Zijn er meer mensen die regelmatig al voor langere tijd op dit soort dosis hebben getript?
Wel meerdere keren voor langere tijd (bijna) wekelijks op 15 gram getript.
Zijn jullie na verloop van tijd anders in het leven gaan staan? En heeft het een positieve of negatieve uitwerking gehad?
Psilocybine heeft mijn wereldbeeld totaal op zijn kop gezet. Me in mijn eigen ervaring getoond hoe ziek en krankzinnig onze maatschappij en dus ook ikzelf is/ben. Het probleem is, het laat je dat zien maar je moet zelf deze dingen integreren. Je komt namelijk elke keer weer terug in dezelfde zieke onbewuste wereld (en eigen ego). Voor mij was het hierom zowel positief als negatief om zo vaak de "trip-dimensie" te bezoeken. Ja, het is een werkelijk geneesmiddel dat je op zielsniveau aan jezelf laat werken, maar als je het te vaak gebruikt dan kun je mogelijk te gefascineerd en zelfs geobsedeerd raken door deze mystieke ervaringen.
En zijn er dingen waar ik voor uit moet kijken?
Het te vaak trippen dus. Wat
@Rivalrie ook zei, je hebt tijd nodig om je trips te verwerken. Lichamelijk kun je op zich elke week of elke twee weken trippen en in mijn ogen kan dat ook best eens 2 keer achter elkaar of zo, maar dat maanden en maanden achter elkaar doen is denk ik niet goed. Zelf ervoer ik tijdens dat frequente trippen ook dat mijn trips steeds duisterder werden. Psilocybine geeft je in mijn ogen altijd wat je nodig hebt en niet wat je wilt. En soms heb je het gewoon nodig om langere tijd niet te trippen. Dan kunnen je trips je dat op die manier duidelijk gaan maken. Beter laat je het niet zover komen en bespaar je jezelf die ervaringen, die je er ook nog eens van kunnen afschrikken om ooit weer te trippen, want deze kunnen angstaanjagend zijn.
Je zegt dat je een keer 66 gram truffels wilt proberen. Als je er echt op gebrand bent om het te doen, dan houd ik je niet tegen, maar ik wil je wel waarschuwen dat dat wel even andere koek is dan 22 gram. Ik heb zulke doseringen gedaan en vond ze fascinerend maar ook enorm overweldigend. Toen het daarop een keer uitliep op vast zitten in een angstaanjagende timeloop ben ik weer lager gaan zitten qua dosering en waren mijn ervaringen er niets minder om qua diepte, juist integendeel. Je hebt echt niet zulke enorme doseringen nodig om meer de diepte in te gaan. Het zal je vooral meer chaos en een gevoel helemaal van de wereld te zijn geven.