#1
En het is ook verstandig om het alcohol drinken en andere soorten drugs even achterwege te laten. Dit kan de klachten ook versterken en verlengen.
Thanks voor de tipšEn het is ook verstandig om het alcohol drinken en andere soorten drugs even achterwege te laten. Dit kan de klachten ook versterken en verlengen.
Bedankt, zal me er niet te druk om proberen te maken en als het aanhoudt zal ik kijken voor dat spreek uuršHey @anoniem0115j ,
In zeldzame gevallen kun je klachten overhouden aan drugsgebruik, onder andere aan psychedelica of MDMA. Geen paniek, in de meeste gevallen verdwijnt dit ook vanzelf weer. Het klinkt tegendraads, maar het beste is om er nu niet teveel aandacht aan te schenken en vooral lekker doorgaan waar je mee bezig was.
In het geval dat zelfs dan de klachten aanhouden vind je het misschien fijn om er met iemand over te spreken. Daarvoor is er het Landelijk Spreekuur Partydrugs, die mensen hebben heel veel ervaring met dit soort gevallen en meer kennis dan je huisarts.
Via hieronder kun je contact opnemen. Heel veel sterkte en maak je niet te druk!
![]()
Contactgegevens | drugsinfoteam.nl
Heb je klachten na drugsgebruik? Hier vind je onze contactgegevens om ons te bereiken voor ondersteuning en advies.www.drugsinfoteam.nl
Ik kan niwt aan 2 CB komen. Moerhet doem mer recharge chemical. Welke ligt het dichtst bij. Ik had een blokker 1- k lsd ingenomen en rotaal niets gemerkt. Wel ga ik hard ip MDMA en 2- KCD keraminevan *modknip*Ik heb vorige week 2cb gedaan en zit nu met een raar gevoel in me hoofd soort van duizilig maar anders vaag in ieder geval, balans voelt ook raar kan wel gwn functioneren etc.
Mijn vrienden waarmee ik het samen gedaan had nergens last van.
Ik vind dit erg vervelend, ik heb ook minder plezier in de dingen waar ik van hou op het moment zoals gamen, muziek, chillen en koken.
Mijn zicht lijkt ook anders aan te voelen ofzo.
Is dit voor iemand herkenbaar of zou iemand mij kunnen helpen tips geven ofzo?!
Groet J
Wat....?? Kickt mijn 6-APB weer in of ligt het niet aan mij dat ik hier geen soep van kan koken.Ik kan niwt aan 2 CB komen. Moerhet doem mer recharge chemical. Welke ligt het dichtst bij. Ik had een blokker 1- k lsd ingenomen en rotaal niets gemerkt. Wel ga ik hard ip MDMA en 2- KCD keraminevan RC chem
Je wilt een rc alternatief voor 2CB denk ik? Ik merk persoonlijk kwa effect geen verschil tussen 2CB en 2CB fly, alleen is de werkingsduur over het algemeen wat langer. Bij mij C.A. 3 tot 4 uur langer.Ik kan niwt aan 2 CB komen. Moerhet doem mer recharge chemical. Welke ligt het dichtst bij. Ik had een blokker 1- k lsd ingenomen en rotaal niets gemerkt. Wel ga ik hard ip MDMA en 2- KCD keraminevan RC chem
Het is zeker even puzzelenš¤£Wat....?? Kickt mijn 6-APB weer in of ligt het niet aan mij dat ik hier geen soep van kan koken.
Google translate slog ook op hol.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."