Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums5x getript op 7.5 gram Mexicana - Love it!

5x getript op 7.5 gram Mexicana - Love it!

2 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
R
RivalrieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Truffels hebben zeker invloed op mij gehad. Ik zag in dat ik eigenlijk heel gelukkig ben ondanks in een burn-out te zitten.

Ik weet niet of het handig is om elke week te trippen. Je hebt ook tijd nodig om je trips te verwerken. Daarnaast bouw je wel een beetje tolerantie op, al weet ik niet hoe lang dit aanhoudt.
N
NtHLid
01-01-2024, 00:00
#2
Na mijn hoge dosis van 22 gram high hawaiians ben ik best omver geblazen van de effecten die truffels op je kunnen hebben.
Dat spul intrigeert mij heel erg.

Sindsien ben ik begonnen met kleinere dosis van de Mexicana te nemen (7.5 gram) om de 2 a 3 weken.
Eigenlijk wanneer ik me er goed en lekker bij voel. Soms ook weleens om de paar dagen.

Vorige week zaterdag voor het eerst 7.5 gr genomen tijdens een lange wandeling in de natuur.
Het regende keihard en ik was samen met mijn broer.
17 km gelopen.

Héérlijk!
Na anderhalf uur hoefde ik geen enkele moeite nog te doen om mijn benen vooruit te krijgen, heel bizar.
Alsof een andere kracht mij voortbewoog en ik me alleen nog maar in mijn hoofd bevond.
De regen en kou waren minder aanwezig voor mijn gevoel en ik zat in mijn regenpak lekker in mijn eigen wereldje.
Alsof je op de camping in de tent tijdens de storm een donald duckje zit te lezen.

De andere keren heb ik het alleen thuis gebruikt.
Allen waren ze zéér filosofisch van aard en grepen ze terug naar mijn 2e meest heftigste trip (high hawaiians).
Het gevoel dat je ziel (laat ik het bewustzijn noemen) van een soort oerbron vandaan komt.
En dat we allemaal één zijn, één met het universum.

Tot slot het relaxte gevoel, die ontspannenheid en zeker in combinatie met meditatie! Hemels!
Ik snap echt niet dat mensen nog steeds zoveel alcohol zuipen, maar goed dat terzijde.

Toch vraag ik me af als ik ieder weekend op zo'n dosis zou gaan trippen, of dat echt goed voor je lichaam en geest is?
Ooit wil ik 3x zo'n bakje high hawaiians nemen (66 gram), eens heel diep gaan en kijken wat er gebeurd.
Al ben ik er ook bang voor.

Maar voor nu vind ik die lichte dosis op Mexicana echt lekker.
Zeker met beetje meditatie.

Zijn er meer mensen die regelmatig al voor langere tijd op dit soort dosis hebben getript?
Zijn jullie na verloop van tijd anders in het leven gaan staan? En heeft het een positieve of negatieve uitwerking gehad?
En zijn er dingen waar ik voor uit moet kijken?

Graag hoor ik jullie verhalen!
M
MindlessLid
01-01-2024, 00:00
#3
NtH zei:
Zijn er meer mensen die regelmatig al voor langere tijd op dit soort dosis hebben getript?
Klik om te vergroten...
Wel meerdere keren voor langere tijd (bijna) wekelijks op 15 gram getript.

NtH zei:
Zijn jullie na verloop van tijd anders in het leven gaan staan? En heeft het een positieve of negatieve uitwerking gehad?
Klik om te vergroten...
Psilocybine heeft mijn wereldbeeld totaal op zijn kop gezet. Me in mijn eigen ervaring getoond hoe ziek en krankzinnig onze maatschappij en dus ook ikzelf is/ben. Het probleem is, het laat je dat zien maar je moet zelf deze dingen integreren. Je komt namelijk elke keer weer terug in dezelfde zieke onbewuste wereld (en eigen ego). Voor mij was het hierom zowel positief als negatief om zo vaak de "trip-dimensie" te bezoeken. Ja, het is een werkelijk geneesmiddel dat je op zielsniveau aan jezelf laat werken, maar als je het te vaak gebruikt dan kun je mogelijk te gefascineerd en zelfs geobsedeerd raken door deze mystieke ervaringen.

NtH zei:
En zijn er dingen waar ik voor uit moet kijken?
Klik om te vergroten...
Het te vaak trippen dus. Wat @Rivalrie ook zei, je hebt tijd nodig om je trips te verwerken. Lichamelijk kun je op zich elke week of elke twee weken trippen en in mijn ogen kan dat ook best eens 2 keer achter elkaar of zo, maar dat maanden en maanden achter elkaar doen is denk ik niet goed. Zelf ervoer ik tijdens dat frequente trippen ook dat mijn trips steeds duisterder werden. Psilocybine geeft je in mijn ogen altijd wat je nodig hebt en niet wat je wilt. En soms heb je het gewoon nodig om langere tijd niet te trippen. Dan kunnen je trips je dat op die manier duidelijk gaan maken. Beter laat je het niet zover komen en bespaar je jezelf die ervaringen, die je er ook nog eens van kunnen afschrikken om ooit weer te trippen, want deze kunnen angstaanjagend zijn.

Je zegt dat je een keer 66 gram truffels wilt proberen. Als je er echt op gebrand bent om het te doen, dan houd ik je niet tegen, maar ik wil je wel waarschuwen dat dat wel even andere koek is dan 22 gram. Ik heb zulke doseringen gedaan en vond ze fascinerend maar ook enorm overweldigend. Toen het daarop een keer uitliep op vast zitten in een angstaanjagende timeloop ben ik weer lager gaan zitten qua dosering en waren mijn ervaringen er niets minder om qua diepte, juist integendeel. Je hebt echt niet zulke enorme doseringen nodig om meer de diepte in te gaan. Het zal je vooral meer chaos en een gevoel helemaal van de wereld te zijn geven.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."