#1
Goede keuze. Fijne avond nog, geniet ervan!Ben idd begonne met halfje dan na piek andere helft en na uur de 2e.
Maar ga het hier idd best bij laten...
Goede keuze. Fijne avond nog, geniet ervan!Ben idd begonne met halfje dan na piek andere helft en na uur de 2e.
Maar ga het hier idd best bij laten...
Denk dat dit beter thuis hoort in 'welke drugs gebruik jij op dit moment'. Hier is niet echt een heel nieuw topic voor nodig
Mdma tablet groene pp skulls x 2 heb er nog 1tje overUuh wat heb je genomen??
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."