie: met vrouw, goede vriendin en haar vriend
Hoe laat: start 20.30 uur tot ong 06.00 uur.
De eerste keer LSD, had er jaren lang aan gedacht maar nooit aangedurft. Maar nu was het moment. Mijn vrouw ging truffelen (Atlantis) en een goede vriendin en haar vriend kwamen meedoen. Zij namen alle drie eerst 10 gram Atlantis, en kwamen na half uur in fijne, warme en lichte trip.
Het huis stond vol kaarsjes en we trippen vaker thuis op mdma, 2cb of truffels. Als de lsd indaalt voel ik mij na een onaangename bodyload bij de start wel lekker. Heerlijk zelfs. Opgewonden ook, maar vanbinnen uit. Alsof ik golven van orgasmes krijg op de bank om micro niveau.

Er wordt gemasseerd, geknuffeld, gelachen en gedanst. Ik aanschouw het maar voel mij ook soms naar binnen gezogen. Bizar dat urenlang dit gevoel blijft zonder dat ik bij hoef te nemen zoals bij mdma.
Maar ik wordt na 3 a 4 uur moe, en voel behoefte bij te nemen, mdma, vooral om wakker te blijven. Mijn vrienden zijn inmiddels op de 2cb overgegaan met wat ketamine. Mijn vrouw heeft een halfje 2cb genomen, ook om in de vibe te blijven zitten nu de truffels bij haar wat uitwerken.
Mijn vrienden adviseren 2cb, en ik neem een halfje. Van mdma krijg ik vaak een afterdip dus 2cb voelt handiger. In de overgang voel ik de lsd trip wat kantelen, en ik ga snel de hond uitlaten, daar heb ik later vast geen zin meer in. Het is inmiddels rond 01.30 uur en buiten is het grimmig, we wonen in de stad. Dat komt heel heftig en donker binnen door de lsd, en opkomende 2cb. Ik ben blij als ik binnen ben, en neem mij voor dit niet op een groot technofeest uit te proberen.

En dan slaat de 2cb in. Het is totaal overweldigend. Het voelt soms alsof ik bijna verdrink en stik in totale extase. Soms moet ik letterlijk naar adem happen en goed en diep doorademen. Dat voelt heerlijk maar bij vlagen ook beangstigend. Wat heb ik gedaan!? Maar dan opent het plafond zich en kijk ik er dwars doorheen. Ik zie God. Als in boeken en teksten vol arabisch, hebreeuws etc wat ik niet kan lezen maar wel begrijp. Alsof alles klopt, alle kennis en eenheid over mij wordt uitgestort. Ik ken dit gevoel alleen van ayahuasca maar nu voelt het veel lichter. En het is onontkoombaar.

Ik probeer uit te leggen aan mijn vrienden wat ik zie maar het is te veel. Engelen en condors in fel neon licht vliegen rond in de hemel, die het plafond heeft vervangen. De kleuren zijn prachtig, oranje, roze en geel zoals bij een zonsondergang met wolken die spelen met de zon.
Ik word er emotioneel van. En ik voel intens veel liefde voor mijn mooie vrouw en lieve vriendin en haar vriend. Magisch. Alsof ik hen zie en voel tot in de kern van hun ziel, hun eigen ik.
Het duurt nog even en rond 03.30 uur vertrekken onze vrienden. Zij zijn verrassend fit na de mix van truffels, 2cb en keta terwijl ik van een 1/2 lsd en 1/2 2cb echt zwaar aan het trippen ben😅😂. Kan zelf ook nauwelijks lopen.
Eenmaal in bed ben ik klaar met de lsd maar die is nog niet klaar met mij. Er volgen wat donkere episodes waarbij ik horrorachtige films met ogen open en ogen dicht beleef. Bloed en hoofden vliegen in het rond. Het is niet fijn, maar gelukkig duurt het niet lang. Als een blad aan een boom daal ik neer op aarde, en rond 06.00 uur val ik in slaap. Mijn vrouw slaapt dan inmiddels ook diep, uitgeput van de reis en nacht.
Nu, de volgende dag voel ik mij zweverig maar wel fijn. Vooralsnog geen afterdip alleen wel wat gevoelig voor geluiden en licht, vooral buiten waar mensen en auto's zijn. Maar het was een heerlijke en onvergetelijke ervaring die ik zeker kan aanraden. Maar wel in een veilige en rustige omgeving. Ik kan mij voorstellen dat lsd in een verkeerde of te drukke omgeving heel overweldigend kan zijn. En dan is 8 a 10 uur werking, zonder een echte afbouw wel echt heeeel lang😊😂😪.