Ik besloot afgelopen week wat trip knollen te kopen in Zwolle.
Ik ging naar een of andere hippie zaak in het centrum en kocht 15 gram vacuüm verpakte truffels met een sterkte van 51/2.
Toen ik ze opvrat was het nog aangenaam weer, ik vrat de hele doos in een keer op.
En besloot naar het park te gaan.
Ik wou zo weinig mogelijk prikkels om me heen, en genieten van de stilte.
Ik rookte er een jointje en begon het koud te vinden.
Ik keek op de klok en de ging langzaam.
40 minuten na inname merkte ik nog niks.
Ik besloot om naar huis te gaan,
Tijdens het lopen begonnen de kleuren van de knoppen in de bomen nogal op te vallen.
Ik begon wat tintelkriebeltjes te krijgen en lopen ging net alsof de zwaartekracht gehalveerd was.
Ik besloot op weg naar huis even bij het buurthuis te gaan pissen.
(Ik moest vaak pissen van dat spul)
En ik besloot nog even een joint op de wc te draaien. Achter de plee had ik de ruimte ervoor.
Ik merkte dat ik mijn evenwicht steeds kwijtraakte en voelde me super aangenaam.
De plee was lekker warm met zacht licht en ik zag totale kleur explosies om me heen.
Ik bes
Ik ging naar een of andere hippie zaak in het centrum en kocht 15 gram vacuüm verpakte truffels met een sterkte van 51/2.
Toen ik ze opvrat was het nog aangenaam weer, ik vrat de hele doos in een keer op.
En besloot naar het park te gaan.
Ik wou zo weinig mogelijk prikkels om me heen, en genieten van de stilte.
Ik rookte er een jointje en begon het koud te vinden.
Ik keek op de klok en de ging langzaam.
40 minuten na inname merkte ik nog niks.
Ik besloot om naar huis te gaan,
Tijdens het lopen begonnen de kleuren van de knoppen in de bomen nogal op te vallen.
Ik begon wat tintelkriebeltjes te krijgen en lopen ging net alsof de zwaartekracht gehalveerd was.
Ik besloot op weg naar huis even bij het buurthuis te gaan pissen.
(Ik moest vaak pissen van dat spul)
En ik besloot nog even een joint op de wc te draaien. Achter de plee had ik de ruimte ervoor.
Ik merkte dat ik mijn evenwicht steeds kwijtraakte en voelde me super aangenaam.
De plee was lekker warm met zacht licht en ik zag totale kleur explosies om me heen.
Ik bes