#1
Hallo beste mensen, daar ben ik weer voor een trip-report.
Hieronder een lange tijdlijn over mijn 1ste ervaring met 6-APB. Over het algemeen positief met wel 1 groot nadeel.
Onderaan geef ik nog meer verduidelijking over het probleem wat ik tegen kwam.
Ik had voor deze trip 1 zelfgevulde capsule van 120mg geslikt, zelf nagemeten met een milligram weegschaal.
Ging om de succinaat variant, volgens drugslab test zat er een beetje 5-APB in.
Ik heb het samen met een goede vriend van mij genomen. Ik refereer naar hem als "Drugsmaatje"
Ik ging met een groep van 9 man naar het feest.
Veel plezier met lezen!
Supertoffe ervaring dus. Alleen zat ik een beetje met dat hartdingetje.
Mijn conclusie voor nu is dat mijn versterkte perceptie van zenuwen hier een rol in speelde. Ik heb mijn drugsmaatje expres niet teveel hier over gevraagd tijdens de trip omdat ik wilde dat hij volop geniette en zich niet zorgen begon te maken. Hij maakt zich nogal snel zorgen onder invloed. Wel heb ik continu fysiek gecheckt hoe het met hem ging door zijn borst te voelen tijdens knuffels en zijn temperatuur te checken. Zijn hart pompte continu net zo hard als die van mij. Toch had hij nergens last van omdat hij er ook niet aan dacht. Terwijl het wel in mijn hoofd spookte. Ik hoor heel graag wat jullie hier over denken.
Ik heb gisteravond 04-12 een beetje amnesia haze gerookt om gegarandeerd te slapen. Toen kwamen mijn hartkloppingen terug ookal klopte mijn hart niet zoals de kloppingen in mijn borst aan meende te geven. Zodra ik mijn hand op mijn borst legde merkte ik dat mijn hart een stuk rustiger klopte dan ik meende te voelen. Dit versterkt mijn conclusie dat een groot deel van de hartkloppingen kwamen door het versterkte perceptie gevoel.
Nogmaals hoor ik graag over jullie ingevingen, tips en tops over dit report en mijn hartkwestie!
Voor hoe het er nu uit ziet ben ik het van plan weer te gebruiken over 8 weken op Sneeuwbal ipv XTC, maar dit verandert mogelijk nog!
Comment!!!!
Ik lees alles.
Groetjes Glorytripper![:sunface:]()
Hieronder een lange tijdlijn over mijn 1ste ervaring met 6-APB. Over het algemeen positief met wel 1 groot nadeel.
Onderaan geef ik nog meer verduidelijking over het probleem wat ik tegen kwam.
Ik had voor deze trip 1 zelfgevulde capsule van 120mg geslikt, zelf nagemeten met een milligram weegschaal.
Ging om de succinaat variant, volgens drugslab test zat er een beetje 5-APB in.
Ik heb het samen met een goede vriend van mij genomen. Ik refereer naar hem als "Drugsmaatje"
Ik ging met een groep van 9 man naar het feest.
Veel plezier met lezen!
| 23:15 | 0:00T​ | Inname, gezellig met vrienden thuis voordat we naar het feest gaan. Alleen ik en een maat van me nemen, de rest van de groep gaat gewoon drinken. |
| 00:00 | 0:45T | Onderweg met de hele groep naar het feest! Erg spannend of het goed inwerkt en of ik de goede dosis heb gekozen! |
| 00:20 | 1:05T | Aangekomen op locatie, ik en mijn maat voelen beiden nog niks! |
| 00:30 | 1:15T | Zojuist de bouncer gepasseerd en opeens voelt ik mijn hoofdhuid tintelen, alsof mijn haar lichtjes aan het vlammen is, als een kaars. Dit heb ik ooit eerder gevoeld toen ik kneiter stoned was, ik vraag me af of het een placebogevoel is of niet. |
| 00:35 | 1:20T | Ik ben binnen bij de garderobe en merk dat ik het opeens heerlijk warm heb, ik zeg tegen 1 van mijn vrienden dat ik "me anders voel". Hij vraagt me of het al inwerkt of niet, ik zeg dat ik het nog even afwacht voordat ik dat echt kan zeggen. 5 Minuten later ben ik er zeker van, het begint in te werken. |
| 00:40 | 1:25T | Ik loop de dansvloer op en merk het gelijk: "This is it". Wat een heerlijk gevoel is dit zeg. Heel zacht en lief. Een stuk zachter dan XTC. Ik vertel het gelijk aan mijn vrienden en begin met dansen en knuffelen |
| 01:15 | 2:00T | Ik zit rond deze tijd op mijn plateau, mijn vrienden en ik zijn hardstikke verbonden en alles is uiteraard top. Mijn drugsmaatje ervaart alles precies hetzelfde als ik en we zijn beiden hardstikke positief over de ervaring tot nu toe. We geven en ontvangen veel kusjes en knuffels van iedereen. |
| 02:00 | 2:45T | Wat ga ik ongelooflijk lekker. Ik en mijn drugsmaatje zijn allebei enorm verrast over hoe goed de effecten ons bevallen. Het allerfijnste vinden wij de controle die we hebben over onze trip. Als we willen chillen op de banken, dan genieten we 120% van het chillen, als we zin hebben in lekker dansen dan genieten we 120% van het dansen. Alles is gewoon ronduit top. In mijn 2 XTC ervaringen was dit niet op zo'n manier mogelijk. Het bevalt ons beiden heel goed. |
| 03:00 | 3:35T | Ik ben nog steeds heerlijk aan het genieten. Wat mij ook opvalt is dat het plateau van effecten enorm stabiel is, niet zo schommelend als met XTC. Ik en mijn drugsmaatje genieten hier enorm van. Ik geef al mijn vrienden de grootst mogelijke complimenten die ik kan verzinnen en krijg die ik ook terug. Wat een overvloed aan liefde. Ik ga vaak zitten met 1 van mijn vriendinnen en die maakt de banksessies enorm aangenaam door mij te strelen, masseren en me te begeleiden door mijn trip. Wat een topmeid is dat toch ook. Ook maak ik kennis met leuke feestgangers en de WC-juffrouw, Tineke. Een overgrootmoeder (!!!) die heel sociaal is en mij en mijn drugsmaatje wijze lessen over het leven verteld. Wat een topvrouw om in je club te hebben op een rustigere plek zoals de WC. Heerlijk. Tijdens een korte check-up vanuit mijzelf hoe het gaat met mijn lichaam check ik mijn hartslag, en alhoewel die niet snel is, pompt mijn hart wel extreem hard. Zeer harde slagen die mijn vrienden ook opmerken. Ik besluit lekker rustig aan te doen. |
| 04:00 | 4:45T | Een paar van mijn vrienden gaan naar huis, helaas ook de bankchill vriendin waarmee ik juist nog graag wilde zitten. Die teleurstelling was uiteraard van korte duur, alle blijdschap van de wereld stond natuurlijk nog op me te wachten. De helft van de groep is nog over, we feesten nog lekker door. |
| 04:30 | 5:15T | Ik en mijn maatje gaan nog heerlijk en we hebben beiden veel meegemaakt, teveel om op te schrijven hier. Extreem goede avond. Ik merk alleen bij mezelf dat ik mijn hart voel bonzen. Ik doe rustiger aan met dansen. Als ik op en neer springt voelt het alsof mijn hart op en neer stuitert. Dit is uiteraard geen aangenaam gevoel. Ik concludeer dat dit mijn borstspier is en niet mijn hart, nadat ik mijn borst vooruit steek en mijn borstspier vasthou. Toch begin ik mij zorgen te maken over mijn hart. Niet prettig. Ik waarschuw mijn drugsmaatje maar die zegt nergens last van te hebben. Wel klopt zijn hart net zo hard als die van mij (Niet snel, ongeveer 120BPM) |
| 05:00 | 5:45T | Het feest is afgelopen en we lopen naar buiten. Wat een topavond. Mijn 3 vrienden die niet aan de zooi zitten en hebben gesmoked hebben honger (uiteraard). Dus we eten wat bij Ten Beste. Ik ervaar dit als niet prettig omdat er veel junkies en straatratten lopen die ruzie zoeken en fietsen jatten. Ook merk ik dat ik het niet koud heb terwijl ik aan mijn handen duidelijk kan zien dat mijn lichaam erg koud is. Niet prettig. Uiteindelijk nadat mijn vrienden hun eten op hebben beginnen we de terugreis. |
| 06:15 | 07:00T | Eindelijk thuis, snel opwarmen, pizza in de oven flikkeren en alle rommel van het indrinken opruimen. Een heerlijke vibe. Ik ben een goede opruimer onder invloed na een feestje. Mijn Special Ability. De pizza gaat er niet echt in bij mij en mijn drugsmaatje, we moeten onszelf forceren om te eten. Zelfs een broodje nutella (waar mijn drugsmaatje normaal helemaal gek van is) gaat er bij hem moeizaam in, en dat zegt wat. Ik stop mijn vrienden in bed en voer hun munchie-magen. Potjandorie wat past daar veel vreten in. Ik en mijn drugsmaatje vertrekken uiteindelijk naar boven en chillen met elkaar in bed. Super goeie vibe met muziek. Ik merk dat onze harten nog steeds hard bonzen. Niet chill maar ook niet extreem vervelend. Ik merk dat ik er meer over wil weten maar besluit dat uit te stellen tot later. Nu nog even genieten van onze vibe. |
| 08:00 | 8:45T | Ik en mijn drugsmaatje besluiten te gaan slapen. Dit lukt voor geen ene meter, mijn hart gaat nog steeds tekeer en alle goeie herinneringen spoken door mijn hoofd. Ik en mijn maat besluiten maar weer een beetje te praten over onze ervaring. We kunnen ons beiden heel veel herinneren, iets wat wij beiden niet zo goed konden na XTC. We waren tijdens onze trip ook een stuk helderder dan bij XTC, niet zo'n vaag/waus effect. |
| 09:00 | 9:45T | Ik ga naar de WC en krijg een briljante ingeving (had er veel eerder op moeten komen). Ik pak voor mij en mijn maat een 3mg Melatonine pil en slik die met hem. Na 3 kwartier slaat hij ongeveer in. Mijn maat valt gelijk in slaap en ik iets later ook. |
| 10:00 | 10:45T | Ik slaap onrustig, mijn maat ook. Hij concludeert dat we eerder hadden moeten nemen. Ik ben het met hem eens. Ookal was de timing voor het naar binnengaan perfect, de effecten duurde te lang om goed daarna te kunnen slapen. Ik voel ook nog steeds duidelijk mijn hart. |
| 14:00 | 14:45T | Wekker gaat, erg moe, geen hartkloppingen meer. Totaal geen honger maar toch maar wat naar binnen gefietst. |
| 05-12 | Maandag, geen dip. Slechts iets minder vrolijk dan dat ik normaal ben. Totaal niet zo'n ramp als mijn laatste keer XTC op 10-09 (Tripreport) |
Supertoffe ervaring dus. Alleen zat ik een beetje met dat hartdingetje.
Mijn conclusie voor nu is dat mijn versterkte perceptie van zenuwen hier een rol in speelde. Ik heb mijn drugsmaatje expres niet teveel hier over gevraagd tijdens de trip omdat ik wilde dat hij volop geniette en zich niet zorgen begon te maken. Hij maakt zich nogal snel zorgen onder invloed. Wel heb ik continu fysiek gecheckt hoe het met hem ging door zijn borst te voelen tijdens knuffels en zijn temperatuur te checken. Zijn hart pompte continu net zo hard als die van mij. Toch had hij nergens last van omdat hij er ook niet aan dacht. Terwijl het wel in mijn hoofd spookte. Ik hoor heel graag wat jullie hier over denken.
Ik heb gisteravond 04-12 een beetje amnesia haze gerookt om gegarandeerd te slapen. Toen kwamen mijn hartkloppingen terug ookal klopte mijn hart niet zoals de kloppingen in mijn borst aan meende te geven. Zodra ik mijn hand op mijn borst legde merkte ik dat mijn hart een stuk rustiger klopte dan ik meende te voelen. Dit versterkt mijn conclusie dat een groot deel van de hartkloppingen kwamen door het versterkte perceptie gevoel.
Nogmaals hoor ik graag over jullie ingevingen, tips en tops over dit report en mijn hartkwestie!
Voor hoe het er nu uit ziet ben ik het van plan weer te gebruiken over 8 weken op Sneeuwbal ipv XTC, maar dit verandert mogelijk nog!
Comment!!!!
Ik lees alles.
Groetjes Glorytripper