#1
Hee @ongelukkig ,
De meeste mensen blijven op deze dosis wel bij bewustzijn hoor, maar je zoekt zo wel een grens op waarbij je je misschien ook misselijk gaat voelen of risico opzoekt.
Waarom heb je zoveel genomen? Is er iets waar je over wilt praten? Dat mag altijd hier op het forum. Schrijf het van je af.
De meeste mensen blijven op deze dosis wel bij bewustzijn hoor, maar je zoekt zo wel een grens op waarbij je je misschien ook misselijk gaat voelen of risico opzoekt.
Waarom heb je zoveel genomen? Is er iets waar je over wilt praten? Dat mag altijd hier op het forum. Schrijf het van je af.