#1
Ja doeltreffend voor de mensen die hier geld mee verdienen.Ik denk persoonlijk dat "the war on drugs" wel doeltreffend is geworden hoor en dat deze alleen nog strenger gaat worden.
als je naar de regulere drugs market kijkt zie je al genoeg eigelijk. De enigste drugs waar voorlopig nog geen doeltreffende grip op gemaakt is dat is cocaine, maar daar heb ik mijn twijfels ook bij. op alle drugssoorten is er al streng opgetreden.
Persoonlijk mag voor mij nog sterker op die research chemicals, ik ben een enorme tegenstander in deze producten, jonge mensen vergooien hun toekomst voor zoiets. Onbegrijpelijk. dat men eens
een joint rookt of sporadisch reen
lijntje kan ik nog begrijpen, maar dagelijks of weekelijks aan die designer drugs zijn het toch allemaal niet waard.
je moet hier op dit forum eens de zoekfunctie gebruiken , je vindt geen 1 positieve eigenschap eraan, allemaal een geklaag en speculaties over bijwerkingen,zuiverheid, "welke stof is dit?" enz... dat is toch niet plezierig nietmeer?
ik denk dat een gezonde persoon ook wel inziet dat de chemicals nu nog gevaarlijker zijn geworden dan voordien en dat het beste gewoon is dat deze verdwijven.
Vroeger maakte de mens ook plezier zonder deze dingen.
Meestal over de rug van andere mensen.
Als het allemaal zou zijn voor "onze gezondheid" terwijl b.v BigCorp wel ons kan vergiftigingen doormiddel o.a slecht "voedsel" te produceren. Of BigPharma die verdiend weer big money zolang we maar ziek zijn..
Dit gebeurt gewoon legaal. En die mensen/bedrijven kunnen er gewoon mee weg komen omdat ze de juiste mensen kennen en goed doen lobbyen.
Ik ben zelf van mening dat wij allemaal niet zoveel regeltjes/verboden nodig hebben.