Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRegenachtig dagje trip knollen.

Regenachtig dagje trip knollen.

5 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
R
Robert67Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik besloot afgelopen week wat trip knollen te kopen in Zwolle.

Ik ging naar een of andere hippie zaak in het centrum en kocht 15 gram vacuüm verpakte truffels met een sterkte van 51/2.

Toen ik ze opvrat was het nog aangenaam weer, ik vrat de hele doos in een keer op.
En besloot naar het park te gaan.

Ik wou zo weinig mogelijk prikkels om me heen, en genieten van de stilte.

Ik rookte er een jointje en begon het koud te vinden.

Ik keek op de klok en de ging langzaam.
40 minuten na inname merkte ik nog niks.

Ik besloot om naar huis te gaan,
Tijdens het lopen begonnen de kleuren van de knoppen in de bomen nogal op te vallen.
Ik begon wat tintelkriebeltjes te krijgen en lopen ging net alsof de zwaartekracht gehalveerd was.

Ik besloot op weg naar huis even bij het buurthuis te gaan pissen.
(Ik moest vaak pissen van dat spul)
En ik besloot nog even een joint op de wc te draaien. Achter de plee had ik de ruimte ervoor.
Ik merkte dat ik mijn evenwicht steeds kwijtraakte en voelde me super aangenaam.
De plee was lekker warm met zacht licht en ik zag totale kleur explosies om me heen.
Ik bes
R
Robert67Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Ik besloot buiten de joint op te roken en ik kreeg steeds gaapneigingen en neiging om te kotsen.

Ik ging weer naar binnen en daar zat een kerel heel tetterent onzin te lullen,
Ik werd er gallisch van.
Dus ik ben naar huis gegaan.
Achteraf kreeg ik wel een lachkick van die lul.

Ik merkte dat als ik binnen was en het warm was dat ik de trip aangenamer vond dan buiten in de kou wind en de inmiddels begonnen harde KUT regen.

Toen ik thuis was was het inmiddels 4 uur later en begon de intensiteit van de trip af.

Ik stak een of andere houten stok aan die de verkoper van de truffels me mee gaf en plotselinge rook alles heel erg naar extinction rebellion en npo 3fm serious talent artiesten.
( chef's special is er niets bij)

Die stok rookte wel héél heftig trouwens.

Ik kreeg plotseling heel erg honger en besloot om door de KUT regen naar de AH te gaan om zoete snacks te kopen.

Inmiddels was ik weer nuchter en vrat ik mezelf misselijk.

Het valt me enorm op dat als ik aan het trippen ben een hekel aan pratende hoofden heb en serieus gedoe.

Maar zo'n truffel trip vind ik behoorlijk lekker.
Als de omstandigheden tenminste aangenaam zijn.

Tot zover...
R
Robert67Lid
01-01-2024, 00:00
#3
Miraculeus zei:
Je taalgebruik stoort me te erg om je report met plezier te kunnen lezen, jammer. Misschien kun je in een volgend report de scheldwoorden en beledigingen weglaten?
Klik om te vergroten...
Ik schrijf vanuit mijn belevingswereld en ik heb recht op vrijheid van meningsuiting.
Of is dat verboden?
Mag ik mij niet in mijn gevoel uitdrukken?
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#4
Je taalgebruik stoort me te erg om je report met plezier te kunnen lezen, jammer. Misschien kun je in een volgend report de scheldwoorden en beledigingen weglaten?
M
MiraculeusLid
01-01-2024, 00:00
#5
Ik verbied je niets, ben ook niet in die positie, maar kan me voorstellen dat het voor meer mensen niet prettig leest zo. Maar als het je ding is, leef je uit, zelf heb ik het idee dat je gevoel uitdrukken ook anders kan.
R
Robert67Lid
01-01-2024, 00:00
#6
Weet je wat het is..
Ik kom van de straat, en ik moet daar gewoon een grote mond hebben.
Maar ik gebruik geen ziektes bijvoorbeeld in mijn taal.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."