#1
Ik had gister een heerlijke nacht op een illegale rave met de volgende middelen; alcohol, wiet, microdosis truffels en een halfje xtc. Ik moet erbij zeggen dat ik wel een ervaren kanna/paddo/truffelgebruiker ben en ook wiet en alcohol zijn iets dat ik wel wekelijks doe. Xtc had ik nog niet veel ervaring mee en had nog een halve Philip Plein pil liggen (een zware). Nou, voordat we vertrokken heb ik al twee glazen wijn gedronken en een paar hijsen gehad van een joint. Eenmaal op weg naar de rave heb ik in de auto de microdose truffels genomen. Ik voelde het langzaam binnenkomen, subtiel want 1 gram is niet veel maar je voelt hem wel degelijk. Toen we er waren voelde ik me nog aardig nuchter en dronk wat slokken wijn die ik bij me had en nam een kwart pil. Duurde even maar toen kickte het in en kon ik niet meer stoppen met dansen. Uren leken minuten, ik ging totaal op in het dansen, blowde af en toe nog wat tussendoor en nam wat wodka. Na een paar uur heb ik het andere kwart gepakt met wijn en kon uren dansen wat ik dan ook deed. Ik voelde (en nog steeds😍) een enorm fuzzy liefdesgevoel, zoooo lekker om mensen aan te kijken en ze te zien teruglachen, te knuffelen en ik had nog nooit zoiets heerlijks geproefd als de zure sappige appel die ik kreeg en helemaal op at. Was ook wel fijn tegen het kaakklemmen wat ik wel voelde gebeuren. Ik keek even in de spiegel en moest lachen om mijn ogen: een en al pupil en ik voelde me superenergiek en wakker! Ik kreeg een enorm droge mond dus snel water gehaald en gedronken. En ondertussen maar dansen, totaal verbonden gevoel met iedereen als ik mijn ogen open had en heerlijk zwevend in mijn eigen wereld als ik mijn ogen dicht had. Helaas was het al 07.00 en onze BOB wilde gaan. Ik had nog uren en uren door willen gaan. Met een bigsmile zat ik in de auto na te genieten en kon uiteraard niet slapen van alle energie die de speed in de xtc me gaf. Ik was enorm aanrakerig en wilde alleen nog maar vrijen met mijn vriend die wel heel moe was (had alleen gebloed en gedronken) en voelde zoveel diepe liefde. Alles wat ik aanraakte voelde heel fijn. Uiteindelijk viel ik toch in slaap en werd om 14.00 wakker met enorme hoofdpijn. Eruit gegaan, koffie gemaakt en wat te eten en een pijnstiller genomen. Daarna was ik weer helemaal oké. Vanmiddag nog wat geslapen en nu (22.35) ben ik wel wat moe maar niets bijzonders. Het was een heerlijke ervaring die me ook wel minder bang heeft gemaakt om nu eens aan de lsd te gaan. Ik heb ook veel ervaring met kanna in combinatie met alcoholen wiet en dat voelt een beetje hetzelfde als xtc maar dan iets zachter. Het echte werk voelde toch beter. Pure mdma lijkt me nog fijner. Volgende keer hoop ik. Ik zit nog even lekker in mijn fuzzy love bubble💗