#1
Zo, na een tijdje (onbewust) weggeweest te zijn van het DrugsForum wil ik toch graag mijn eerste ervaring met XTC delen.
Op voorhand waarschuw ik vast dat ik meestal niet erg goed ben in het schrijven van dit soort dingen dus je bent gewaarschuwd![:grin:]()
Al een hele lange tijd wil ik experimenteren met drugs, truffels en X staan bovenaan het lijstje. Al jaren rook ik dagelijks wiet en hasj maar de brave hendrik die ik ben heeft nog nooit de stap durven te zetten om het daadwerkelijk te doen. Ik zit in een hele fijne vriendengroep waar iedereen drugs gebruikt en heb een speciale klik met 1 van de meiden daar. Ik vertel in de groep (voor de zoveelste keer) dat ik binnenkort wel écht graag X wil proberen en zij oppert om mee te doen, mega tof! Ik voel meteen een soort euforie ontstaan in mijn lijf.
We spreken af dat ze naar ons toe komt, ik (23) en mijn vriend (25) wonen daar samen. Hij heeft, net als mij, ook nog nooit andere drugs dan het groene plantje op en is ook erg benieuwd.
Eind van de middag komt ze aan en gaan we eerst gezellig bijpraten en wat lichts eten. Uiteindelijk zetten we een playlist aan en beginnen rond 8 uur (met de nodige zenuwen) aan de eerste dosis. Een klein kwartje, misschien zelfs wel de helft van een kwartje, wordt ingenomen door ons alledrie. Mijn vriendin kent al een leven van drugs en het voelt heel erg prettig haar erbij te hebben.
Ongeveer een uur en een kwartier na de eerste dosis kijken we elkaar aan en voelen we alledrie eigenlijk niks. Mijn vriendin pakt dezelfde dosis bij en na een kwartier (anderhalf uur later) besluiten wij hetzelfde te doen, eenzelfde ‘portie’ wordt bijgepakt.
Al gauw begint mijn vrienden eea te voelen en begint dit ook te omschrijven. Terwijl ze dit aan het doen is krijg ik een mega zware bodyload die ik ken van wanneer ik net een joint teveel heb gerookt. Ik krijg het warm, en de kaarsen die aan staan geven hele rare schaduwen af. Mijn vriendin spot dit en vraagt of ik iets voel. Overdonderd van dit moment krijg ik niks gezegd en denk ik alleen maar bij mijzelf; wow als dit het is en ik moet dit nog een paar uur volhouden dan red ik het nooit!
Na een minuut of 3 zwakt dit af en voel ik mij normaal worden, dan pas kan ik zeggen wat ik net meegemaakt heb en hoe slecht het voelde, zo goed voelt het nu.
Ik kijk naar mijn vriend aangezien ik en mijn vriendin al aardig op een space zitten en ik kan de frustratie van zijn gezicht aflezen. Hij is een erg introvert persoon maar ik prik feiloos door hem heen na al die jaren samen, hij is gefrustreerd omdat hij niks voelt en wij wel. We stellen hem gerust dat hij moet wachten en het vanzelf komt, geduld is een schone zaak!
Ik zit op een lekkere space met af en toe een klein piekje maar alles is prima. Voor mijn vriendin geldt dit ook. Ineens vraagt ze aan mijn vriend of hij mijn arm en knie eens gaat strelen. Hij doet dit en dit was MAGISCH. Wat een puur genot zijn deze aanrakingen. Ik bedenk mij ineens dat ik mijn haren wil borstelen, want ze zitten vervelend en wil ze in een staart doen. Wanneer ik dit doe lijken mijn haren wel van zijde te voelen, ik heb nog nooit zoiets zachts gevoeld in mijn hele leven!
Ook vind ik andere aanraken echt helemaal fantastisch, iedereen voelt zo zacht, lief en fluffy. Mijn hond komt naar me toe en ik voel zijn vacht, het is een kortharige hond die vrij ruw aanvoelt qua textuur maar op zijn wangen is hij zo zacht dat het lijkt alsof het smelt in mijn handen.
We nemen alledrie nog een klein kwartje bij, mijn vriend is nog steeds redelijk nuchter terwijl hij een laag lichaamsgewicht heeft, toch apart hoe dat dan werkt bedenk ik me nog.
Ik begin een eeuwig durend verhaal op te hangen tegen hun (vooral gericht aan mijn vriend) hoe veel ik van ze houd en hoeveel ze voor me betekenen en betekend hebben de afgelopen 2 jaar, het waren 2 slopende jaren geweest waar het niet goed met me ging maar ik heb hardop tegen mezelf gezegt dat ik me nu niet daarmee bezig wil houden maar wil genieten van dit moment. Het voelt zo fijn om bijna nonstop te zeggen hoe verliefd ik ben op mijn vriend. We zijn al een poos samen maar elke dag voel ik mijzelf verliefder worden op hem tot mijn verbazing toe, want zo hoort dat niet te gaan?
Op dit moment maakt het niet uit en praat ik eindeloos hierover. Ik had al hiervoor gewaarschuwd aangezien ik vaak van wiet ook praatkicks krijg waar ik moeilijk uit mijn woorden kom omdat ik zoveel tegelijk wil vertellen, dus ze waren het wel gewend gelukkig!
Inmiddels begint mijn vriend wat te voelen en kan hij wat beter levelen met ons, wat heel fijn is! Ik voel een soort opluchting voor hem. De techno staat lekker aan op de achtergrond, ik hoor de muziek wel maar sla het niet echt op. We aaien en knuffelen wat af, ik begin te zoenen met mijn vriend en met haar, de BHs gaan uit en we vergelijken elkaars borsten, ik ben verliefd op die van haar en zij op die van mij. We voelen elkaar en ondertussen zit mijn vriend op de bank naar ons te kijken. De rest van de nacht hebben we alledrie naakt op de bank gezeten met het nodige gevoel en gefriemel bij elkaar.
We praten veel, knuffelen veel, strelen veel, zoenen veel, roken veel sigaretten (2+ pakjes per persoon die avond, bizar!) en het is zo’n fijne geruststelling dat mijn vriendin ons af en toe wijst op een slokje appelsap en vaak vraagt of iedereen zich nog goed voelt. Ik ben best een controlfreak en dat was ook de reden dat dit er nog nooit van gekomen was, bang voor het onbekende, bang voor wat je voelt en ervaart en het moeten loslaten.
Inmiddels ben ik het tijdsbesef kwijt, daar was ik totaal niet mee bezig, ik zag pas hoe laat/vroeg het was toen we naar bed gingen.
We hebben diepe gesprekken, lachen veel en pakken nog een aantal keer bij. Alles voelde zo veilig en oke. Ik heb mijzelf in lange tijd niet meer zo gelukkig gevoelt met een leeg hoofd zonder de eeuwige gedachtes. Wat een rust! Mijn vriend, die ook uit dezelfde moeilijke periode kwam, ervaart dit ook zo.
We viben lekker op de muziek en zijn alledrie euforisch! Mijn vriendin begint visuals op mijn gezicht te zien. Ik realiseer me dat ik ook een soort ‘moederfiguur’ ben met drugs op en vraag zo af en toe of ze nog goed gaat ed. We zijn wat aan het chillen en opeens zie ik 1 a 2 seconde durend oranje blokcijfers op de deur, getallen 1, 2 en 3. Bizar! Ik vertel dit vol enthousiasme maar ze komen niet meer terug, vriendin wijst ons weer op een slokje appelsap.
Eerlijk moet ik toegeven dat het nu een beetje vaag wordt, sommige zullen roepen dat het onverantwoord is om de eerste keer X zo hard te gaan maar alles was oke en mocht er zijn, we hebben alledrie een geweldige avond gehad.
Ondanks dat alles nu een beetje vaag werd kreeg ik meer en meer visuals. Ik zag groene reuzenratten op de tv, de allermooiste vormen, een soort hexagons die oneindig in elkaar overgingen in de kleuren groen en fluorroze, en een soort zwarte rijstkorrels die wit omcirkeld waren op mijn buik. Door de rijstkorrels lijkt het wel ofdag ik een harige buik heb, terwijl dit niet is. De verwarring in mijn hoofd toen ik dit door had was erg grappig, ik had veel lol met mezelf. Mijn vriend zag puzzels op de kat en mijn vriendin ook op onze gezichten. Er zijn toen wat 18+ dingen gebeurd op de bank bij mijn vriend en we besloten dat het genoeg is geweest en gingen naar boven om te slapen, allemaal een beetje in de comedown.
We zien dat het al half 11 sochtends (!!) is, we liggen in bed, iedereen nog wel knuffelig en hebben een trio. Toch wel een goede afsluiting van een magische avond.
Wonderbaarlijk vallen we alledrie snel in slaap maar zijn helaas na een uur of 4 a 5 al weer wakker. De day after voelden we ons allemaal heel fijn en ‘blessed’ met deze bizar mooie ervaring.
Inmiddels staat onze derde keer XTC gebruiken op de planning!
Hopelijk is dit verhaal een beetje te lezen op deze manier. Ik heb er in ieder geval van genoten en het is fijn hier weer aan terug te denken!
Op voorhand waarschuw ik vast dat ik meestal niet erg goed ben in het schrijven van dit soort dingen dus je bent gewaarschuwd
Al een hele lange tijd wil ik experimenteren met drugs, truffels en X staan bovenaan het lijstje. Al jaren rook ik dagelijks wiet en hasj maar de brave hendrik die ik ben heeft nog nooit de stap durven te zetten om het daadwerkelijk te doen. Ik zit in een hele fijne vriendengroep waar iedereen drugs gebruikt en heb een speciale klik met 1 van de meiden daar. Ik vertel in de groep (voor de zoveelste keer) dat ik binnenkort wel écht graag X wil proberen en zij oppert om mee te doen, mega tof! Ik voel meteen een soort euforie ontstaan in mijn lijf.
We spreken af dat ze naar ons toe komt, ik (23) en mijn vriend (25) wonen daar samen. Hij heeft, net als mij, ook nog nooit andere drugs dan het groene plantje op en is ook erg benieuwd.
Eind van de middag komt ze aan en gaan we eerst gezellig bijpraten en wat lichts eten. Uiteindelijk zetten we een playlist aan en beginnen rond 8 uur (met de nodige zenuwen) aan de eerste dosis. Een klein kwartje, misschien zelfs wel de helft van een kwartje, wordt ingenomen door ons alledrie. Mijn vriendin kent al een leven van drugs en het voelt heel erg prettig haar erbij te hebben.
Ongeveer een uur en een kwartier na de eerste dosis kijken we elkaar aan en voelen we alledrie eigenlijk niks. Mijn vriendin pakt dezelfde dosis bij en na een kwartier (anderhalf uur later) besluiten wij hetzelfde te doen, eenzelfde ‘portie’ wordt bijgepakt.
Al gauw begint mijn vrienden eea te voelen en begint dit ook te omschrijven. Terwijl ze dit aan het doen is krijg ik een mega zware bodyload die ik ken van wanneer ik net een joint teveel heb gerookt. Ik krijg het warm, en de kaarsen die aan staan geven hele rare schaduwen af. Mijn vriendin spot dit en vraagt of ik iets voel. Overdonderd van dit moment krijg ik niks gezegd en denk ik alleen maar bij mijzelf; wow als dit het is en ik moet dit nog een paar uur volhouden dan red ik het nooit!
Na een minuut of 3 zwakt dit af en voel ik mij normaal worden, dan pas kan ik zeggen wat ik net meegemaakt heb en hoe slecht het voelde, zo goed voelt het nu.
Ik kijk naar mijn vriend aangezien ik en mijn vriendin al aardig op een space zitten en ik kan de frustratie van zijn gezicht aflezen. Hij is een erg introvert persoon maar ik prik feiloos door hem heen na al die jaren samen, hij is gefrustreerd omdat hij niks voelt en wij wel. We stellen hem gerust dat hij moet wachten en het vanzelf komt, geduld is een schone zaak!
Ik zit op een lekkere space met af en toe een klein piekje maar alles is prima. Voor mijn vriendin geldt dit ook. Ineens vraagt ze aan mijn vriend of hij mijn arm en knie eens gaat strelen. Hij doet dit en dit was MAGISCH. Wat een puur genot zijn deze aanrakingen. Ik bedenk mij ineens dat ik mijn haren wil borstelen, want ze zitten vervelend en wil ze in een staart doen. Wanneer ik dit doe lijken mijn haren wel van zijde te voelen, ik heb nog nooit zoiets zachts gevoeld in mijn hele leven!
Ook vind ik andere aanraken echt helemaal fantastisch, iedereen voelt zo zacht, lief en fluffy. Mijn hond komt naar me toe en ik voel zijn vacht, het is een kortharige hond die vrij ruw aanvoelt qua textuur maar op zijn wangen is hij zo zacht dat het lijkt alsof het smelt in mijn handen.
We nemen alledrie nog een klein kwartje bij, mijn vriend is nog steeds redelijk nuchter terwijl hij een laag lichaamsgewicht heeft, toch apart hoe dat dan werkt bedenk ik me nog.
Ik begin een eeuwig durend verhaal op te hangen tegen hun (vooral gericht aan mijn vriend) hoe veel ik van ze houd en hoeveel ze voor me betekenen en betekend hebben de afgelopen 2 jaar, het waren 2 slopende jaren geweest waar het niet goed met me ging maar ik heb hardop tegen mezelf gezegt dat ik me nu niet daarmee bezig wil houden maar wil genieten van dit moment. Het voelt zo fijn om bijna nonstop te zeggen hoe verliefd ik ben op mijn vriend. We zijn al een poos samen maar elke dag voel ik mijzelf verliefder worden op hem tot mijn verbazing toe, want zo hoort dat niet te gaan?
Op dit moment maakt het niet uit en praat ik eindeloos hierover. Ik had al hiervoor gewaarschuwd aangezien ik vaak van wiet ook praatkicks krijg waar ik moeilijk uit mijn woorden kom omdat ik zoveel tegelijk wil vertellen, dus ze waren het wel gewend gelukkig!
Inmiddels begint mijn vriend wat te voelen en kan hij wat beter levelen met ons, wat heel fijn is! Ik voel een soort opluchting voor hem. De techno staat lekker aan op de achtergrond, ik hoor de muziek wel maar sla het niet echt op. We aaien en knuffelen wat af, ik begin te zoenen met mijn vriend en met haar, de BHs gaan uit en we vergelijken elkaars borsten, ik ben verliefd op die van haar en zij op die van mij. We voelen elkaar en ondertussen zit mijn vriend op de bank naar ons te kijken. De rest van de nacht hebben we alledrie naakt op de bank gezeten met het nodige gevoel en gefriemel bij elkaar.
We praten veel, knuffelen veel, strelen veel, zoenen veel, roken veel sigaretten (2+ pakjes per persoon die avond, bizar!) en het is zo’n fijne geruststelling dat mijn vriendin ons af en toe wijst op een slokje appelsap en vaak vraagt of iedereen zich nog goed voelt. Ik ben best een controlfreak en dat was ook de reden dat dit er nog nooit van gekomen was, bang voor het onbekende, bang voor wat je voelt en ervaart en het moeten loslaten.
Inmiddels ben ik het tijdsbesef kwijt, daar was ik totaal niet mee bezig, ik zag pas hoe laat/vroeg het was toen we naar bed gingen.
We hebben diepe gesprekken, lachen veel en pakken nog een aantal keer bij. Alles voelde zo veilig en oke. Ik heb mijzelf in lange tijd niet meer zo gelukkig gevoelt met een leeg hoofd zonder de eeuwige gedachtes. Wat een rust! Mijn vriend, die ook uit dezelfde moeilijke periode kwam, ervaart dit ook zo.
We viben lekker op de muziek en zijn alledrie euforisch! Mijn vriendin begint visuals op mijn gezicht te zien. Ik realiseer me dat ik ook een soort ‘moederfiguur’ ben met drugs op en vraag zo af en toe of ze nog goed gaat ed. We zijn wat aan het chillen en opeens zie ik 1 a 2 seconde durend oranje blokcijfers op de deur, getallen 1, 2 en 3. Bizar! Ik vertel dit vol enthousiasme maar ze komen niet meer terug, vriendin wijst ons weer op een slokje appelsap.
Eerlijk moet ik toegeven dat het nu een beetje vaag wordt, sommige zullen roepen dat het onverantwoord is om de eerste keer X zo hard te gaan maar alles was oke en mocht er zijn, we hebben alledrie een geweldige avond gehad.
Ondanks dat alles nu een beetje vaag werd kreeg ik meer en meer visuals. Ik zag groene reuzenratten op de tv, de allermooiste vormen, een soort hexagons die oneindig in elkaar overgingen in de kleuren groen en fluorroze, en een soort zwarte rijstkorrels die wit omcirkeld waren op mijn buik. Door de rijstkorrels lijkt het wel ofdag ik een harige buik heb, terwijl dit niet is. De verwarring in mijn hoofd toen ik dit door had was erg grappig, ik had veel lol met mezelf. Mijn vriend zag puzzels op de kat en mijn vriendin ook op onze gezichten. Er zijn toen wat 18+ dingen gebeurd op de bank bij mijn vriend en we besloten dat het genoeg is geweest en gingen naar boven om te slapen, allemaal een beetje in de comedown.
We zien dat het al half 11 sochtends (!!) is, we liggen in bed, iedereen nog wel knuffelig en hebben een trio. Toch wel een goede afsluiting van een magische avond.
Wonderbaarlijk vallen we alledrie snel in slaap maar zijn helaas na een uur of 4 a 5 al weer wakker. De day after voelden we ons allemaal heel fijn en ‘blessed’ met deze bizar mooie ervaring.
Inmiddels staat onze derde keer XTC gebruiken op de planning!
Hopelijk is dit verhaal een beetje te lezen op deze manier. Ik heb er in ieder geval van genoten en het is fijn hier weer aan terug te denken!