Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums5-MeO-DMT tripreport met vape 🐸

5-MeO-DMT tripreport met vape 🐸

2 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
P
ParacetamolletjeLid
01-01-2024, 00:00
#1
5-MeO-DMT tripreport 🐸

Nadat ik en een vriend van mij een aantal keren N,N-DMT hebben geprobeerd, leek het ons ook interessant om 5-MeO-DMT te proberen. Gezamenlijk hebben wij een vape gekocht de benodigde accessoires om N,N-DMT en 5-MeO-DMT ermee te roken. We gebruikte de “emesh” techniek. Dit betekent dat je mesh RDA gebruikt op een vape modbox om de DMT mee te roken. Echter gebruik je geen ejuice of watten, je legt de DMT direct op gaasje wat je dan verhit. Zo verspil je niks en krijg je consistent dezelfde dosering binnen. Ondanks dat ik meerdere keren N,N-DMT heb geprobeerd heb ik nog geen doorbraak er mee gehad, omdat ik moeite heb met binnenhalen van dat spul. We hebben een milligram weegschaal gekocht, echter was deze niet nauwkeurig genoeg om 2 milligram te kunnen wegen. Pas wanneer je iets van ~40 milligram op de weegschaal deed gaf hij een meeting aan. Dus we gingen de dosering maar eyeballen. We wilde het eerst even voorzichtig aanvoelen wat voor effect het geeft met een kleine dosis.

Mijn vriend had de eer om als eerste te gaan, met een klein brokje voelde hij zich alleen een beetje aangeschoten. Dan maar een brokje die 3 a 4 keer groter is proberen. Dit gaf hem wat meer de feeling. Achteraf zagen we dat er toen nog wel wat 5-MeO-DMT was overgebleven op het gaasje, dus we verhoogde de wattage van 12 naar 14 watt en toen was het mijn beurt met ongeveer dezelfde dosering. Ik klikte op de knop en wachtte totdat ik wat rook zag komen. Ik nam ongeveer 3 dikke hijsen en werkte maar bar weinig. Toen we mesh RDA opende zagen we dat het brokje van het gaasje was gevallen en dat ik dus maar weinig had binnengekregen. Oeps, de vape goed rechthouden dus. Poging twee. Een klein beetje om het even aan te voelen.

Wat mij opviel vergeleken met N-N-DMT is dat het effect van 5-MeO-DMT net even een paar seconden later inkickt. Dit is echt fijn, omdat je zo niet al trippend nog meerdere hijsen hoeft te nemen, dit is tevens ook de reden waarom het mij ook nog niet gelukt is om heel ver te komen met N,N-DMT. Ik nam 3 hijsen en pas aan het einde van de 3e hijs begon ik wat te voelen. De body high en comeup leek heel erg op dat van N,N-DMT, maar dan veel minder visueel. Het leek alsof ik een oranje filter voor me kreeg, die dan om de seconde werd vervangen door een paarse. Het leek alsof de objecten dichterbij kwamen. Nu begon het heel hard in te kicken. Ik weet nu niet of ik mijn ogen open of dicht had (volgens mij vriend wisselde dit) maar dit maakte niet uit.

Wat ik “zag” was wit, echter vind ik het moeilijk om het als “zien” te beschrijven. Het valt alleen concreet te beschrijven als een witte ruimte met geometrische vormen, wat ik achteraf alleen nog maar kan herinneren als een vage droom. Ik nam het waarschijnlijk waar zoals een blind persoon ook niks zien in plaats van een niet-blind persoon met zijn ogen dicht (als je begrijpt wat ik bedoel). Wat ik waarnam kwam niet van mijn ogen vandaan. Het visuele deed er eigenlijk niet toe, ik had geen ogen meer, geen lichaam, niks. In mijn gedachten schreeuwde ik volmonds. Maximale prikkels. “Dit kan niet” “Dit is teveel, ik heb teveel genomen” ging er door mij heen. Ik kon alleen niet anders. Mijn gedachten vielen in een oneindige put. Ik probeerde mijn gedachten ergens aan "vast te houden" maar elke keer ontglipte het mij steeds en ging ik door. Ik probeerde wat er gebeurde te verwerken in mijn tempo, maar het tempo is niet bij te benen. Het is oneindig en gaat maar door. Misschien moet ik me toch wagen tot een sprong in het diepe. Nu begin ik (volgens mijn vriend) wel oncomfortabel te bewegen in de ligstoel. Wat ik nu voel kan ik echt onmogelijk beschrijven, het is alsof de stekker er volledig uit ging, alleen duurde dit gevoel echt niet lang om het alweer begintuit te werken. Ik kijk naar voren en ik kan nu ongeveer een kamer weer zien.

“Heb ik mijn lichaam nu verkloot? Heb ik nu bepaalde hersenverbindingen aangemaakt en zal het altijd zo zijn?”. Ik moest mezelf geruststellen dat dit niet het geval is en dat het zometeen is uitgewerkt. Ik merkte dat het effect minder werd, godzijdank. Ik was voor ongeveer 5 a 7 minuten weg.

Ondanks dat ik me wellicht niet helemaal overgaf aan het gevoel was het wel echt gaaf. Ik denk dat wel te verwijten aan het feit dat ik niet meteen had verwacht dat de dosis zo hoog was blijkbaar. Ik wil dit toch nog een keer proberen, beter mentaal voorbereid en met dan een iets hogere dosis.
P
ParacetamolletjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Verdorie ik zie dat ik hem onder het verkeerde onderwerp heb geplaatst, kan iemand hem verplaatsen naar tripreports? :wink:
E
EikLid
01-01-2024, 00:00
#3
Paracetamolletje zei:
Verdorie ik zie dat ik hem onder het verkeerde onderwerp heb geplaatst, kan iemand hem verplaatsen naar tripreports? :wink:
Klik om te vergroten...
Done!

PS interessant om je ervaringen met 5-meo te lezen. Misschien wel een goed idee om even een fatsoenlijke weegschaal te kopen. 5-meo lijkt me nou niet het middel om maar een beetje te eye-ballen...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."