Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
Β© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAlleen maar liefde - Kittyflip

Alleen maar liefde - Kittyflip

4 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
C
ChatjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
Wat?
Blauwe nike mdma
Verschillende lepeltjes ketamine

Het is vrijdag avond half 8, en we (mijn vriend 51, en ik 29) besluiten er een gezellige avond van te maken. We starten beiden met 1 blauwe nike pil en zetten een relaxt setje van Johan van gielen op. Na een halfuurtje merk ik dat hij inslaat, de gordijnen worden witter van kleur en ik krijg tintelingen over mijn hele lichaam. We praten wat en relaxen samen op de bank. Rond 9 uur nemen we er beiden een snuif ketamine bij. De muziek is inmiddels over gezet op our story van tomorrowland. De ketamine knalt er gelijk in, de bank lijkt wel 3 meter breed te worden en ligt zo zacht als dons. De bombastische muziek lijkt overal om ons heen te zijn. Ieder besef van ruimte en tijd zijn we volledig kwijt. Het voelt alsof we worden meegevoerd op wolken en omringt met liefde. Als het wat afneemt nemen we nog wat ketamine bij, en zijn we weer totaal terug op onze wolk. De ruimte lijkt te veranderen in een groot roze hart. We spreken de liefde voor elkaar uit, en kunnen bijna niet geloven hoe intens diep het gevoel gaat. We gunnen het iedereen om zo'n intens gevoel met elkaar te kunnen delen. We knuffelen en kroelen wat en gaan rond half 3 naar bed.. daar praten we na en vallen na enige tijd in een diepe dromerige slaap.
N
Nihilist88Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Chatje zei:
Wat?
Blauwe nike mdma
Verschillende lepeltjes ketamine

Het is vrijdag avond half 8, en we (mijn vriend 51, en ik 29) besluiten er een gezellige avond van te maken. We starten beiden met 1 blauwe nike pil en zetten een relaxt setje van Johan van gielen op. Na een halfuurtje merk ik dat hij inslaat, de gordijnen worden witter van kleur en ik krijg tintelingen over mijn hele lichaam. We praten wat en relaxen samen op de bank. Rond 9 uur nemen we er beiden een snuif ketamine bij. De muziek is inmiddels over gezet op our story van tomorrowland. De ketamine knalt er gelijk in, de bank lijkt wel 3 meter breed te worden en ligt zo zacht als dons. De bombastische muziek lijkt overal om ons heen te zijn. Ieder besef van ruimte en tijd zijn we volledig kwijt. Het voelt alsof we worden meegevoerd op wolken en omringt met liefde. Als het wat afneemt nemen we nog wat ketamine bij, en zijn we weer totaal terug op onze wolk. De ruimte lijkt te veranderen in een groot roze hart. We spreken de liefde voor elkaar uit, en kunnen bijna niet geloven hoe intens diep het gevoel gaat. We gunnen het iedereen om zo'n intens gevoel met elkaar te kunnen delen. We knuffelen en kroelen wat en gaan rond half 3 naar bed.. daar praten we na en vallen na enige tijd in een diepe dromerige slaap.
Klik om te vergroten...
Klinkt indd lekker, zou het ook werken met 6APB +K? Bij mij gaf lsd (1p lsd) + 6APB beste ervaring ever. Ik heb reeds K gebruikt, mr steeds bewust in vrij lage doseringen, steeds zo'n lekkere roes. Dus daar MDMA of zelfs 6APB bij kan ik inkomen dat dit zeeeer lekkerrrr is😁
C
ChatjeLid
01-01-2024, 00:00
#3
Nihilist88 zei:
Klinkt indd lekker, zou het ook werken met 6APB +K? Bij mij gaf lsd (1p lsd) + 6APB beste ervaring ever. Ik heb reeds K gebruikt, mr steeds bewust in vrij lage doseringen, steeds zo'n lekkere roes. Dus daar MDMA of zelfs 6APB bij kan ik inkomen dat dit zeeeer lekkerrrr is😁
Klik om te vergroten...
Hmm geen idee, heb zelf geen ervaringen met 6ABP, dat lijkt een stuk langer door te werken dan mdma? De helderheid zal je door de ketamine wel kwijt raken vermoed ik..
T
TijdloosLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nihilist88 zei:
Klinkt indd lekker, zou het ook werken met 6APB +K? Bij mij gaf lsd (1p lsd) + 6APB beste ervaring ever. Ik heb reeds K gebruikt, mr steeds bewust in vrij lage doseringen, steeds zo'n lekkere roes. Dus daar MDMA of zelfs 6APB bij kan ik inkomen dat dit zeeeer lekkerrrr is😁
Klik om te vergroten...
Zou ik ook weleens willen weten , klinkt als een mooie combinatie 😎
d
djiegoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Nihilist88 zei:
Klinkt indd lekker, zou het ook werken met 6APB +K? Bij mij gaf lsd (1p lsd) + 6APB beste ervaring ever. Ik heb reeds K gebruikt, mr steeds bewust in vrij lage doseringen, steeds zo'n lekkere roes. Dus daar MDMA of zelfs 6APB bij kan ik inkomen dat dit zeeeer lekkerrrr is😁
Klik om te vergroten...

Hou er wel even rekening mee dat, afhankelijk van dosering en timing rush 6APB, Ketamine, in ieder geval tijdens mijn ervaring, kennelijk een onverwacht sterke psychedelische werking kan hebben, anders en onverwacht heftiger qua reactie en stacking. Nu was dit bij mij ergens na 300-400 mg 6APB maar ik wil het toch hier nog even vermelden, dus tast even rustig af zou ik zeggen. Ging bij mij goed maar ik zou het persoonlijk niet 'zomaar' nog even doen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."