#1
Zeker nooit aan beginnen. Dan kan zonder slechte bedoelingen dood op de bank ligt.Misschien kan ik beter bij fentanyl pleisters blijven ipv switchen naar zulke potente rc opiaten 🤔
Dan weet je tenminste welke dosering je binnenkrijgt
Zeker nooit aan beginnen. Dan kan zonder slechte bedoelingen dood op de bank ligt.Misschien kan ik beter bij fentanyl pleisters blijven ipv switchen naar zulke potente rc opiaten 🤔
Dan weet je tenminste welke dosering je binnenkrijgt
Dat ben ik zeker niet van plan inderdaad. Ik weet hoe fentanyl de fatale overdosis industrie om het maar zo te noemen heeft doen exploderen.Zeker nooit aan beginnen. Dan kan zonder slechte bedoelingen dood op de bank ligt.
Zal ze zelf niet beschrijven. Beter vergeten. Want het is het toch niet waard.En de bijwerkingen? Zoals ademhaling onderdrukking? Erger als bestaande opiaten?
Spoel NOOIT drugs weg in de plee. Beter in de vuilnisbak ofzo.We hebben het in de wc dooorgespoeld.
Dit klopt wel n beetje ja.... zeker zo'n potent goedje. Máár de bedoeling is goed! 😊Spoel NOOIT drugs weg in de plee. Beter in de vuilnisbak ofzo.
Idd, het idee goed. Na een docu te hebben gezien over medicijnen en drugs in ons drinkwater ben ik gekapt met het door te spoelen en nu pleur ik het in de prullenbak. Weet niet of er een topic is over dit onderwerp. Iig eng die rc opiaten.Dit klopt wel n beetje ja.... zeker zo'n potent goedje. Máár de bedoeling is goed! 😊
Niet allemaal maar die hele potente zijn gewoon puur gif.Idd, het idee goed. Na een docu te hebben gezien over medicijnen en drugs in ons drinkwater ben ik gekapt met het door te spoelen en nu pleur ik het in de prullenbak. Weet niet of er een topic is over dit onderwerp. Iig eng die rc opiaten.
Prijzen voor deze bepaalde synthetische/rc opiaten van alle synthetische/rc opiaten liggen altijd wel hoger.Ik vond de prijs veel te hoog maar dat is betrekkelijk, aangezien je er maar heel weinig van nodig schijnt te hebben.
Dit dus. Heel krachtig en van alles wat ik heb genomen denk ik dat Brorphine op de 1 nummer in staat qua insluiper dat je er een verslaving aan overhoud. Ik zou het gebruiken iedere dag zelf al weet ik dat ik terug zwaar verslaafd zou zijn gewoon door hoe puur en krachtig de werking is. Ben blij dat de Brorphine al lang door de wc gespoeld is.Ik had het als pijnstiller willen proberen maar dit spul is zo krachtig, ik denk dat je er al heel snel een verslaving aan overhoudt.
Dit heel zeker en vast!Gelukkig is dit opiaat erg zeldzaam om te vinden bij een vendor en dat lijkt me maar goed, ook...
Dat wist ik al maanden ook maar vond het lief van je voor de waarschuwing🤗Daarom wilde ik je waarschuwen. Het is potenter dan fentanyl…
We hebben het in de wc dooorgespoeld.Heb je het al weggegooit? En is het afkomstig uit China? Ik heb dus op reddit gelezen dat iemand vertelde dat brorphine positief test op fentanyl dus dat kan wel verklaren waarom het zo'n gevaarlijk opiaat is en waarom je pa zo'n sterk effect ervan krijgt vergeleken oxy
Waarom probeer je het dan? 😳Dat wist ik al maanden ook maar vond het lief van je voor de waarschuwinh🤗
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."