Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ik heb vorige week 2cb gedaan en zit nu met een raar gevoel in me hoofd soort van duizilig maar anders vaag in ieder geval, balans voelt ook raar kan wel gwn functioneren etc. Mijn vrienden waarmee ik het samen gedaan had hebben nergens last van. Ik vind dit erg vervelend want ik heb ook minder plezier in de dingen waar ik van hou op het moment zoals gamen, muziek, chillen en zuipen. Mijn zicht lijkt ook anders aan te voelen ofzo. Is dit voor iemand herkenbaar of zou iemand mij kunnen helpen tips geven ofzo?! Groet J"
"Torchic zei: En het is ook verstandig om het alcohol drinken en andere soorten drugs even achterwege te laten. Dit kan de klachten ook versterken en verlengen. Klik om te vergroten... Thanks voor de tip👍"
"Geneesmiddel zei: Hey @anoniem0115j , In zeldzame gevallen kun je klachten overhouden aan drugsgebruik, onder andere aan psychedelica of MDMA. Geen paniek, in de meeste gevallen verdwijnt dit ook vanzelf weer. Het klinkt tegendraads, maar het beste is om er nu niet teveel aandacht aan te schenken en vooral lekker doorgaan waar je mee bezig was. In het geval dat zelfs dan de klachten aanhouden vind je het misschien fijn om er met iemand over te spreken. Daarvoor is er het Landelijk Spreekuur Partydrugs, die mensen hebben heel veel ervaring met dit soort gevallen en meer kennis dan je huisarts. Via hieronder kun je contact opnemen. Heel veel sterkte en maak je niet te druk! Contactgegevens | drugsinfoteam.nl Heb je klachten na drugsgebruik? Hier vind je onze contactgegevens om ons te bereiken voor ondersteuning en advies. www.drugsinfoteam.nl Klik om te vergroten... Bedankt, zal me er niet te druk om proberen te maken en als het aanhoudt zal ik kijken voor dat spreek uur👌"