#1
evare blower
evare 2cb gebruiker
2de x ketamine
mix het![:)]()
vorige week zn mooie evaring gekregen door 2cb wiet en ketamine’ toen me eerste x ketamine gebruikt en gelijk met 2cb erbij![:)]()
dus ik had zn idee van volgende week wil ik het weer doen, om 1 me 2cb op temaken en 2 het was gewoon zo mooi.
me idee was om 11 uur te beginnen.
rond een uur of 1-2 een goeie blow roken en om 2 ook nog 2cb bij dosieren om te verlengen
om 10 uur nog een blow gerookt met een vriend van me’ daarna naar huis gegaan.
11:00 ik neem me eerste lijn ket 50mg
11:10 hij valt lekker en ik voel me goed geen problemen ik ga lekker
11:20 ik vind da ik lekker ga dus ik denk nog een lijntje te kunnen nemen zo gezecht zo gedaan dit x was het 70mg.
11:30 hij kickt in ik denk nu moe ik me 2cb ook nemen’ ik pak me zakje 2cb pak rond de 48-53mg neem een slok water en wachten maar.
11:50 helaas werkt het niet hoe ik wouw dat het werkte, ik lag in bed half ko met een emmer naast me gigantish duizelig ik voelde de 2cb inkicke maar ik ging superbad door ik denk de ket, alles draait ik kan nie normaal denken en de muziek die ik op heb is verschrikkelijk. en het kutte is ik kan nie opstaan of uberhaupt bewegen om de muziek af te zetten’ ik probeer zo me best om op te staan en naar me pc te lopen, en het lukt na 10 minuten een ander lied en ik ging weer liggen want van het staan moes ik kotsen. ik heb tot een uur of 1 me zelf gezegt dit is in een uur over hou vol’ en ik bleef kotsen. toen ben ik rond half 2 gaan slapen.
wat er fout is gegaan?
of het komt omdat ik ervoor wel wat geblowed had.
of ik heb te veel ket genomen’ me weegschaal deed y ook nie perfect dus me 2de lijn kon 70-110 zijn ik dacht 70
of ik moet eerst in de 2cb zitten en dan pas aan de ket en nie andersom
ik heb denk ik de ket onderschat. deze dag
zeker omdag het me 2de x was
voor de volgende x( eerst 2cb doserenm) net in me 2cb klein stukkes van 30-50 mg naar binnen werken vsn de ket’ en op me peak van de 2cb een blow roken en nog. bij doseren
ff maandje wachten en ik ga het opnieuw proberen
evare 2cb gebruiker
2de x ketamine
mix het
vorige week zn mooie evaring gekregen door 2cb wiet en ketamine’ toen me eerste x ketamine gebruikt en gelijk met 2cb erbij
dus ik had zn idee van volgende week wil ik het weer doen, om 1 me 2cb op temaken en 2 het was gewoon zo mooi.
me idee was om 11 uur te beginnen.
rond een uur of 1-2 een goeie blow roken en om 2 ook nog 2cb bij dosieren om te verlengen
om 10 uur nog een blow gerookt met een vriend van me’ daarna naar huis gegaan.
11:00 ik neem me eerste lijn ket 50mg
11:10 hij valt lekker en ik voel me goed geen problemen ik ga lekker
11:20 ik vind da ik lekker ga dus ik denk nog een lijntje te kunnen nemen zo gezecht zo gedaan dit x was het 70mg.
11:30 hij kickt in ik denk nu moe ik me 2cb ook nemen’ ik pak me zakje 2cb pak rond de 48-53mg neem een slok water en wachten maar.
11:50 helaas werkt het niet hoe ik wouw dat het werkte, ik lag in bed half ko met een emmer naast me gigantish duizelig ik voelde de 2cb inkicke maar ik ging superbad door ik denk de ket, alles draait ik kan nie normaal denken en de muziek die ik op heb is verschrikkelijk. en het kutte is ik kan nie opstaan of uberhaupt bewegen om de muziek af te zetten’ ik probeer zo me best om op te staan en naar me pc te lopen, en het lukt na 10 minuten een ander lied en ik ging weer liggen want van het staan moes ik kotsen. ik heb tot een uur of 1 me zelf gezegt dit is in een uur over hou vol’ en ik bleef kotsen. toen ben ik rond half 2 gaan slapen.
wat er fout is gegaan?
of het komt omdat ik ervoor wel wat geblowed had.
of ik heb te veel ket genomen’ me weegschaal deed y ook nie perfect dus me 2de lijn kon 70-110 zijn ik dacht 70
of ik moet eerst in de 2cb zitten en dan pas aan de ket en nie andersom
ik heb denk ik de ket onderschat. deze dag
zeker omdag het me 2de x was
voor de volgende x( eerst 2cb doserenm) net in me 2cb klein stukkes van 30-50 mg naar binnen werken vsn de ket’ en op me peak van de 2cb een blow roken en nog. bij doseren
ff maandje wachten en ik ga het opnieuw proberen