Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsRequiem voor ketamine bij klassieke muziek ?

Requiem voor ketamine bij klassieke muziek ?

1 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
B
BelowTheFlowLid
01-01-2024, 00:00
#1
Woensdagavond probeerde ik in een dolle bui hoe mijn muziekbeleving zou zijn terwijl ik onder invloed ben van 2f-dck, bij een stuk dat ik goed ken van vroeger tijden: het requiem van Dvořák. Dat dit keer in een recente Weense uitvoering olv. een Ukrainse dirigente Oksana Lyniv.


Deze eerst grotendeels (onderbrekingen) beluisterd in de woonkamer terwijl ik ook al wat 3-cmc had genomen (130 mg booty). Ondertussen wat gelezen en gechat.

Na ruim twee uur verkast naar de saaie, wat steriele witte slaapkamer, de kleurlamp op een gedempt oceaan thema, 100 mg 2f-dck booty. De muziek herstart, nu op airpods (ivm. buren). Op oortjes klinkt het sowieso wat minder. Voor mijn gevoel ging de muziek deels aan mij voorbij. Op zich lag ik lekker comfortabel maar verder gaf de muziek een onopmerkelijke ervaring en visueel geen effect.
Na dik een half uur nam ik 60 mg bij (mijn eerdere max was 2 maal 80 mg met een uur tussenruimte, een jaar tevoren op mijn verjaardagsnacht - werd toen visueel erg leuk) .
De extra 2f-dck maakte dat ik nog wat verder verwijderd raakte van de muziek. Visueel leek er hooguit een beginnetje te komen van effecten, verder niets. Lichamelijk was ik wel fors onder invloed, bleek bij toiletgang.

Na afloop van de muziek pakte ik de laptop er nog even bij. Duidelijk onder invloed, aangeschoten motoriek, wat wazig zicht en "enige" moeite met typen in een chatomgeving.

Vandaag beluisterde ik het stuk opnieuw in de woonkamer, nuchter: van de drie keer toch de fijnste ervaring !
h
hetgajulliegoedLid
01-01-2024, 00:00
#2
Fraai. Ik vind het Requiem in C mineur van Cherubini altijd fantastisch.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."