Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOxycodon - Aurobindo Retard tripreport (icm 2-3 glazen rode wijn)

Oxycodon - Aurobindo Retard tripreport (icm 2-3 glazen rode wijn)

15 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#1
Roze Olifant zei:
Ik krijg van opiaten ook zieke jeuk en misselijkheid en van oxycodon (één keer geprobeerd ooit) moest ik om het uur kotsen en merkte ik verder mentaal vrij weinig, behalve een wat opgewekt gevoel. Niet met alcohol of iets anders gecombineerd destijds, dus dat kotsen is ook gewoon een bijwerking van opiaten ansich als je daar gevoelig voor bent.
Klik om te vergroten...
Dit dus…

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#2
Roze Olifant zei:
Ik krijg van opiaten ook zieke jeuk en misselijkheid en van oxycodon (één keer geprobeerd ooit) moest ik om het uur kotsen en merkte ik verder mentaal vrij weinig, behalve een wat opgewekt gevoel. Niet met alcohol of iets anders gecombineerd destijds, dus dat kotsen is ook gewoon een bijwerking van opiaten ansich als je daar gevoelig voor bent.
Klik om te vergroten...
We vergeten obstipatie nog
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Van obstipatie heb ik bij o-dsmt niets gemerkt. Trouwens ook niet van een leuk effect....duur spul en voor mij waardeloos.
M
MezelfLid
01-01-2024, 00:00
#4
De Zandman zei:
Van obstipatie heb ik bij o-dsmt niets gemerkt. Trouwens ook niet van een leuk effect....duur spul en voor mij waardeloos.
Klik om te vergroten...
Ik vind het heerlijk tot voor kort best (te) lang dagelijks zo'n 20mg gebruikt en dat voelde ik al lekker. Kon gewon makkelijker en beter de dag door.
Het geeft mij rust én energie tegelijk.... Maar nu aantal weken al niet op vorige week 1 nachtje na niet meer dagelijks. Toch niet verstandig met dit soort stofjes haha
P
PinkFluffyUnicornLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik had decennium terug, tradonal odis 50 gekregen voor ernstige rugproblemen. Herinner me nog heel goed dat
Ik dag 1 roze olifantjes zag 😅… mocht tot 6per dag nemen.. na 5dagen was mijn dragelijk en nam geen meer… 😓 daar werd ik ff met neus op de feiten gedrukt… snel verslavend.. ben er dan jaren ver weg van gebleven tot ik terugval had: toen had ik morfine pleisters … meer neveneffecten dus kreeg ik andere… naam ontglipt me, maar is ook een stof die in Amerika heel wat doden veroorzaakt (in hele kleine dosissen…) fentanyl? Kan dt? Ik snap dus niet waarom mensen dat recreatief zouden nemen… is niets leuks aan… ook daarvan was ik het na maand zoooo beu dat ik de wagen niet meer mocht nemen en altijd afhankelijk was van derde, dat ik het
Op een zondag gewoon weggelaten heb… hele dag lichtschuw, migraine, overgeven.. alles erop en eraan…
Moraal van het verhaal… waarom dit zonder indicatie nemen? 🤔🥲😅
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#6
PinkFluffyUnicorn zei:
Moraal van het verhaal… waarom dit zonder indicatie nemen? 🤔🥲😅
Klik om te vergroten...

Noot:
Fentanyl?
Omdat sommige mensen er een fijne roes mee beleven. Je moet het er maar voor over hebben, nietwaar.
d
drugsmaatschappijLid
01-01-2024, 00:00
#7
Dag allen. Morgen komen er een hoop verschillende RC benzo’s binnen, en 6 pillen O-DMST. Omdat ik niet kon wachten ben ik vandaag gaan warmlopen met wat oxy. Eerst wat over mezelf.

Ik ben een jongvolwassen man, rond de 1.80, slank postuur (zo’n 70-80 kilo), en sport zo nu en dan. Ben aan het trainen voor een halve marathon in oktober. Heel veel ervaring met andere drugs, weinig met opiods, nul met benzo’s.

Eerdere ervaring met oxycodon: wel eens genomen tijdens het uitgaan, icm alcohol. Heel erg chill gevoel, wel veel jeuk aan de neus en later in de nacht over het hele lichaam (bekend verschijnsel lees ik). Oxycodon eindigde eigenlijk altijd in kotsen. Mijn gok is dat dit komt doordat ik aan het eind van de avond een lijntje ketamine neem. Twee en een half jaar geleden heb ik voor het eerst oxycodon gedaan (40mg, verspreid over een aantal uur met 5mg pillen, non-retard), zonder ketamine, en toen had ik totaal geen braakneigingen. Vanavond ga ik dus na lange tijd weer eens oxycodon nemen zonder het te combineren met andere downers (op wat rode wijn na). Ik kan sowieso slecht tegen dubbel downen: GHB en ketamine eindigt ook altijd in kotsen.

Bij deze, het Tripreport:

22:30 | Zojuist pas besloten dat ik een trip report wil gaan vastleggen, dus hier een samenvatting van het afgelopen halfuur. Ik heb in het afgelopen halfuur 20mg oxycodon (2x 10mg retard) oraal ingenomen door er op te sabbelen. Dat sabbelen ging echter erg lastig, omdat de Aurobindo retards plakkerig worden. Ik beet ze kapot en sabbelde door. Die smaak werd vies in mijn mond dus ik slikte ze door met een glas rode wijn. Daarna ben ik van een 10mg retard de coating eraf gaan schrapen en hem gaan crushen en in vier lijntjes (met elk zo’n 5 minuten er tussen) opgesnoven. Ik zit nu op mijn 2e glas wijn. Ik begin nu jeuk aan mijn neus te krijgen (met name neustussenschot), iets wat ik vaker merk met oxycodon. Het eerste wat ik merk is dat ik erg zin heb om met mensen te zijn. Ik reageer snel op berichten die mensen mij sturen en heb een neiging naar sociaal contact. Er komen zo twee vrienden thuis, waarmee ik woon.

22:37 | Ik begin een warm gevoel te krijgen, waar ik het net nog best koud had. Vooral mijn oren voelen warm aan.

22:45 | Gevoel op dit moment is erg relaxed. Mentaal heb ik het gevoel alsof mijn spieren niet slap zijn, fysiek is dat waarschijnlijk wel zo. Ik ervaar ook redelijk wat energie. Ik zou zo kunnen kickboxen of een rondje kunnen hardlopen. Mentaal overschat ik mijn nuchterheid volgensmij wat. De 10mg pillen zijn op. Ik heb er nog 9 van 5mg. Ik ga er nu 1 snuiven. Ondertussen ga ik wat studeren, verder toch niks anders te doen.

23:00 | Ik voel me erg warm en relaxed. Het gevoel is verder niet heel intens, maar wel toegenomen. Zojuist nog een 5mg pil gesnoven. Ik zit in totaal nu dus op 20mg gesnoven en 20mg oraal, plus 2 glazen wijn. Van de 5mg pillen was ik te lui om de coating eraf te schrapen.

23:20 | Ben erg loom. Mn ogen voelen aan zoals wanneer je stoned bent. Niet per se slaperig. Merk nu wel dat ik wat spierkracht begin te verliezen. Weet niet of ik nogsteeds zou kunnen kickboxen of een rondje rennen, haha. Begin meer van de standaard oxy-jeuk te krijgen, nu over mijn hele lichaam. Ik zou het niet per sé omschrijven als vervelende jeuk. Gelukkig ben ik geen krabber, maar wrijf ik het weg. Trouwens een erg dichte neus van al het gesnuif. De helft zit nog vast volgensmij. Geprobeerd zoveel mogelijk te crushen.

00:00 | Mijn vrienden zijn thuis. Zij nemen ff een lijntje ket en ik nog 5mg oxy bij. Één probleempje: Mijn hele neus zit versopt, dus krijg er gewoon niks doorheen. Ff doorgespoeld met water, dat werkte.

00:07 | Tot dusver nog totaal geen misselijkheid of dergelijke. Het warme gevoel is iets minder, nu is het meer verspreid over mn hele lichaam. Voel me erg chill, wel meer slaperig dan eerst. Zin om m’n hoofd erg te aaien, dat voelt erg chill. Een roes die ik door mijn hele lichaam voel. Grappig: als ik mijn ogen hard dichtknijp voel ik een soort warme golf door mn gezicht en een fijne trilling in mijn oren. Een beetje wanneer je ‘s ochtends wakker word en even goed strekt.

00:15 | Merkte zojuist een beetje misselijkheid komen. Wellicht omdat mijn huisgenoot hier naast mij helemaal KO aan het gaan is en zit te kotsen in de wc (geen idee waarom, opzich niks raars genomen in vergelijking met normaal, soms heb je zo’n avond).

00:22 | Moeite met de ogen open houden, maar wel energie om aan school te werken. Ik ben dus niet per sé moe. Eerder alsof ik ergens diep van binnen moe ben maar de oxy het onderdrukt. Gek genoeg denk ik dat ik zonder oxy al lang in slaap was gevallen. Zojuist nog 5mg oraal ingenomen.

00:35 | Ondertussen nogsteeds met school bezig. Gaat goed, merk wel dat mijn ogen steeds meer dichter beginnen te vallen. Een beetje pijn in de buik en steeds meer misselijkheid, braken zit er aan te komen. Ik kan nu wel een oppeppertje gebruiken. Helaas weet ik dat dat alleen tot kotsen zal leiden. Verder heb ik het wel warm, maar niet zo erg dat me constant opvalt.

00:44 | Ja hoor, het braken is een feit! Ging er soepeltjes uit, dat wel. Ik heb van de middag wel ketamine gedaan, maar het laatst rond 3 uur. Ik denk dus echt dat het braken gewoon door de oxy komt (eventueel nog door de combinatie met alcohol of door het snuiven, hoe dan ook de afgelopen 3 keer eindigde in overgeven, ook als ik de oxy niet snoof). Wat me wel verbaast, is dat ik 2.5 jaar geleden totaal geen last hiervan had na meermaals oxy doen. Dat waren wel 5mg pillen die ik slikte tot 20-40mg (geen retard), en volgensmij ook niet van Aurobindo. Is mijn lichaam veranderd, ligt het aan het merk, aan de combinatie met alcohol of ligt het ergens anders aan? Ergens heb ik vaag het gevoel dat ik toen ook gewoon alcohol dronk. Hoe dan ook, braken lucht wel op. Voel me gelijk ietwat nuchterder en minder moe.

00:50 | Het jeuken wordt meer, en ik merk ook dat mijn kaken wat strak op elkaar staan. Ook voel ik een soort rilling van binnenuit mijn oor, zoals ik eerder al omschreef, maar nu ook zonder mijn ogen dicht te knijpen. Ik heb totaal geen zin om te slapen. Ik merk dat studeren en focussen de misselijkheid toe laat nemen.

01:05 | Mn kotskick is uitgewerkt en mijn ogen beginnen weer dicht te vallen. Dat terwijl ik zelf helemaal geen zin heb om te slapen. Jeuk is er nog steeds. Begin ook licht op mijn lip te bijten.

01:22 | Ik ben een spelletje op mijn telefoon gaan spelen. Heb het gevoel dat het een beetje begint uit te werken. Voel me af en toe lichtelijk sip, een beetje zoals wanneer een upper uitwerkt. Heel licht maar en het komt in vlagen. Nogsteeds geen zin om te slapen.

01:34 | Misselijkheid komt weer iets op. Voelt soms net een beetje alsof ik strak sta, ook met hoe mijn kaken doen. Waarschijnlijk zo weer overgeven.

01:54 | Heb niet meer moeten braken of neigingen gehad. Ondanks dat ik niet per sé zin heb om te slapen, is morgen weer een dag dus ga ik maar eens slapen.

2:20 | Uiteindelijk pas om 2:20 opgestaan van de keukentafel om te gaan slapen. Toen moest ik direct overgeven. Iets vreemd: het kraanwater smaakt heel zoet. Geen idee hoe dat komt. Ik ga een glas bewaren in de koelkast om morgen te kijken of het door her water komt of door mij

De volgende dag:

8:22 | Mijn wekker staat eigenlijk pas om 8:32, maar sinds 4 uur lig ik al wat onrustig in bed. De jeuk is insane en tijdens het slapen meermaals wakker geworden. Heb zin in een goeie bak koffie.
P.S. Het water smaakt gewoon weer normaal, ook het glas dat ik gister in de koelkast heb gezet.

Conclusie:

Oxycodon blijft voor mij eindigen in braken. Ik ga het binnenkort nog één laatste keer proberen, zonder alcohol, zonder het te snuiven en een dag of 3 clean zodat ik er zeker van ben dat ik niks anders in mijn systeem heb. Wie weet.. anders is het gewoon niets voor mij. Verder is de jeuk killing. Het is gelukkig niet zo’n vervelende jeuk als bij een muggenbult, maar erg plezant is het ook niet. Slapen ging wat moeizaam, eigenlijk alleen de eerste 2 uur goed doorgeslapen, daarna werd ik om het uur wakker. Wel kwam ik dan snel weer in slaap.

Ik zou oxycodon omschrijven als een oppeppende opiaat met een lichte bodywarm die versterkt wordt icm alcohol. Fijne rillingen over het lichaam en zin om sociaal te doen, maar niet op zo’n manier zoals bij XTC, 3-mmc etc. Ik blijf wel mezelf en ben niet overmatig enthousiast zoals bij uppers, waarbij je je aan het einde soms wel eens afvraagt of je niet iets té aanwezig was.
Door het licht oppeppende effect ook een licht dipje, maar echt niks om twee keer naar om te kijken. Het braken is vervelend, iets wat ik met geen enkele andere drug heb (behalve bij het mixen van downers zoals GHB en ketamine).

Vandaag komt mijn hoopje RC’s binnen. Ga denk ik met wat vrienden beginnen met een half pilletje (1.5mg) bromazolam. Een van hen wilde het combineren met O-DSMT. Ik was altijd in de veronderstelling dat opiaten en benzo’s mixen vragen om problemen was, maar ik las ergens anders dat deze mix in lage doseringen wel kan. Zelf smoke ik niet, zij wel. Mocht iemand advies hebben over smoken icm bromazolam, let me know.

De groeten!
H
Hippie LangwausLid
01-01-2024, 00:00
#8
drugsmaatschappij zei:
Vandaag komt mijn hoopje RC’s binnen. Ga denk ik met wat vrienden beginnen met een half pilletje (1.5mg) bromazolam. Een van hen wilde het combineren met O-DSMT. Ik was altijd in de veronderstelling dat opiaten en benzo’s mixen vragen om problemen was, maar ik las ergens anders dat deze mix in lage doseringen wel kan. Zelf smoke ik niet, zij wel. Mocht iemand advies hebben over smoken icm bromazolam, let me know.
Klik om te vergroten...
Bromazolam op zichzelf is in een dosis van 1,5 mg voor benzodiazepine-naïeve mensen, zonder tolerantie, voldoende om je binnen een half uur in slaap te krijgen. Het is niet echt een middel om gezellig te gebruiken met vrienden. Het is een zeer effectief slaapmiddel.

O-DSMT is o.a. een opioïde. De kans is groot dat je ook hiervan braakneigingen krijgt en later veel jeuk. Ook werkt het verdovend en wordt je ademhaling onderdrukt.

Combineren van benzodiazepines en opioïden is gevaarlijk. Je ademhaling kan door de combinatie teveel onderdrukt worden. Ook kun je gaan braken, terwijl je slaapt of ernstiger buiten bewustzijn bent.

Cannabis combineren met benzodiazepines kan volgens mij minder kwaad, maar is zonde van de cannabis, want daar merk je minder van en je moet nooit roken terwijl je in slaap valt.

Doe voorzichtig en combineer niet zomaar!
_
_shikantazaLid
01-01-2024, 00:00
#9
Je haalt wel meteen zeer verslavende dingen in huis met Benzo’s en opiaten. Die combineer je beter ook niet omdat ze elkaar versterken. Alcohol er ij drinken ook beter van niet. Ik gok dat jouw misselijkheid daar vandaan komt. Houd jouw gebruik kritisch in de gaten. Niet vaker dan ééns in de week opioids of Benzo’s.
d
drugsmaatschappijLid
01-01-2024, 00:00
#10
dupont zei:
Je haalt wel meteen zeer verslavende dingen in huis met Benzo’s en opiaten. Die combineer je beter ook niet omdat ze elkaar versterken. Alcohol er ij drinken ook beter van niet. Ik gok dat jouw misselijkheid daar vandaan komt. Houd jouw gebruik kritisch in de gaten. Niet vaker dan ééns in de week opioids of Benzo’s.
Klik om te vergroten...
‘Meteen’ is het niet! Heb al enige jaren ervaring met vele andere drugs. Daarom werd het voor mij tijd om deze eens te proberen. Dank voor het advies.
d
drugsmaatschappijLid
01-01-2024, 00:00
#11
Hippie Langwaus zei:
Bromazolam op zichzelf is in een dosis van 1,5 mg voor benzodiazepine-naïeve mensen, zonder tolerantie, voldoende om je binnen een half uur in slaap te krijgen.
Klik om te vergroten...
Oké, dan maar beginnen met 0,75mg, dank voor de informatie. Ik heb me ingelezen en las juist dat broma’s wel degelijk recreatief gebruikt kunnen worden.

Heb ook pyrazolam liggen. Meen dat je daar niet slaperig van wordt. Het is voor mij nog een beetje zoeken. Wil dit niet vast gaan doen, gewoon wat experimenteren. Elk advies is daarom welkom.
N
New DawnLid
01-01-2024, 00:00
#12
Als je O-DSMT gaat / blijft doen adviseer ik om tussen de sessies een pauze van minimaal 2 weken in te lassen zodat het middel zijn werking bij lage doseringen blijft behouden, van meer dan 50mg krijg ik de kriebels, dat weerhoudt mij van hoger doseren. Combineren doe ik nooit, vind dat een onnodig risico.

Als ik jou was zou ik mijn username aanpassen naar drugsindividu, hoef je er minder van in te nemen!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#13
Ik krijg van opiaten ook zieke jeuk en misselijkheid en van oxycodon (één keer geprobeerd ooit) moest ik om het uur kotsen en merkte ik verder mentaal vrij weinig, behalve een wat opgewekt gevoel. Niet met alcohol of iets anders gecombineerd destijds, dus dat kotsen is ook gewoon een bijwerking van opiaten ansich als je daar gevoelig voor bent.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#14
Oxcycodon samen met alcohol innemen zou ik beslist niet doen.
Daar kan je misselijk van worden en het is mogelijk dat je een totaal andere roes krijgt dan dat je verwacht hebt. In die zin, dat je een veel sterkere roes krijgt en zelfs knockout kunt gaan. Met alcohol in combinatie is het nooit van tevoren te zeggen wat er gaat gebeuren.
Het kan zeer onverwacht effect hebben.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#15
Ik nam ooit 3 x 50 mg o-dsmt in.
Wat een irritant gevoel kreeg ik.
Wat warmte en heel stressvol.
Ik hoef het niet meer iig.
D
De ZandmanLid
01-01-2024, 00:00
#16
Roze Olifant zei:
........dus dat kotsen is ook gewoon een bijwerking van opiaten ansich als je daar gevoelig voor bent.
Klik om te vergroten...

Noot:
Jazeker, daar heb je gelijk in.
Ik heb van ex heroïne gebruikers gehoord dat je daar stevig misselijk van kunt worden...dus als je gevoelig bent voor opiaten neem ik het direct aan dat je daar misselijk van kunt worden.
Ook van O - DSMT worden mensen weleens ziek. Jeuk en misselijk in casu....
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."