Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste 2cb trip

Eerste 2cb trip

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Hallo jongens hier ben ik weer met een trip report. Ik ben een jongen van 19jaar ik had al ervaring met LSD Wiet en XTC. Ik besloot om 2-CB een kans te geven. Er was een nuchtere tripsitter aanwezig. De blauwe rockstar pil die ik had was getest op 17MG.
Ik was aardig zenuwachtig ik had hem ingenomen tot mijn verbazing begon ik het snel te voelen. Ik voelde tintelingen door me lichaam en ik voelde mijn lichaam lichter worden. Op het gegeven moment begon ik patronen op de hele muur te zien. Ik was aardig in de war aan het raken. Maar het was lang niet zo heftig als LSD. Ik voelde mij wel heel vaag alsof ik een ander persoon was wat normaal is voor trip middelen. Ik had geen closed eyes visuals wat ik jammer vond. Ik was Tupac aan het luisteren en ik hoorde het geluid 4keer dat was wel sick.
Toen ik hard ging ging ik naar buiten lopen voelde heel raar. Aangekomen ging ik onder een overkapping in mijn tuin zitten. Ik staarde naar een boom die boom die waaide en alle bladen gingen heen en weer. Als ik er lang naar staarde veranderde het in patronen wat echt mooi was. Wat ik vooral merkte aan 2cb is dat je gedachtes heel snel naar alle kanten schieten. Soms denk je wat mooi soms denk je wat ben ik raar. Of wat als iedereen je voor de gek houd. Ik probeer dan meestal zo snel mogelijk aan leuke dingen te denken. Ik ben ook totaal niet bad gegaan. Maar bij 2cb had ik veel vage gedachtes wat ik bij LSD niet had. Gegeven moment dacht ik in de trip wie ben ik nou eigenlijk. Dat was wel apart maar ik vond het wel een leuke milde trip ideaal voor iemand die voor het eerst wil trippen. Volgende keer gewoon weer LSD. Ik had ook een keer visuals op XTC dat was nog vager op de cooldown. Ik had ook echt veel gebruikt 2pillen op 1 avond. Ik zag op gegeven moment met mijn ogen dicht een cartoon eend die een kind vasthield. Like wtf. Ben gestopt met xtc. Ik merkte dat ik bijna geen pauze kon houden. Ik had in 3maanden elke dag maand Xtc gedaan en werd ook erg depressief van de laatste keer dat heeft me wakker geschud. Fijn weekend iedereen!!
Groetjes Trippy meeuw
N
Neo-ShulginistLid
01-01-2024, 00:00
#2
trippymeeuw zei:
Volgende keer gewoon weer LSD.
Klik om te vergroten...
Haha dit is elke keer dat ik een ander psychedelicum gebruik weer de conclusie waarop ik uitkom. LSD is gewoon het best.
A
AntiBenzo1312Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Neo-Shulginist zei:
Haha dit is elke keer dat ik een ander psychedelicum gebruik weer de conclusie waarop ik uitkom. LSD is gewoon het best.
Klik om te vergroten...
Precies 2cb vind ik niet zo diepgaand als LSD

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."