Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums2-FDCK (2F Ketamine) | 'Bedjesdroom'

2-FDCK (2F Ketamine) | 'Bedjesdroom'

54 antwoorden
25 weergaven
18-5-2026
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Blauweaap zei:
Wat pref jij keta of 2fdck?
Klik om te vergroten...

Beide is prima, Keta is iets potenter dus kan je in een hole terecht komen als je te veel neemt bij 2fdck heb ik het idee dat dit moeilijker is
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#2
witte270 zei:
Beide is prima, Keta is iets potenter dus kan je in een hole terecht komen als je te veel neemt bij 2fdck heb ik het idee dat dit moeilijker is
Klik om te vergroten...
Aka niet waard in mijn ogen dan jammer. Zoek wel een soort alternatiefje voor ket die toch wat heftigere is met een soortgelijke werking. Hollen werkt bij mij niet nasaal wat jammer is denk dat ik Hiervoor moet gaan spuiten maar dat zie ik niet zo zitten.
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Blauweaap zei:
Aka niet waard in mijn ogen dan jammer. Zoek wel een soort alternatiefje voor ket die toch wat heftigere is met een soortgelijke werking. Hollen werkt bij mij niet nasaal wat jammer is denk dat ik Hiervoor moet gaan spuiten maar dat zie ik niet zo zitten.
Klik om te vergroten...

En DCK heb je die al eens geprobeerd?
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#4
witte270 zei:
En DCK heb je die al eens geprobeerd?
Klik om te vergroten...
Nop heb vrijwel nog geen rc gebruikt buiten 4mmc 3mmc 2cb 4fmp. Maar ik ben bang dat het allemaal tegen gaat vallen en dat ik het achteraf beter niet had kunnen doen. Ik zoek dan ook iets heavys maar wel met een soort gelijke space/feeling zoals keta. Ik duidt dan meer op een industriële/duistere trip. Voor ik met keta op dit punt kom moet ik al zeker 1 nacht wakker zijn van de pep en dat vind ik zonder een feestje gewoon niet waard. Vrijdag 1p-lsd proef op de som nemen ben benieuwd uiteraard gaan we dit wel flink stapelen met keta.
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#5
Blauweaap zei:
Nop heb vrijwel nog geen rc gebruikt buiten 4mmc 3mmc 2cb 4fmp. Maar ik ben bang dat het allemaal tegen gaat vallen en dat ik het achteraf beter niet had kunnen doen. Ik zoek dan ook iets heavys maar wel met een soort gelijke space/feeling zoals keta. Ik duidt dan meer op een industriële/duistere trip. Voor ik met keta op dit punt kom moet ik al zeker 1 nacht wakker zijn van de pep en dat vind ik zonder een feestje gewoon niet waard. Vrijdag 1p-lsd proef op de som nemen ben benieuwd uiteraard gaan we dit wel flink stapelen met keta.
Klik om te vergroten...

Oké want van 2f-DCK vind ik dat deze heel erg in de buurt van Keta komt, ik zou in een blinde test het verschil niet weten.

Wat betreft heavy, 1p-LSD kan je goed op je plek zetten wat betreft heftigheid. Waar ik zelf geen ervaring mee heb maar waar ik wel vaak van hoor dat het naar het duistere neigt is DPT, ook een psychedelisch middel en een RC. maar geen ervaring mee zoals ik al zei.

LSD en Keta schijnt ook een leuke combo te zijn.
P
Porsche69Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb zojuist de 2FDCK ontvangen. Waren kleine kristalletjes. Heb het wat platgedrukt. Het is nu fijn poeder. Ik vind het nog wel wat een raar idee dat als je hier wat van snuift dat je dan helemaal naar een andere wereld gaat (soort van). En dat met zo'n klein zakje. Zit maar een grammetje in. Ik heb een klein (goedkoop) weegschaaltje aangeschaft. Moet tot aan 1mg nauwkeurig zijn. Dit is echter niet helemaal accuraat. Maar ik ben benieuwd. Vanavond een heel klein beetje proberen.
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#7
witte270 zei:
Oké want van 2f-DCK vind ik dat deze heel erg in de buurt van Keta komt, ik zou in een blinde test het verschil niet weten.

Wat betreft heavy, 1p-LSD kan je goed op je plek zetten wat betreft heftigheid. Waar ik zelf geen ervaring mee heb maar waar ik wel vaak van hoor dat het naar het duistere neigt is DPT, ook een psychedelisch middel en een RC. maar geen ervaring mee zoals ik al zei.

LSD en Keta schijnt ook een leuke combo te zijn.
Klik om te vergroten...
DPT en 1p-LSD is ook indd het enige wat van elke rc bij mij op het oog valt. Alleen denk ik zelf dat DPT mij wel iets meer zou liggen LSD is kleurijker en vriendelijker lijkt me wat bij 2cb ook is maar vind 2c toch een vieze tegenvaller. Maar we wil see leuk gaat het zwz wel worden.
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#8
PanameraXL zei:
Heb zojuist de 2FDCK ontvangen. Waren kleine kristalletjes. Heb het wat platgedrukt. Het is nu fijn poeder. Ik vind het nog wel wat een raar idee dat als je hier wat van snuift dat je dan helemaal naar een andere wereld gaat (soort van). En dat met zo'n klein zakje. Zit maar een grammetje in. Ik heb een klein (goedkoop) weegschaaltje aangeschaft. Moet tot aan 1mg nauwkeurig zijn. Dit is echter niet helemaal accuraat. Maar ik ben benieuwd. Vanavond een heel klein beetje proberen.
Klik om te vergroten...

Lekker rustig beginnen, lage dosis aanhouden van psychonautwiki. Goed dat het het poeder fijn stampt. Tip voor snuiven is om een snoepje / zuurtje te nemen tegen de drup in je keel. Succes ben benieuwd wat je ervan vond
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#9
witte270 zei:
Wat viel er tegen aan 2c-c, heb deze nog nooit gedaan. Vindt sowieso sta 2c-b ook erg makkelijk en saai is.

En 5-MeO-DMT? is werkelijk waar het sterkste wat ik kan bedenken en waar je heel veel respect en geduld voor moet hebben.
Klik om te vergroten...
Ik zat laaste x op 45mg 2cb en het probleem hier mee voor mij is. Het is wel leuk lekker lachen ouwehoeren etc maar het is gewoon niet wat ik zoek en hoger doseren zie ik niet zitten want dan kan ik net zo goed een ander middeltje pakken. De visuals zijn gewoon meh ik wil gewoon realshit zien dat er bv in een x een spook bij wijze van spreken in de hoek van de kamer staat. En dat zit er bij mij bij 2cb niet in. Die 5meo zou ik straks wel eventjes onder het loep nemen.
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#10
Blauweaap zei:
DPT en 1p-LSD is ook indd het enige wat van elke rc bij mij op het oog valt. Alleen denk ik zelf dat DPT mij wel iets meer zou liggen LSD is kleurijker en vriendelijker lijkt me wat bij 2cb ook is maar vind 2c toch een vieze tegenvaller. Maar we wil see leuk gaat het zwz wel worden.
Klik om te vergroten...

Wat viel er tegen aan 2c-c, heb deze nog nooit gedaan. Vindt sowieso sta 2c-b ook erg makkelijk en saai is.

En 5-MeO-DMT? is werkelijk waar het sterkste wat ik kan bedenken en waar je heel veel respect en geduld voor moet hebben.
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#11
Jari zei:
Mixen is nooit aan te raden maar ik had zulke visuals van palmboom groeien in mijn kamer. Iets rende heel hard langs me en de muur voor me was weg waardoor ik de straat zag. Heel raar dus. Ik nam 2 lijntjes 4mmc hoeveel mg geen idee precies en daarna wat keta. Ben wel veel van de avond kwijt. Ik weet dat het op t moment heel leuk was maar was wel heel verweg en lam. Nogmaals ik raad mixen niet aan maar zo kwam ik t dichtsbij real hallucinating
Klik om te vergroten...

Trouwens, wat ik echt de vetste visuals vind is 150 ug LSD en 25 mg 4-HO-MET combineren. Mega tof om mee te maken, lekker psychedelisch maar geen spook in de kamer.
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#12
Blauweaap zei:
Ik zat laaste x op 45mg 2cb en het probleem hier mee voor mij is. Het is wel leuk lekker lachen ouwehoeren etc maar het is gewoon niet wat ik zoek en hoger doseren zie ik niet zitten want dan kan ik net zo goed een ander middeltje pakken. De visuals zijn gewoon meh ik wil gewoon realshit zien dat er bv in een x een spook bij wijze van spreken in de hoek van de kamer staat. En dat zit er bij mij bij 2cb niet in. Die 5meo zou ik straks wel eventjes onder het loep nemen.
Klik om te vergroten...
Mixen is nooit aan te raden maar ik had zulke visuals van palmboom groeien in mijn kamer. Iets rende heel hard langs me en de muur voor me was weg waardoor ik de straat zag. Heel raar dus. Ik nam 2 lijntjes 4mmc hoeveel mg geen idee precies en daarna wat keta. Ben wel veel van de avond kwijt. Ik weet dat het op t moment heel leuk was maar was wel heel verweg en lam. Nogmaals ik raad mixen niet aan maar zo kwam ik t dichtsbij real hallucinating
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#13
Blauweaap zei:
Ik zat laaste x op 45mg 2cb en het probleem hier mee voor mij is. Het is wel leuk lekker lachen ouwehoeren etc maar het is gewoon niet wat ik zoek en hoger doseren zie ik niet zitten want dan kan ik net zo goed een ander middeltje pakken. De visuals zijn gewoon meh ik wil gewoon realshit zien dat er bv in een x een spook bij wijze van spreken in de hoek van de kamer staat. En dat zit er bij mij bij 2cb niet in. Die 5meo zou ik straks wel eventjes onder het loep nemen.
Klik om te vergroten...

Een spook in je kamer haha, eerlijk heb een keer 700 Ug LSD genomen en alsnog zie je dit soort dingen niet. Weet niet wat je zou willen zien dan. Wat ik wel een keer gelezen heb (maar echt niet wil aanraden) is DPH, vooral in Amerika neemt iedereen dat aangezien dat gewoon als anti allergie middel te koop is. Daar schijn je echt hele zieke psychoses van te krijgen. Maar of je dat wil.
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Jari zei:
Mixen is nooit aan te raden maar ik had zulke visuals van palmboom groeien in mijn kamer. Iets rende heel hard langs me en de muur voor me was weg waardoor ik de straat zag. Heel raar dus. Ik nam 2 lijntjes 4mmc hoeveel mg geen idee precies en daarna wat keta. Ben wel veel van de avond kwijt. Ik weet dat het op t moment heel leuk was maar was wel heel verweg en lam. Nogmaals ik raad mixen niet aan maar zo kwam ik t dichtsbij real hallucinating
Klik om te vergroten...

Wow heftig nog nooit zoiets meegemaakt. Weet ook niet of ik daar ook echt lekker op zou gaan.
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#15
witte270 zei:
Trouwens, wat ik echt de vetste visuals vind is 150 ug LSD en 25 mg 4-HO-MET combineren. Mega tof om mee te maken, lekker psychedelisch maar geen spook in de kamer.
Klik om te vergroten...
Heb beide nog niet gedaan maar zou het zeker willen proberen. Toen met mij met die keta en 4mmc was voor 1x leuk maar zo wazig en na 2-4 uur sliep ik al dus was wel heftig.
J
JariLid
01-01-2024, 00:00
#16
PanameraXL zei:
Ik heb net wat genomen. De weegschaal deed het niet dus heb beetje neergelegd en gesnoven. Inderdaad gore smaak achter in m’n keel. Voel wel iets. Beetje verdoofd ofzo. Ik wacht nog even tot 21:30 en neem dan bij ofzo? Heb 20:45 genomen.
Klik om te vergroten...
5-meo-mipt toch?
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#17
PanameraXL zei:
Ik heb net wat genomen. De weegschaal deed het niet dus heb beetje neergelegd en gesnoven. Inderdaad gore smaak achter in m’n keel. Voel wel iets. Beetje verdoofd ofzo. Ik wacht nog even tot 21:30 en neem dan bij ofzo? Heb 20:45 genomen.
Klik om te vergroten...

Oké jammer van de weegschaal. Je kan goed stapelen hiermee. Je kan best wat bij nemen. Wat ik vaak doe is lekker bij nemen tot ik me goed voel en ga dan lekker op de bank met m'n ogen dicht liggen. Meestal voel ik me helemaal verdoofd inderdaad.

Visuals zien er een beetje zo uit:
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#18
Jari zei:
Mixen is nooit aan te raden maar ik had zulke visuals van palmboom groeien in mijn kamer. Iets rende heel hard langs me en de muur voor me was weg waardoor ik de straat zag. Heel raar dus. Ik nam 2 lijntjes 4mmc hoeveel mg geen idee precies en daarna wat keta. Ben wel veel van de avond kwijt. Ik weet dat het op t moment heel leuk was maar was wel heel verweg en lam. Nogmaals ik raad mixen niet aan maar zo kwam ik t dichtsbij real hallucinating
Klik om te vergroten...
Ik ben een ervaren mixer iets wat op dit forum gestoort word genoemd is voor mij altijd de normale kost geweest. Wss slaap tekort + keta zo bereik ik mijn punt ook met pep en keta vandaar dat ik al ff wakker moet zijn om op dat punt te kunnen komen. Zou niet aan de pep liggen althans het zou een beetje helpen maar main source slaap tekort + donkere kamer + keta doet het hem
B
BlauweaapLid
01-01-2024, 00:00
#19
witte270 zei:
Een spook in je kamer haha, eerlijk heb een keer 700 Ug LSD genomen en alsnog zie je dit soort dingen niet. Weet niet wat je zou willen zien dan. Wat ik wel een keer gelezen heb (maar echt niet wil aanraden) is DPH, vooral in Amerika neemt iedereen dat aangezien dat gewoon als anti allergie middel te koop is. Daar schijn je echt hele zieke psychoses van te krijgen. Maar of je dat wil.
Klik om te vergroten...
700ug Lsd flinke dosis hoor doe ik jou nou nog niet na :tongueout: maar wat ik allemaal al gezien heb tedik voor woorden niet van echt te onderscheiden.

even een voorbeeld ik neem even de after van awakenings voor me. Op de parkeerplaats liep een vos wat op een kangeroe leek. In de kamer stond predator (dat was wel mijn mattie) links van mij waar we een lamp hadden die kleuren veranderde (enige licht in onze kamer) daar was het festival nog bezig allemaal tenten en mensen dansen. Mensen die naar je toe komen en je een box geven etc. Ook gaat dit gepaard met een spannend gevoel en missies uitvoeren (soort minigame) en van alles en nog wat. Zo kan ik mezelf wel uren bezig houden. Een flink darky space techno setje op met de plaat een ander thema. Zo ben ik wellis in een ufo geweest daarna in een jungle klinkt allemaal heel raar en dat is misschien ook maar dit is oprecht wat ik zoek. en het mooiste van allemaal is dat ik gewoon nog normale gesprekken kan voeren en normaal kan nadenken/lopen dus stel je moet een keer zeiken zit je niet met die ket walk te kutten. (Denk zelf dat dit door velen gebruik van dit middel keta ik daardoor geen ketwalk etc meer ervaar)
w
witte270Lid
01-01-2024, 00:00
#20
Blauweaap zei:
700ug Lsd flinke dosis hoor doe ik jou nou nog niet na :tongueout: maar wat ik allemaal al gezien heb tedik voor woorden niet van echt te onderscheiden.

even een voorbeeld ik neem even de after van awakenings voor me. Op de parkeerplaats liep een vos wat op een kangeroe leek. In de kamer stond predator (dat was wel mijn mattie) links van mij waar we een lamp hadden die kleuren veranderde (enige licht in onze kamer) daar was het festival nog bezig allemaal tenten en mensen dansen. Mensen die naar je toe komen en je een box geven etc. Ook gaat dit gepaard met een spannend gevoel en missies uitvoeren (soort minigame) en van alles en nog wat. Zo kan ik mezelf wel uren bezig houden. Een flink darky space techno setje op met de plaat een ander thema. Zo ben ik wellis in een ufo geweest daarna in een jungle klinkt allemaal heel raar en dat is misschien ook maar dit is oprecht wat ik zoek. en het mooiste van allemaal is dat ik gewoon nog normale gesprekken kan voeren en normaal kan nadenken/lopen dus stel je moet een keer zeiken zit je niet met die ket walk te kutten. (Denk zelf dat dit door velen gebruik van dit middel keta ik daardoor geen ketwalk etc meer ervaar)
Klik om te vergroten...

Haha supermaf allemaal, zou zelf nooit meer 700 Ug Nemen. Toen had ik nog nooit een bad trip gehad dus had niet echt een onderliggend trauma. Echter... Toen had ik wel de natste hallucinaties. Ik was in een gat gezogen en moest dus door de vloer heen graven om mijn realiteit terug te krijgen, hilarisch. Verder kon mijn vriendin LETTERLIJK regenbogen kotsen en had glitter tanden, ook nog nooit gezien, wederom hilarisch.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
123
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."