#1
Ik had vaak verhalen van me vader gehoord , en het leek nu alsof ik echt wist hoe hij zich voelde, heel raar voelde het.
Hallo , ik had ongeveer een week geleden zaterdag (13 oktober, het is op dit moment 22 oktober) al begonnen met een tripreport schrijven van truffels. Ik dacht gewoon laat ik het even schrijven op het drugsforum, als ik het in een ander programma doe komt het misschien ook lelijker uit als ik het kopieer en plak, dan worden misschien de regels langer, en dan moet ik later nog de emoji's toevoegen eventueel. En ik had wat woorden gekleurd gemaakt en vetgedrukt enzo en helemaal goed geschreven. Ik kan wel nog wat dingen opschrijven die ik toen had opgeschreven.
Ik ga gewoon wat ervaringen en opmerkingen over andere dingen schrijven, waarschijnlijk word het te lang omdat als er dingen in me op komen, dat ik die dan ook wil schrijven.
Eigenlijk is dat van vooraf niet echt belangrijk en een stuk daaronder ook niet, dus dat kan je skippen! Het waren gewoon wat gedachten die ik had toen en een beetje nu.
Vooraf: Ik had de truffels gewogen en het bleek 17 gram te zijn. ( in plaats van 15 gram)
Op internet stond dat 15- 20 gram voor een intense trip zorgt , only for experienced trippers.
En 20-40 gram voor een trip to the highest level, only for the real psychonauts.
Nou 17 gram ligt al aan de kant van 20 gram (hoewel het wel dichter bij 15 gram staat)
En bij truffels/paddo's is het zo dat een paar gram al veel verschil kan maken. En 20 gram is ook gewoon veel. De eerste keer deed ik 5 a 6 gram van een sterkere soort truffel (Sclerotia Valhalla).
15 gram is dan al 3 keer zo veel en 20 gram is dan 4 keer zo veel. Ik dacht ook zo van de eerste keer had ik een sterkere soort maar hoeveel werkzame stof erin zit kan sowieso altijd verschillen.
Ik wilde eerst ook nog thee maken en ook nog eten, dan moest ik natuurlijk wel eerst de thee maken en dan beginnen met eten als de thee klaar is, anders werkt hetgene wat je gegeten heb al een beetje in en dat is zonde want je hebt al snel tollerantie voor psylocibe. 17 gram zou iets van 3,5 meer zijn dan me eerste trip.
Op het begin: Ik schreef eerst allemaal shit en begon daarna met eten om iets van 14:03 a 14:04.
(ik denk vaak veel na en schrijf ook veel, ik had het ook misschien beter kunnen uitstellen want ik had eerst ook al een gevoel, misschien bang of dat het spannend was, en ik moest ook gewoon niet zo veel nadenken). Ik was ergens om 14:20 denk ik klaar met eten, dan heb je weer dat er al een beetje iets begint te werken van het eerste dat je hebt gegeten maarja.
Ik ging naar beneden en ik zei wat dingen tegen mijn moeder en broer, over dat ik die truffels net op had. Later begon ik denk ik al wat te voelen, dat het een beetje vaag werd. Toen nam ik alvast snoep en ik ging wat drinken pakken, een soort van sprite, dit smaakte heel raar na al die truffels die ik had gekauwd, er zit natuurlijk ook citroen in en dat heeft een bepaalde reactie met truffels. Het smaakte een soort van zout. Sommige mensen doen ook stukjes truffel met citroensap zodat het sterker is. Ik was eerst trouwens bang voor de come up terwijl ik aan het eten was dus ik wilde misschien wegen wat ik nog had liggen en dan dat min 15 gram, dus stel ik heb nog 5 gram over, dan weet ik dat ik 10 gram heb gegeten. Maar ik had ook niet heel veel gegeten volgensmij en anders heb ik ook misschien niet de trip die ik wil, achteraf gezien had ik beter 10 gram moeten nemen, of de trip uit stellen. Ik had trouwens mijn broer de 2 gram die ik had nog gegeven, ik wilde eerst eigenlijk kijken wat er gebeurt als ik het in de grond doe ( ik had eerst 17 gram).
Het begon al beneden met inwerken en toen ging ik naar boven. Het begon om 14:30 erg in te werken had ik opgeschreven op een blaadje. Ergens toen ik naar boven was gegaan had ik een liedje van Pink Floyd opgezet. Ik vond eigenlijk het effect eerst te heftig maar later toen ik even rechtop ging zitten later kon ik mezelf gewoon gerust stellen en toen was het ook wel chill.
De dingen die ik zag (ook de eerste dingen: Ik zag aan me linkerkant een beetje een soort lichtflits, een nog een paar denk ik. Ik weet niet meer precies de volgordes maar ik ga gewoon wat dingen noemen. ( hier was ik ongeveer die 13 oktober gebleven, toen de trip 2 weken geleden was)
Ik heb een poster in mijn kamer en daar staat een groot poppetje op , een anime poster en ik zag die haren bewegen alsof ze waaide in de wind. En en nog wat vage bewegingen maar niet heel duidelijk (bijvoorbeeld met zijn hand.) Ik zag een soort dingen die ik ook weleens in een trip simulation had gezien, dus oogjes op de plank in me kamer en op meer delen in me kamer.
Ik ging wat schrijven op whatsapp en die lettertjes gingen gewoon weg, vlogen naar de zijkant.
Ze zagen er ook raar uit, breder of meer van elkaar af.
Ik moest ook denken aan tripreport van iemand en die ging dan plaatjes van vrouwen bekijken, en dat het dan heel intens was.
Dus ik dacht ik ging dat ook doen, maar ik denk dat als je sex zou hebben dat het niet goed zou lukken. Er werd ook gezegd dat de ''sexdrive'' veel minder was dan bij lsd , zoiets. Het lukte niet.
Ik had geschreven om 15:47 dat het wel echt intens was , en dat ik ook veel gedachten had.
Het probleem is dat ik sowieso al op een bepaalde manier dacht, het was eerst moeilijk om uit te leggen , en het klinkt ook vaag als ik het uit leg. Gewoon dwangedachten, dingen die ik moet denken. Dus dit ging sneller met paddo's op. Op een geven moment was het een beetje over gegaan in een bad trip, dit was denk ik ergens na 15:50 of 16:00. Ik hoorde de muziek ook raar, alsof er twee muziekjes na elkaar spelen, dus 1 muziekje was dan 1 seconde eerder. Dus een soort echo. Of ik kon bepaalde delen van de muziek ook beter horen, en ook alsof een stuk achterstevoren speelt. Ik hoorde me broer raar naast mij kamer, mensen en muziek hoorde ik raar en het leek alof de truffels er dingen aan toe voegte. Ik zag ook een rood licht bij me mobiel later, terwijl die gewoon zo lag op me bed zonder beeldscherm. En gewoon meer dingen, dat vertel ik wel een keer.
Het leek ook op het begin alsof de truffels me gedachte konden lezen , dat ze op basis van me gedachte ook soms dingen lieten zien. Bijvoorbeeld dan dacht ik over wat ik zag op me poster, en dan rekt dat hoofd op de poster uit, alsof ze me gaan plagen of gaan uitsloven die truffels
Ook leek het alsof me kamer een soort simulation room was, waar ik eigenlijk altijd ben maar dat me leven nep is en dat ik altijd op die kamer ben, ik kan het niet uitleggen. Alsof ik al die tijd op de kamer ben. Ik heb ook eerder getript op paddo's in me kamer, en ook op 2cb, en ook nog een stuk op 2cb. Dusja.
Ik wilde ook naar een bepaald bos gaan, maar die route daar naartoe had ik ook gefietst toen ik lsa zaden had gegeten, dus dan heb ik misschien deja vu enzo. Een ander bos was ook leuker om te trippen maar dat was best wel ver en ik wist niet precies waar dat was en hoe ik moest fietsen.
Toen ik in me huis was leek het ook heel makkelijk om daar allemaal te komen, maar later aan de ene kant ook alsof het een grote opgave zou zijn, alsof elk stuk apart lang zou duren.
Ik ging uiteidenlijk gewoon een stuk fietsen, en ik zag een man fietsen en later kwam die voorbij.
En ik wilde achterom kijken en toen was hij al veel verder dan ik zou denken ….. Maar ik denk dat ik ook een tijd heb nagedacht en gefiets en dat ik toen pas achterom keek, maar ik had gewoon verwacht dat hij meer dichterbij was.
Ik kwam bij een plek, en daar vlakbij was een jongen doodgegaan. Hij was gevonden in het water toen vorig jaar, een paar dagen daarvoor had hij Lsd genomen hoorde ik van mensen, bekenden.
Dus dat vond ik wel apart, dan lijkt het aslof die truffels me ernaa toe hebben geleid maar het was gewoon heel toevallig denk ik. Ik ging verder fietsen en bepaalde plekken leken ook veel op plekken die ik kende, ook een pad leek op het pad waar ik eerst heen zou gaan, waar ik eerst over heen zou fietsen als ik naar het bos was gegaan (Wilgenbos). En later op de heuvel of vrug zag ik ook een plek waar ik herinneringen aan had.. Maar ik weet niet eens of het de goede was, Ik wilde ook weten waar ik was. Ik had hier naar die brug gefietst en ging later weer dezelfde weg terug, ik vond dit vervelend. Ik was ook een beetje de weg kwijt. Uiteindelijk wist ik wel hoe ik terug moest fietsen. Maar het was een alternatieve route, en ik kende bepaalde plekken ook niet. Er kwam nog iemand langs fietsen ( een zwart persoon) en hij zat denk ik een joint te roken op de fiets, ik rook die wiet lucht, later in mijn huis rook ik soms nog een wiet lucht. ( hallucinatie).
Ik mijn huis binnen en maakte een opmerking naar mijn broer want hij zat van die brede bewegingen te maken alsof hij een sterke man was, en maakte ik zo'n grapje: kast (kasttoe)
Ik ging daarna naar boven en me neef had me wat gestuurd voor afleiding en ik ging op me computer. Later moest ik eten en het was raar want het leek soms alof ik niet zo goed wist wat ik met het eten moest, of het duurde gewoon heel lang. Ook als mensen om me heen over dingen hadden dan dacht ik soms mee. En het vervelende was dat het moeilijk was om te praten, Ik dacht ook zo ingwikkeld of ik had dan een beschrijving/verwoording in me hoofd en dan was het moeilijk om te vertellen, alsof ik te ingewikkeld dacht voor anderen, en ingewikkelder dacht dan anderen.
Het was wel grappig dat we het hadden over een vertaling van een bepaald groente ofzoiets en ik dacht precies hetzelfde als me vader. Terwijl ik de vertaling niet kende.
Ik moest later ook gewoon veel lachen en mijn brein was erg creatief door die paddo's.
Later ging ik nog naar de winkel met me broer, en in de nacht ging ik nog met me oudste broer praten, hij zat hasj te roken maar het rook eerst naar wiet, me andere broer zei ook wel een keer dat het naar wiet rook toen ik onder ze raam zat te roken.
Het laatste:
het leek later alsof veel mensen veel aardiger zijn dan ik dacht, of dat meer mensen aardig waren dan ik dacht, dat lieten de truffels me zien. En dat het leven gewoon een grap was of een lolletje. Niet per se dat maar het is heel moeilijk uit te leggen. Alsof het allemaal niet uit maakt. En die truffels waren gewoon heel silly. Het leek ook alsof me broer ook iets had genomen want hij maakte ook heel veel grapjes op een bepaalde manier, en liet me ook erg lachen steeds.
Hallo , ik had ongeveer een week geleden zaterdag (13 oktober, het is op dit moment 22 oktober) al begonnen met een tripreport schrijven van truffels. Ik dacht gewoon laat ik het even schrijven op het drugsforum, als ik het in een ander programma doe komt het misschien ook lelijker uit als ik het kopieer en plak, dan worden misschien de regels langer, en dan moet ik later nog de emoji's toevoegen eventueel. En ik had wat woorden gekleurd gemaakt en vetgedrukt enzo en helemaal goed geschreven. Ik kan wel nog wat dingen opschrijven die ik toen had opgeschreven.
Ik ga gewoon wat ervaringen en opmerkingen over andere dingen schrijven, waarschijnlijk word het te lang omdat als er dingen in me op komen, dat ik die dan ook wil schrijven.
Eigenlijk is dat van vooraf niet echt belangrijk en een stuk daaronder ook niet, dus dat kan je skippen! Het waren gewoon wat gedachten die ik had toen en een beetje nu.
Vooraf: Ik had de truffels gewogen en het bleek 17 gram te zijn. ( in plaats van 15 gram)
Op internet stond dat 15- 20 gram voor een intense trip zorgt , only for experienced trippers.
En 20-40 gram voor een trip to the highest level, only for the real psychonauts.
Nou 17 gram ligt al aan de kant van 20 gram (hoewel het wel dichter bij 15 gram staat)
En bij truffels/paddo's is het zo dat een paar gram al veel verschil kan maken. En 20 gram is ook gewoon veel. De eerste keer deed ik 5 a 6 gram van een sterkere soort truffel (Sclerotia Valhalla).
15 gram is dan al 3 keer zo veel en 20 gram is dan 4 keer zo veel. Ik dacht ook zo van de eerste keer had ik een sterkere soort maar hoeveel werkzame stof erin zit kan sowieso altijd verschillen.
Ik wilde eerst ook nog thee maken en ook nog eten, dan moest ik natuurlijk wel eerst de thee maken en dan beginnen met eten als de thee klaar is, anders werkt hetgene wat je gegeten heb al een beetje in en dat is zonde want je hebt al snel tollerantie voor psylocibe. 17 gram zou iets van 3,5 meer zijn dan me eerste trip.
Op het begin: Ik schreef eerst allemaal shit en begon daarna met eten om iets van 14:03 a 14:04.
(ik denk vaak veel na en schrijf ook veel, ik had het ook misschien beter kunnen uitstellen want ik had eerst ook al een gevoel, misschien bang of dat het spannend was, en ik moest ook gewoon niet zo veel nadenken). Ik was ergens om 14:20 denk ik klaar met eten, dan heb je weer dat er al een beetje iets begint te werken van het eerste dat je hebt gegeten maarja.
Ik ging naar beneden en ik zei wat dingen tegen mijn moeder en broer, over dat ik die truffels net op had. Later begon ik denk ik al wat te voelen, dat het een beetje vaag werd. Toen nam ik alvast snoep en ik ging wat drinken pakken, een soort van sprite, dit smaakte heel raar na al die truffels die ik had gekauwd, er zit natuurlijk ook citroen in en dat heeft een bepaalde reactie met truffels. Het smaakte een soort van zout. Sommige mensen doen ook stukjes truffel met citroensap zodat het sterker is. Ik was eerst trouwens bang voor de come up terwijl ik aan het eten was dus ik wilde misschien wegen wat ik nog had liggen en dan dat min 15 gram, dus stel ik heb nog 5 gram over, dan weet ik dat ik 10 gram heb gegeten. Maar ik had ook niet heel veel gegeten volgensmij en anders heb ik ook misschien niet de trip die ik wil, achteraf gezien had ik beter 10 gram moeten nemen, of de trip uit stellen. Ik had trouwens mijn broer de 2 gram die ik had nog gegeven, ik wilde eerst eigenlijk kijken wat er gebeurt als ik het in de grond doe ( ik had eerst 17 gram).
Het begon al beneden met inwerken en toen ging ik naar boven. Het begon om 14:30 erg in te werken had ik opgeschreven op een blaadje. Ergens toen ik naar boven was gegaan had ik een liedje van Pink Floyd opgezet. Ik vond eigenlijk het effect eerst te heftig maar later toen ik even rechtop ging zitten later kon ik mezelf gewoon gerust stellen en toen was het ook wel chill.
De dingen die ik zag (ook de eerste dingen: Ik zag aan me linkerkant een beetje een soort lichtflits, een nog een paar denk ik. Ik weet niet meer precies de volgordes maar ik ga gewoon wat dingen noemen. ( hier was ik ongeveer die 13 oktober gebleven, toen de trip 2 weken geleden was)
Ik heb een poster in mijn kamer en daar staat een groot poppetje op , een anime poster en ik zag die haren bewegen alsof ze waaide in de wind. En en nog wat vage bewegingen maar niet heel duidelijk (bijvoorbeeld met zijn hand.) Ik zag een soort dingen die ik ook weleens in een trip simulation had gezien, dus oogjes op de plank in me kamer en op meer delen in me kamer.
Ik ging wat schrijven op whatsapp en die lettertjes gingen gewoon weg, vlogen naar de zijkant.
Ze zagen er ook raar uit, breder of meer van elkaar af.
Ik moest ook denken aan tripreport van iemand en die ging dan plaatjes van vrouwen bekijken, en dat het dan heel intens was.
Dus ik dacht ik ging dat ook doen, maar ik denk dat als je sex zou hebben dat het niet goed zou lukken. Er werd ook gezegd dat de ''sexdrive'' veel minder was dan bij lsd , zoiets. Het lukte niet.
Ik had geschreven om 15:47 dat het wel echt intens was , en dat ik ook veel gedachten had.
Het probleem is dat ik sowieso al op een bepaalde manier dacht, het was eerst moeilijk om uit te leggen , en het klinkt ook vaag als ik het uit leg. Gewoon dwangedachten, dingen die ik moet denken. Dus dit ging sneller met paddo's op. Op een geven moment was het een beetje over gegaan in een bad trip, dit was denk ik ergens na 15:50 of 16:00. Ik hoorde de muziek ook raar, alsof er twee muziekjes na elkaar spelen, dus 1 muziekje was dan 1 seconde eerder. Dus een soort echo. Of ik kon bepaalde delen van de muziek ook beter horen, en ook alsof een stuk achterstevoren speelt. Ik hoorde me broer raar naast mij kamer, mensen en muziek hoorde ik raar en het leek alof de truffels er dingen aan toe voegte. Ik zag ook een rood licht bij me mobiel later, terwijl die gewoon zo lag op me bed zonder beeldscherm. En gewoon meer dingen, dat vertel ik wel een keer.
Het leek ook op het begin alsof de truffels me gedachte konden lezen , dat ze op basis van me gedachte ook soms dingen lieten zien. Bijvoorbeeld dan dacht ik over wat ik zag op me poster, en dan rekt dat hoofd op de poster uit, alsof ze me gaan plagen of gaan uitsloven die truffels
Ook leek het alsof me kamer een soort simulation room was, waar ik eigenlijk altijd ben maar dat me leven nep is en dat ik altijd op die kamer ben, ik kan het niet uitleggen. Alsof ik al die tijd op de kamer ben. Ik heb ook eerder getript op paddo's in me kamer, en ook op 2cb, en ook nog een stuk op 2cb. Dusja.
Ik wilde ook naar een bepaald bos gaan, maar die route daar naartoe had ik ook gefietst toen ik lsa zaden had gegeten, dus dan heb ik misschien deja vu enzo. Een ander bos was ook leuker om te trippen maar dat was best wel ver en ik wist niet precies waar dat was en hoe ik moest fietsen.
Toen ik in me huis was leek het ook heel makkelijk om daar allemaal te komen, maar later aan de ene kant ook alsof het een grote opgave zou zijn, alsof elk stuk apart lang zou duren.
Ik ging uiteidenlijk gewoon een stuk fietsen, en ik zag een man fietsen en later kwam die voorbij.
En ik wilde achterom kijken en toen was hij al veel verder dan ik zou denken ….. Maar ik denk dat ik ook een tijd heb nagedacht en gefiets en dat ik toen pas achterom keek, maar ik had gewoon verwacht dat hij meer dichterbij was.
Ik kwam bij een plek, en daar vlakbij was een jongen doodgegaan. Hij was gevonden in het water toen vorig jaar, een paar dagen daarvoor had hij Lsd genomen hoorde ik van mensen, bekenden.
Dus dat vond ik wel apart, dan lijkt het aslof die truffels me ernaa toe hebben geleid maar het was gewoon heel toevallig denk ik. Ik ging verder fietsen en bepaalde plekken leken ook veel op plekken die ik kende, ook een pad leek op het pad waar ik eerst heen zou gaan, waar ik eerst over heen zou fietsen als ik naar het bos was gegaan (Wilgenbos). En later op de heuvel of vrug zag ik ook een plek waar ik herinneringen aan had.. Maar ik weet niet eens of het de goede was, Ik wilde ook weten waar ik was. Ik had hier naar die brug gefietst en ging later weer dezelfde weg terug, ik vond dit vervelend. Ik was ook een beetje de weg kwijt. Uiteindelijk wist ik wel hoe ik terug moest fietsen. Maar het was een alternatieve route, en ik kende bepaalde plekken ook niet. Er kwam nog iemand langs fietsen ( een zwart persoon) en hij zat denk ik een joint te roken op de fiets, ik rook die wiet lucht, later in mijn huis rook ik soms nog een wiet lucht. ( hallucinatie).
Ik mijn huis binnen en maakte een opmerking naar mijn broer want hij zat van die brede bewegingen te maken alsof hij een sterke man was, en maakte ik zo'n grapje: kast (kasttoe)
Ik ging daarna naar boven en me neef had me wat gestuurd voor afleiding en ik ging op me computer. Later moest ik eten en het was raar want het leek soms alof ik niet zo goed wist wat ik met het eten moest, of het duurde gewoon heel lang. Ook als mensen om me heen over dingen hadden dan dacht ik soms mee. En het vervelende was dat het moeilijk was om te praten, Ik dacht ook zo ingwikkeld of ik had dan een beschrijving/verwoording in me hoofd en dan was het moeilijk om te vertellen, alsof ik te ingewikkeld dacht voor anderen, en ingewikkelder dacht dan anderen.
Het was wel grappig dat we het hadden over een vertaling van een bepaald groente ofzoiets en ik dacht precies hetzelfde als me vader. Terwijl ik de vertaling niet kende.
Ik moest later ook gewoon veel lachen en mijn brein was erg creatief door die paddo's.
Later ging ik nog naar de winkel met me broer, en in de nacht ging ik nog met me oudste broer praten, hij zat hasj te roken maar het rook eerst naar wiet, me andere broer zei ook wel een keer dat het naar wiet rook toen ik onder ze raam zat te roken.
Het laatste:
het leek later alsof veel mensen veel aardiger zijn dan ik dacht, of dat meer mensen aardig waren dan ik dacht, dat lieten de truffels me zien. En dat het leven gewoon een grap was of een lolletje. Niet per se dat maar het is heel moeilijk uit te leggen. Alsof het allemaal niet uit maakt. En die truffels waren gewoon heel silly. Het leek ook alsof me broer ook iets had genomen want hij maakte ook heel veel grapjes op een bepaalde manier, en liet me ook erg lachen steeds.